|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:06 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zira schreef:
- BAH wat voor school zit je Emma? 12 toetsen, hoe verzinnen ze het D: Ik heb er 4 deze week en dat is al veel (op mijn school mag je maar maximaal 3 toetsen per kwartaal per vak of zoiets)
Het is best normaal tbh, want het is toetsweek, het is alleen zo leuk dramatisch om te zeggen dat je er twaalf hebt xD Voordelig is dat ik na de toetsen op de dag weg mag van school om te leren voor de rest, dat betekent fijne uren <3 Dat veranderd de zaak xD Toetsweek is wel oke i guess, maar ook weer totaal niet. Je bent vroeg uit maar moet dan ook weer leren en zo jakkes hahahaha |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:08 | |
| - Cyber schreef:
- Dawnpaw.. schreef:
- Ik ding de IC posts van Hellhound en Dawnpaw tellen X"D
{Memo: Ik moet dat gaan bijhouden} Hellhound: 94 posts in 25 topics Dawnpaw: 98 posts in 27 topics
Ze lopen best gelijk maar Dawie bestaat al iets van 9/10 maanden en Hellie pas 4/5 is 94 posts dan niet wat weinig in vergelijking met 2600 posts in totaal x'D Ik heb er met mn 1800 al meer dan 566 alle niet gemeen of stoeferig bedoelt hoor xD gewoon opmerkingetje Wow x'D |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:08 | |
| Mijn vader schrok dat er 25 mensen naar de meet gaan. Hij verwachtte er maar 6 ofzo xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:09 | |
| - Zira schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zira schreef:
- BAH wat voor school zit je Emma? 12 toetsen, hoe verzinnen ze het D: Ik heb er 4 deze week en dat is al veel (op mijn school mag je maar maximaal 3 toetsen per kwartaal per vak of zoiets)
Het is best normaal tbh, want het is toetsweek, het is alleen zo leuk dramatisch om te zeggen dat je er twaalf hebt xD Voordelig is dat ik na de toetsen op de dag weg mag van school om te leren voor de rest, dat betekent fijne uren <3 Dat veranderd de zaak xD Toetsweek is wel oke i guess, maar ook weer totaal niet. Je bent vroeg uit maar moet dan ook weer leren en zo jakkes hahahaha True, dan is het wel voordelig als je net als ik leren doet voor de lol xD Ik leer teveel, vandaar dat mijn klasgenoten nooit mijn notities willen aangezien er altijd teveel info in zit (A)" |
|
| |
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:09 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- Mijn vader schrok dat er 25 mensen naar de meet gaan.
Hij verwachtte er maar 6 ofzo xD HAHA, mijn moeder dacht dat er 400 kwamen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:10 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zira schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zira schreef:
Het is best normaal tbh, want het is toetsweek, het is alleen zo leuk dramatisch om te zeggen dat je er twaalf hebt xD Voordelig is dat ik na de toetsen op de dag weg mag van school om te leren voor de rest, dat betekent fijne uren <3 Dat veranderd de zaak xD Toetsweek is wel oke i guess, maar ook weer totaal niet. Je bent vroeg uit maar moet dan ook weer leren en zo jakkes hahahaha True, dan is het wel voordelig als je net als ik leren doet voor de lol xD Ik leer teveel, vandaar dat mijn klasgenoten nooit mijn notities willen aangezien er altijd teveel info in zit (A)"
Hou je van leren? Vind je dat leuk? o.o |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:10 | |
| - Zira schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zira schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zira schreef:
Het is best normaal tbh, want het is toetsweek, het is alleen zo leuk dramatisch om te zeggen dat je er twaalf hebt xD Voordelig is dat ik na de toetsen op de dag weg mag van school om te leren voor de rest, dat betekent fijne uren <3 Dat veranderd de zaak xD Toetsweek is wel oke i guess, maar ook weer totaal niet. Je bent vroeg uit maar moet dan ook weer leren en zo jakkes hahahaha True, dan is het wel voordelig als je net als ik leren doet voor de lol xD Ik leer teveel, vandaar dat mijn klasgenoten nooit mijn notities willen aangezien er altijd teveel info in zit (A)"
Hou je van leren? Vind je dat leuk? o.o learning is fun ^-^ |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:11 | |
| - Windcall schreef:
- 'Dawnpaw schreef:
Hij verwachtte er maar 6 ofzo xD HAHA, mijn moeder dacht dat er 400 kwamen xD Haha xD Wel leuk, veel mensjes :] |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:11 | |
| - Cyber schreef:
- Dawnpaw.. schreef:
- Ik ding de IC posts van Hellhound en Dawnpaw tellen X"D
{Memo: Ik moet dat gaan bijhouden} Hellhound: 94 posts in 25 topics Dawnpaw: 98 posts in 27 topics
Ze lopen best gelijk maar Dawie bestaat al iets van 9/10 maanden en Hellie pas 4/5 is 94 posts dan niet wat weinig in vergelijking met 2600 posts in totaal x'D Ik heb er met mn 1800 al meer dan 566 alle niet gemeen of stoeferig bedoelt hoor xD gewoon opmerkingetje Phoe ik ben spamqueen 8) Maar Cyber bestaat ook al een jaar langer en ik ben niet de meest actieve poster en heb zat,dagen dat ik niet post so yeah X"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:12 | |
| GO LEX! I'm completely with Lex ja, leren is echt wat ik ook zou doen in m'n vrije tijd naast dit natuurlijk |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:13 | |
| *stares* Fish heeft volgens mij nog niet eens 50 IC posts ;^; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:13 | |
| - Tallshadow schreef:
- GO LEX! I'm completely with Lex ja, leren is echt wat ik ook zou doen in m'n vrije tijd
naast dit natuurlijk GEEF ME TIPS HOE. Ik kan echt geen concentratie vinden en ik vind het zo saai, hoe doen jullie dat D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:14 | |
| ik denk dat leren awesome is maar ik ben ook een sport fanaat dus ik sport wel meer dan dat ik leer, maar leren is a close second
@Lolo, ik leer gewoon super graag en wil graag alles weten, daarnaast heb ik gewoon hele goed concentratie vermogen dus echt tips ken ik niet xD zorg gewoon dat je in ene rustige plek bent i guess, en neem pauzes tussendoor |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:16 | |
| - Zira schreef:
- Tallshadow schreef:
- GO LEX! I'm completely with Lex ja, leren is echt wat ik ook zou doen in m'n vrije tijd
naast dit natuurlijk GEEF ME TIPS HOE. Ik kan echt geen concentratie vinden en ik vind het zo saai, hoe doen jullie dat D: Je kan toch zeker niet alles saai vinden? Er is altijd wel iets wat je leuk vind (: @Lex, sporten is indeed erg leuk! Toch doe ik het ongetwijfeld eigenlijk te weinig, gelukkig fiets ik naar school xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:16 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- Windcall schreef:
- 'Dawnpaw schreef:
Hij verwachtte er maar 6 ofzo xD HAHA, mijn moeder dacht dat er 400 kwamen xD Haha xD Wel leuk, veel mensjes :] XD ja, maar dan zou je niet iedereen persoonlijk kennen. ZO klein is ook wel leuk en schattig xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:17 | |
| @Emma, ik sport ook te weinig D: maar ik probeer meer te sporten maar dart is moeilijk als je er geen geld voor hebt, al dat ik kan doen is hardlopen en dat doe ik al 3 a 4 keer per week |
|
| |
| |
| - Tallshadow schreef:
- Zira schreef:
- Tallshadow schreef:
naast dit natuurlijk GEEF ME TIPS HOE. Ik kan echt geen concentratie vinden en ik vind het zo saai, hoe doen jullie dat D: Je kan toch zeker niet alles saai vinden? Er is altijd wel iets wat je leuk vind (: Bedoel je van school? Dan alleen gym :') |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Ik zeg, enkel leren voor je wetenschappen, dan is deze meid erg trots op je <'3 Nee, nee, leren voor alles is belangrijk en als je het leuk vind is dat top! Toch is wetenschappen awesome en geweldig en ik vind dat jullie allemaal moeten beginnen met *kuch* Ik stop al xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:19 | |
| IK moeet nog zoveel leren ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 apr 2015 - 20:20 | |
| - Zira schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zira schreef:
- Tallshadow schreef:
naast dit natuurlijk GEEF ME TIPS HOE. Ik kan echt geen concentratie vinden en ik vind het zo saai, hoe doen jullie dat D: Je kan toch zeker niet alles saai vinden? Er is altijd wel iets wat je leuk vind (: Bedoel je van school? Dan alleen gym :') Daar komt heel wat bij kijken, ik weet niet precies welk niveau je doet en in hoeverre het op elkaar lijkt though.. Ik neem aan dat jullie alleen sporten bij gym -geen boeken zeg maar- @Lex, Dat is wel minder ja, hardlopen heb ik echt respect voor though! Ik kan dat zo enorm niet xD Voornamelijk omdat ik het lastig vind niet gewoon aan het einde van de straat weer om te keren omdat het niet lijkt alsof ik het kan xD misschien ook omdat ik lui benShut up Bo xD Moest jij nog niet ergens posten *stare* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|