|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:21 | |
| - Snowdrop schreef:
- Ik zeg, enkel leren voor je wetenschappen, dan is deze meid erg trots op je <'3
Nee, nee, leren voor alles is belangrijk en als je het leuk vind is dat top! Toch is wetenschappen awesome en geweldig en ik vind dat jullie allemaal moeten beginnen met *kuch* Ik stop al xD Ik hou niet van natuurkunde/nlt :c @Emms: Jep, alleen sporten. Ik zit in de tweede klas havo - ik ben nog een minikind - |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:22 | |
| @Emma, ik kan het amper xD Ik heb helemaal gene conditie omdat ik door mijn knie een paar maanden niet kon sporten -_- Mara ik doe het met nog iemand anders voorlopig zodat het makkelijker is om te gaan, al ga ik vaker beginnen te lopen en dus ook soms allen, me and my music ^-^ |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:23 | |
| IK ZWIJG NIET SCIENCE 4 LIFE <3 |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:23 | |
| Mijn concentratie is echt vreselijk, niet normaal dat X"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:24 | |
| - Hellhound schreef:
- Mijn concentratie is echt vreselijk, niet normaal dat X"D
+ 10000 :c |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:24 | |
| - Zira schreef:
- Snowdrop schreef:
- Ik zeg, enkel leren voor je wetenschappen, dan is deze meid erg trots op je <'3
Nee, nee, leren voor alles is belangrijk en als je het leuk vind is dat top! Toch is wetenschappen awesome en geweldig en ik vind dat jullie allemaal moeten beginnen met *kuch* Ik stop al xD Ik hou niet van natuurkunde/nlt :c
@Emms: Jep, alleen sporten. Ik zit in de tweede klas havo - ik ben nog een minikind - Oooh, tweede klas, dan hoef je je geen zorgen te maken want toen deed ik echt helemaal niets voor school xD Dit jaar vond ik alles juist echt interessant worden Haha Balen Bo xD Niemand is voor science Je zal blij zijn om te horen dat ik N&T ga kiezen though 8) Diep respect voor je Lex, muziek is indd wel chill, enige goede puntje xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:25 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zira schreef:
- Snowdrop schreef:
Nee, nee, leren voor alles is belangrijk en als je het leuk vind is dat top! Toch is wetenschappen awesome en geweldig en ik vind dat jullie allemaal moeten beginnen met *kuch* Ik stop al xD Ik hou niet van natuurkunde/nlt :c
@Emms: Jep, alleen sporten. Ik zit in de tweede klas havo - ik ben nog een minikind - Oooh, tweede klas, dan hoef je je geen zorgen te maken want toen deed ik echt helemaal niets voor school xD Dit jaar vond ik alles juist echt interessant worden
Haha Balen Bo xD Niemand is voor science Je zal blij zijn om te horen dat ik N&T ga kiezen though 8)
Diep respect voor je Lex, muziek is indd wel chill, enige goede puntje xD Wanneer is 'dit jaar'? xD |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:25 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:26 | |
| @Emma, yep muziek is ene hele groot pluspunt xD en afvallen ook xD maar ik hou ook gewoon van zowat elke sport dus ja, i take what i can get ^-^ |
|
| |
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:26 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- IK ZWIJG NIET SCIENCE 4 LIFE <3
Ik heb een geweldig teken idee voor Lurking xD *zomaaropeens* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:29 | |
| de derde I know xD De tweede lijkt echt eeuwen terug though, zulke gigantische verschillen o:
Ja Anouk? Cool! Mijn hoofdrichting wordt N&T, dieper erop ingaan is niet slim want zelfs mijn decaan zei dat ik het maar gewoon uit moest zoeken en doen want ze snapte het niet meer & zei dat ik een tijdmachine nodig had om het levend door de vierde te halen xD
Dat is waar xD En fair enough. Wat voor muziek luister je trouwens?? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:30 | |
| @Emms: Echt? Ik dacht dat je een stuk ouder was xD Zie het als compliment tho! Nou ja, misschien is er dan toch nog hoop >.> Waarom is het een stuk interessanter dan nu? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:31 | |
| @Emma, zo wat elke soort xD maar omdat ik geen premium account heb op spotify moet ik het doen met de paar liedjes die ik op mijn mobiel heb staan wanneer ik uit huis ben en dat is vooral ed sheeran en disney liedjes (omdat ik daarnaast amper goede kwaliteit muziek vond op de stomme app die ik daarvoor had gedownload) |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:32 | |
| Om er N&T bij te doen moet ik wisk B kiezen waarvoor ik een negatief advies heb dus dat word nog leuk X"D De 16e moet ik mn definitieve profiel hebben maar ik ben er nog steeds niet uit of ik NLT kies of BSN en ook nog niet zeker of ik M&O als extra vak ga doen... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:33 | |
| Haha xD Thanks I guess ik dacht eerst dat Bunny 21 was Don't tell her I said that xD Voornamelijk interessanter omdat ze nu pas beginnen met de toepasbare/leukere dingen. Bij Aardrijkskunde ga je veel meer in op actuele gebeurtenissen, Geschiedenis behandelt de Koude Oorlog, talen kan je al een beetje spreken en daar kan je dus veel meer mee, gewoon, je krijgt de laatste stappen van de basis en die zijn altijd het leukst xD
Ed Sheeran heeft goede muziek though Lex, en Disney is epic, dus jij hebt coole ren muziek xD
Wat is NLT? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:34 | |
| @Ems: Ah okay! NLT staat voor Natuur Leven Techniek en is heeeel saai x3
En Ed Sheeran + Disney = <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:35 | |
| @Emma, yep, go disney!! Alleen spijtig dat ik super weinig muziek van ze heb, nog even wachten tot ik een premium account heb op spotify en dan kan ik veel meer coole en epic muziek luisteren ^-^ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| - Windcall schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- IK ZWIJG NIET SCIENCE 4 LIFE <3
Ik heb een geweldig teken idee voor Lurking xD *zomaaropeens* hehehe xD ED SHEERAN <3 Also ik hou van deze Never, nu kan ik hem helemaal opnieuw opbouwen <3 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Natuur Leven en Techniek ^^
Kom ik aan met mn muziek smaak: pop rock punk (soms sadcore) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:36 | |
| Natuur leven en techniek.. Is dat like Bio ofzo?
BO DUDE! HET WAS EEN SPT D:
So true Lex!! Zeg me dan als je het hebt dan ga ik je spammen met nummers die je moet horen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|