|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: *sights* za 16 mei 2015 - 13:27 | |
| Wolf legde zijn poot op haar mond, en haakte zijn nagels vast. Soundpaw wou schreeuwen, maar dat kon niet meer. Ze probeerde haar mond te openen, maar ze voelde hoe de scherpe nagels van de rogue haar wang dan zou openscheuren. Ze kon niks doen. Machteloos voelde ze hoe haar huid aan alle kanten werd opgehaald, en haar hele lichaam deed pijn. Het bloed leek nu overal, en ze voelde zich zwakker worden. Vanuit haar ooghoek zag ze hoe de riverclanner met moeite leek op te staan. Paniek sloeg nu helemaal toe, terwijl ze voelde hoe het dikke, warme bloed in haar vacht bleef kleven. Plots zag ze een bruine vacht, vermengd met rood, op de zwart-witte kater dook, en Soundpaw zag haar kans schoon. Ze wurmde een poot los, en kraste die naar Wolfs gezicht. Ze wurmde zich los, terwijl de riverclanner doorging met de kater toe te takelen. ''Vlucht.'' Klonk er schor. Met tranen in haar ogen keek de rode poes naar haar redder. De adrenaline was weer toegeschoten, en ze was wakkerder dan ooit. ''Ik red me wel, en als ik het niet red... Mijn naam is Leatherpaw.'' De leeftijdgenoot sloot haar ogen en sprong weer op de rogue. Leatherpaw, Leatherpaw, Leatherpaw, klonk het door Sounds hoofd. Zonder haar had ze het nooit gered. Ze moest iets doen, samen zouden ze de kat toch wel aankunnen? Maar ze voelde zich steeds zwakker worden. Ze proefde het bloed dat langs haar wang naar haar mond was gedropen, en keek nog een keer hoe alles eruit zag. Haar schouder deed pijn, net als alles eigenlijk. Leatherpaw zou haar niet nodig hebben, dacht Sound. Ik ben een waardeloze vechter, ik breng haar alleen maar meer in de problemen, schoot het door haar hoofd. Met die gedachte draaide ze zich vlug om en sprong als een haas weg, zonder om te kijken.
-Topicje uit ; )
EDIT: Oeps, sorry, ik heb de naam bijgewerkt (:
Laatst aangepast door Soundpaw op zo 17 mei 2015 - 15:54; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: *sights* za 16 mei 2015 - 18:23 | |
| [Het is Leatherpaw , niet Letherpaw ] De bruine poes zag hoe de gewonde Thunderclancat opkrabbelde en wegsprong, krabbelend en zonder haar nog een blik te gunnen. Leatherpaw keek haar nog een paar tellen na, maar wendde zich toen, met haar bekraste oren pijnlijk en haar schouders en flanken vol bloed besmeurd. Ze voelde zich zwak, en gevuld met angst, maar ze sloot haar ogen en maakte zich leeg. Leatherpaw slaakte een aanvalslustige kreet en racete naar Wolf toe, maar voor ze tegen hem aan zou knallen, schoof ze onder de zwart-witte buik door met haar ene poot opgeheven. Ze trachtte zijn buik, bedekt met verse littekens, open te rijten, maar ze wist niet of haar plan werkte, want voor ze het wist knalde ze tegen de achterpoot van de kater aan. Snakkend naar adem gleed ze over het natte, rode stof, voorover gebogen. Toen ze wazig opkeek, zag ze de groene ogen van Wolf opnieuw. De bruine Apprentice voelde bloed langs haar mondhoeken sijpelen, maar ze krabbelde omhoog, gaf hem een krab op zijn neus en sprong naar achter. Zo, dat was het laatste wat ze kon doen. Haar bekraste oren voelden pijnlijk aan, ze voelde zich zwak en mistig in haar kop maar keek de zwart-witte kater met lege ogen aan. |
| | | lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: *sights* za 16 mei 2015 - 19:01 | |
|
Cyber werd overvallen door de aanvallen op zijn zij, buik, snuit, hoofd, kin, schouders, overal. Het bloed sijpelde van zijn lichaam maar ook hij had enkele fikse krabben kunnen uitdelen. De poes had Soundpaw weten te bevrijden en deze zag haar kans schoon om het hazenpad te nemen, "Bange kitten!" schreeuwde Cyber kwaad terwijl hij zijn voorpoot langs de rug van de bruinige poes liet glijden en het verse bloed van diens rug zag sijpelen. Hij had een bijna fatale beet gekregen, gericht op zijn nek maar getroffen vlak naast het dodenlijke gedeelte. Zijn schouder was aan flarden getrokken en vol beten van de poezen waarmee hij had gevochten. Het leek te branden, alsof iemand zijn schouder in heet vuur had gehouden. De bruine poes gleed onder hem door maar net op tijd sprong de zwart-witte kater omhoog zodat haar uitgestoken poot geen buik raakte. Hij kreeg een krab over zijn neus, een extra litteken erbij. Hij sprong achterruit, sprong naar voren en stormde naar de poes. Hij ramde de jonge poes in haar zij en hoorde een luide krak horen. Haar heup was gebroken, dat betekende dat vechten met haar achterpoten niet meer zou lukken. Laat staan deftig wegrennen zonder het uit te schreeuwen. Cyber maakte gebruik van het verwarde moment om de poes langs haar oog te krassen, ze zou een tijdje niet goed kunnen zien aan dat oog en een eeuwig litteken was bijna gegarandeerd.
OCC; ik had toestemming tot ernstige verwonding. Ik schreef 'bijna' zodat jij nog kans had te kunnen zeggen dat het litteken niet voor eeuwig zou zijn.
|
| | | 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: *sights* za 16 mei 2015 - 19:25 | |
| De bruine poes hoorde Wolf nog zijn keel openzetten. 'Bange kitten!' Ze zat versuft op de grond, tot ze het enorme, zwart-witte gestalte op haar af rende. Verschrikt wou ze overeind krabbelen, vol angst en woede, maar het was te laat. Wolf stormde als een losgeslagen Stier op haar af en ramde haar zij tegen de grond. Leatherpaw krijste van woede, maar voor ze het wist ramde de zwart-witte nog eens tegen haar zij. Een luide, korte kraak klonk zwakjes in de bruine poes haar heupen en een enorme, verlammende pijn gloeide in heel haar achterlijf. De Apprentice krijste het uit, wou met haar achterpoot in Wolfs buik trappen, maar het leek alsof een dolk haar hele achterlijf doorboorde en haar achterpoot in de brand stond. In een enorme jammerklacht trachtte ze weg te rollen van de kater. Hoe afschuwelijk was hij wel niet? Voor ze was bekomen van haar ene blessure, stak de zwart-witte Rogue zijn poot uit en kervde een flinke kras in haar wenkbrauw, zodat bloed over haar oog liep. Rood... Overal rood. En dan die helse pijn! Leatherpaw voelde niks anders in haar hele lichaam dan pijn. Ze kreeg pas nu de gedachten dat haar heup uit de kom was... Of gebroken! Hij zag er onnatuurlijk uit, alsof haar was gedraaid. Ze keek Wolf aan, met een blik vol ongeloof, woede en een stuk angst. Zulke katten hadden geen simpele namen als Wolf, dacht Leatherpaw, bevend van angst, pijn en nog eens pijn, terwijl bloed over haar dichtgeknepen oog droop. 'Ik geloof je niet,' fluisterde de bruine poes schor en ongelovig, met pijn en angst in haar stem. 'Ik geloof niet dat jij Wolf heet.' Ze keek de kater aan. 'Je hebt een andere naam...' Ze jammerde het uit bij de pijn in haar heup toen ze probeerde op te staan, maar ze plofte terug in het natte stof. |
| |
| Onderwerp: Re: *sights* zo 24 mei 2015 - 20:48 | |
|
Cyber zette enkele stappen naar voren tot hij vlak voor de bruine poes stond en haar recht in de ogen aankeek. "Ik? Nee, mijn naams is Cyber." Hij grinnikte meedogenloos, oh nu had hij een goed plan in zijn gedachten hoor! Maar de poes zal moeten afzien, als hij het zou doen en hopenlijk zou het het gewenste resultaat hebben. "Maar, dat zal je je waarschijnlijk niet meer herinneren.." |
| | | 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: *sights* wo 27 mei 2015 - 13:44 | |
| Brand. Ja, zo zou je pijn kunnen beschrijven. Een Brand die in haar heupen woedde. Bloed droop over haar oog en voor ze het wist stond de kater voor haar. Ze keek hem aan met ontzag, woede eneen tikkeltje angst. Die groene, grote ogen... ’Ik?' In de eerste keer van haar leven voelde Leatherpaw zich stoutmoedig. ’Nee, ik bedoelde die hoop vacht voor me,' siste de poes tussen haar tanden door van pijn. ’Nee, mijn naam is Cyber.’ Cyber, Cyber, Cyber... De naam schoot door haar heen. Ze huiverde. ’Maar dat zal je je vast niet meer herinneren...’ Met grote gele ogen staarde de bruine poes hem aan, maar ze wendde zich vlug af. Nee, het was vast een val... Een hele grote list... Maar ze kon zich niet inhouden, zelfs in deze situatie was de nieuwsgierigheid haar de baas. ’Hoezo, stuk zwart bont?' vroeg Leatherpaw nijdig. Haar gele ogen waren leeg en dof maar ze keken hem kwaad aan. |
| |
| Onderwerp: Re: *sights* di 2 jun 2015 - 12:26 | |
|
"Omdat jij, klein poesje," en Cyber grinnikte vervaarlijk. "Gaat leren vliegen." Cybers lip krulde omhoog en zijn kilgroene ogen staarden naar achter de bruine poes, deze oude mijn die de Clankatten de maanplaats noemen..had wel iets moois en speciaals. Op een kittypet-achtige manier dan toch. "Weet jij hoe vogels leren vliegen, mijn beste?"
|
| | | 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: *sights* wo 3 jun 2015 - 6:37 | |
| Omdat jij, klein poesje,' grinnikte Cyber gevaarlijk. 'gaat leren vliegen.' Leatherpaw keek hem strak aan, maar toen ze door had wat hij bedoelde en hij achter zich keek, naar de diepe ravijnen en kliffen, schokte haar hele lijf en probeerde ze weg te krabbelen. 'Weet jij hoe vogels leren vliegen, mijn beste?' vroeg de zwart-witte kater toen. 'Nee,' zei ze nijdig maar ook haastig. 'En ik zal het je ook nooit vertellen!' Ze krabbelde snel weg van de gespierde kat, sloeg haar nagels in de grond van de pijn en sperde haar gele ogen wijdlopig. |
| |
| Onderwerp: Re: *sights* vr 5 jun 2015 - 15:15 | |
|
"De moeder," Weer grinnikte Cyber meedogenloos "die stoot haar kuiken uit het nest.", Cyber keek dreigend en vol vermaak naar de bruine kat, "En als het kuiken haar vleugels niet kan opensperren en de wind kan opvangen, ja dan valt hij te pletter" De zwart-witte kater lachte om het onozele vertoon van de jonge poes. "Dus, kan jij vliegen mijn beste?" vroeg hij, de poes een subtiele hint gevend.
|
| | | | Onderwerp: Re: *sights* | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |