Welcome to the Ember hate group



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Welcome to the Ember hate group

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mazerunner
Member
Welcome to the Ember hate group DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Welcome to the Ember hate group   Welcome to the Ember hate group Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 12:39

De gestreepte kater haalde diep adem. Hij begreep niet hoe Black bevriend kon zijn met die Emberkwal. Om te beginnen had hij haar gewoon in de steek gelaten. Ten tweede, hij was kinderachtig en onbeleefd. Ten derde, hij had veel te veel zelfmedelijden. Vooral dat laatste kon Mazepaw echt niet uitstaan. De gestreepte kater werd niet snel boos, en als hij eenmaal boos was, was het absoluut niet leuk. Hij kon best gemeen of vals zijn wanneer er woede door zijn aderen stroomde. "Hey, Lurking", miauwde Mazepaw kil wanneer hij de zwart-witte kater herkende.

Eerst Lurkingpaw c:



Welcome to the Ember hate group Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Welcome to the Ember hate group KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Ember hate group   Welcome to the Ember hate group Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:10

"Hey, Lurking" Hij keek op. Hij was niet in de mood -en dat was hij nooit- dus keek hij met een emotieloos gezicht naar een kater die er nogal kil bijliep. "Hey Maze," zei hij met zijn gebruikelijke emotieloze stem. "Je doet me denken aan die keer dat ik ruzie had met Ember," zei hij kort. "Nuja, ik heb altijd ruzie met hem," Ha, die humor Lurk, geweldig, wat was je toch geknipt voor de clownrol.


Rip Augurkielurkie
Welcome to the Ember hate group 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Welcome to the Ember hate group DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Ember hate group   Welcome to the Ember hate group Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 9:48

"Wacht, heb jij ook zo'n grote hekel aan de Emberkwal?", er lag een verbaasde ondertoon in zijn stem. Ember en Lurking waren broers... En de meeste broers hadden toch geen hekel aan elkaar? Wat maakte het ook uit? Dan was hij ten minste niet de enige die Emberkwal niet kon uitstaan.



Welcome to the Ember hate group Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Welcome to the Ember hate group KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Ember hate group   Welcome to the Ember hate group Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 9:14

"Wacht, heb jij ook zo'n grote hekel aan de Emberkwal?" Hij knikte, zijn blik ijskoud en helemaal verhard bij het horen van 'Ember'. "Wat valt er niet aan hem te haten?" Zei hij op een koude toon. "Hij is zo dom, zo achterlijk, zo zwak, zoveel zelfmedelijden," Gromde hij luid. "En voor je denkt dat we broer zijn," Vervolgde hij met een blik op Maze. "Hij is mijn broer niet,"


Rip Augurkielurkie
Welcome to the Ember hate group 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Welcome to the Ember hate group DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Ember hate group   Welcome to the Ember hate group Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 11:01

Mazepaw knikte wanneer de gevlekte kater vertelde dat Emberkwal geen broer van hem was. Dat zou Maze misschien ook zeggen als hij familie van dat vervelende mormel was geweest. "Ik begrijp niet waarom Black hem zo graag mag", zeggen dat je het leuk vond om met Emberkwal om te gaan was een beetje als zeggen dat je het leuk vond om op de Carrionplace te wonen, naar Mazepaw's mening, toch.



Welcome to the Ember hate group Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Welcome to the Ember hate group KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Ember hate group   Welcome to the Ember hate group Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 9:05

Kort keek hij naar de tabby, die knikte bij zijn woorden. Hij was tenminste een beetje slim en maakte een wijze beweging om dat te doen in zijn beurt. Hij kon die Ember voor geen meter uitstaan, gewoon ene verschrikkelijk kat en hij moest weg, weg. "Ik begrijp niet waarom Black hem zo graag mag" Hij zuchtte even. "Verrast me niet, hij zorgt er vast voor dat ze medelijden voor hem krijgt ofzo, typisch hem," zei hij snuivend.


Rip Augurkielurkie
Welcome to the Ember hate group 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Welcome to the Ember hate group DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Ember hate group   Welcome to the Ember hate group Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 10:30

"Verrast me niet, hij zorgt er vast voor dat ze medelijden voor hem krijgt ofzo, typisch hem," Mazepaw knikte. Black was te naïef. Ze moest selectiever zijn in haar vrienden. Je kon toch ook niet iedereen even graag hebben? "Ja, ze is misschien wat te naïef", miauwde de gestreepte kater.



Welcome to the Ember hate group Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Welcome to the Ember hate group Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Ember hate group   Welcome to the Ember hate group Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 13:22

Winddancer

Er lag een vrolijke grijns om haar lippen toen de grote tabby haar broertje zag spreken met een andere kater, Mazepaw. Ja toch? Het was toch Maze? Ze was niet helemaal zeker, maar meende hem te herkennen. Ze had niet zo heel veel persoonlijk met 'm gesproken, maar ze leek hem wel vriendelijk. Haar groene oogjes keken de twee katers aan en ving per toeval een aantal woorden op. "..Black hem zo graag mag...", klonk het. Windpaw fronste en zette subtiel en stapje dichterbij. Wat? Black, te naïef? En zei dacht dat zei de naïeve was van het tweetal. De blik in haar ogen werd vastberaden toen de tabby op het duo afliep. "Hallo jongens." Haar stem was koppig, en het was duidelijk dat je haar niet van haar eigen gedachten zou kunnen afbrengen. "Over wat praten jullie? Toch geen familie en vrienden van me aan het zwartmaken, hoop ik?" Als het wel zo was, dan had ze nog een appeltje te schillen met de twee. Vooral Lurking; hij wist hoeveel haar familie en vrienden voor haar betekenden.

~Mag ik? ('a)


Welcome to the Ember hate group 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Ember hate group   Welcome to the Ember hate group Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welcome to the Ember hate group
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: