Algemene Onzin Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:06

Tallshadow schreef:
Zira schreef:
BAH wat voor school zit je Emma? 12 toetsen, hoe verzinnen ze het D: Ik heb er 4 deze week en dat is al veel (op mijn school mag je maar maximaal 3 toetsen per kwartaal per vak of zoiets)
Het is best normaal tbh, want het is toetsweek, het is alleen zo leuk dramatisch om te zeggen dat je er twaalf hebt xD Voordelig is dat ik na de toetsen op de dag weg mag van school om te leren voor de rest, dat betekent fijne uren <3

Dat veranderd de zaak xD Toetsweek is wel oke i guess, maar ook weer totaal niet. Je bent vroeg uit maar moet dan ook weer leren en zo jakkes hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:08

Cyber schreef:
Dawnpaw.. schreef:
Ik ding de IC posts van Hellhound en Dawnpaw tellen X"D
{Memo: Ik moet dat gaan bijhouden}
Hellhound: 94 posts in 25 topics
Dawnpaw: 98 posts in 27 topics
Ze lopen best gelijk maar Dawie bestaat al iets van 9/10 maanden en Hellie pas 4/5

is 94 posts dan niet wat weinig in vergelijking met 2600 posts in totaal x'D Ik heb er met mn 1800 al meer dan 566
alle niet gemeen of stoeferig bedoelt hoor xD gewoon opmerkingetje

Wow x'D
Dawntear
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:08

Mijn vader schrok dat er 25 mensen naar de meet gaan.
Hij verwachtte er maar 6 ofzo xD
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:09

Zira schreef:
Tallshadow schreef:
Zira schreef:
BAH wat voor school zit je Emma? 12 toetsen, hoe verzinnen ze het D: Ik heb er 4 deze week en dat is al veel (op mijn school mag je maar maximaal 3 toetsen per kwartaal per vak of zoiets)
Het is best normaal tbh, want het is toetsweek, het is alleen zo leuk dramatisch om te zeggen dat je er twaalf hebt xD Voordelig is dat ik na de toetsen op de dag weg mag van school om te leren voor de rest, dat betekent fijne uren <3

Dat veranderd de zaak xD Toetsweek is wel oke i guess, maar ook weer totaal niet. Je bent vroeg uit maar moet dan ook weer leren en zo jakkes hahahaha

True, dan is het wel voordelig als je net als ik leren doet voor de lol xD Ik leer teveel, vandaar dat mijn klasgenoten nooit mijn notities willen aangezien er altijd teveel info in zit (A)"
Aslan
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:09

'Dawnpaw schreef:

HAHA, mijn moeder dacht dat er 400 kwamen xD
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:10

Tallshadow schreef:
Zira schreef:
Tallshadow schreef:
Zira schreef:

True, dan is het wel voordelig als je net als ik leren doet voor de lol xD Ik leer teveel, vandaar dat mijn klasgenoten nooit mijn notities willen aangezien er altijd teveel info in zit (A)"

Hou je van leren? Vind je dat leuk? o.o
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:10

Zira schreef:
Tallshadow schreef:
Zira schreef:
Tallshadow schreef:
Zira schreef:

Hou je van leren? Vind je dat leuk? o.o

learning is fun ^-^
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:11

Windcall schreef:
'Dawnpaw schreef:

Haha xD
Wel leuk, veel mensjes :]
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:11

Cyber schreef:
Dawnpaw.. schreef:
Ik ding de IC posts van Hellhound en Dawnpaw tellen X"D
{Memo: Ik moet dat gaan bijhouden}
Hellhound: 94 posts in 25 topics
Dawnpaw: 98 posts in 27 topics
Ze lopen best gelijk maar Dawie bestaat al iets van 9/10 maanden en Hellie pas 4/5

is 94 posts dan niet wat weinig in vergelijking met 2600 posts in totaal x'D Ik heb er met mn 1800 al meer dan 566
alle niet gemeen of stoeferig bedoelt hoor xD gewoon opmerkingetje

Phoe ik ben spamqueen 8)
Maar Cyber bestaat ook al een jaar langer en ik ben niet de meest actieve poster en heb zat,dagen dat ik niet post so yeah X"D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:12

GO LEX! I'm completely with Lex ja, leren is echt wat ik ook zou doen in m'n vrije tijd naast dit natuurlijk
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:13

*stares* Fish heeft volgens mij nog niet eens 50 IC posts ;^;
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:13

Tallshadow schreef:
GO LEX! I'm completely with Lex ja, leren is echt wat ik ook zou doen in m'n vrije tijd naast dit natuurlijk

GEEF ME TIPS HOE. Ik kan echt geen concentratie vinden en ik vind het zo saai, hoe doen jullie dat D:
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:14

ik denk dat leren awesome is maar ik ben ook een sport fanaat dus ik sport wel meer dan dat ik leer, maar leren is a close second

@Lolo, ik leer gewoon super graag en wil graag alles weten, daarnaast heb ik gewoon hele goed concentratie vermogen dus echt tips ken ik niet xD zorg gewoon dat je in ene rustige plek bent i guess, en neem pauzes tussendoor
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:16

Zira schreef:
Tallshadow schreef:

GEEF ME TIPS HOE. Ik kan echt geen concentratie vinden en ik vind het zo saai, hoe doen jullie dat D:
Je kan toch zeker niet alles saai vinden? Er is altijd wel iets wat je leuk vind (:

@Lex, sporten is indeed erg leuk! Toch doe ik het ongetwijfeld eigenlijk te weinig, gelukkig fiets ik naar school xD
Aslan
Member
Luca
300
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:16

'Dawnpaw schreef:
Windcall schreef:
'Dawnpaw schreef:

Haha xD
Wel leuk, veel mensjes :]

XD ja, maar dan zou je niet iedereen persoonlijk kennen. ZO klein is ook wel leuk en schattig xD
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:17

@Emma, ik sport ook te weinig D: maar ik probeer meer te sporten maar dart is moeilijk als je er geen geld voor hebt, al dat ik kan doen is hardlopen en dat doe ik al 3 a 4 keer per week
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:17

Tallshadow schreef:
Zira schreef:
Tallshadow schreef:

Je kan toch zeker niet alles saai vinden? Er is altijd wel iets wat je leuk vind (:

Bedoel je van school? Dan alleen gym :')
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop

Ik zeg, enkel leren voor je wetenschappen, dan is deze meid erg trots op je <'3
Nee, nee, leren voor alles is belangrijk en als je het leuk vind is dat top! Toch is wetenschappen awesome en geweldig en ik vind dat jullie allemaal moeten beginnen met *kuch* Ik stop al xD
Aslan
Member
Luca
300
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:19

IK moeet nog zoveel leren ;-;
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 20:20

Zira schreef:
Tallshadow schreef:
Zira schreef:
Tallshadow schreef:

Bedoel je van school? Dan alleen gym :')
Daar komt heel wat bij kijken, ik weet niet precies welk niveau je doet en in hoeverre het op elkaar lijkt though.. Ik neem aan dat jullie alleen sporten bij gym -geen boeken zeg maar-

@Lex, Dat is wel minder ja, hardlopen heb ik echt respect voor though! Ik kan dat zo enorm niet xD Voornamelijk omdat ik het lastig vind niet gewoon aan het einde van de straat weer om te keren omdat het niet lijkt alsof ik het kan xD misschien ook omdat ik lui ben

Shut up Bo xD Moest jij nog niet ergens posten *stare*
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: