Algemene Onzin Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:12

Helleuw people~
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:19

Wooh ik ben terug van een veiling hier op campus met zelfgemaakte kleding/accessoires die verkocht werden voor een goed doel. Maaaar ik heb niks gekocht :')
Lusterflame
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Lusterflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:21

Hee peeps, eerste post hier (:
Ben nu pas echt t forum aan het verkennen want ik heb tegenwoordig amper tijd voor WC (klinkt fout maar je snapt me ^^)

*Dawnpaw schreef:
@Silke; dit is het rijtje ^^ De wildernis in- Water en vuur- Geheimen- Voor de storm- Gevaar!- en de laatste van de eerste serie is Vuurproef. Dan heb je van de 2de serie nog een hele zooi x'D

Al moet ik zeggen dat ze echt heeel slecht vertaald zijn, als je het mij vraagt :/ ben echt van plan over te stappen naar het Engelse origineel binnekort.

Omg ik zat hieraan te denken toen ik net Sterrenlicht uitlas.. en die namen klinken ook zo lelijk. Heb alleen geen idee waar ik de Engelse versies kan vinden :c
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:23

WOOHOO.
Ik kom thuis en zie dat er twee nieuwe epps van Blood zijn.
doei mensen c:
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:26

Is Dani hier ergens?
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:31

Blackpaw schreef:
Wooh ik ben terug van een veiling hier op campus met zelfgemaakte kleding/accessoires die verkocht werden voor een goed doel. Maaaar ik heb niks gekocht :')

Oohn hoe doe je dat? C: Ik had meteen wat gekocht omdat ik verzot ben op zelfgemaakte spulletjes ^-^ + het is voor een goed doel ^^ Was het van Oxfam toevallig?
Sandflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:42

Ik kan echt niet wachten tot kleine Sand geboren wordt <3
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:44

Dat plaatje in Sand's os is zo cute~
Sandflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:45

Hihi thx :'D She's just too cute (A)
Ik kan echt niet wachten tot ik haar geweldige karakter uit kan werken in de rpg, sws wordt ze enorm actief <'3
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:51

Rough x Lurk,toch zo schattig :3
Blizzardleap
Member
81
Actief
Blizzardleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:56

Quinty: Nog van iets terug Ik vind de avatar die je nu hebt erg mooi! ;v;

-: Mmm lekker loom van sporten en douchen. Altijd fijn. En morgen kan ik uitslapen dus kan ik nu nog even opblijven, yay~
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:58

Ik ben zo moe. Straks douchen en lekker Animal Crossing in bed spelen tot ik in slaap val c:
*Lionkit
Member
Alexx / Lex
266
Actief

CAT'S PROFILE
*Lionkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 23:00

I can't sleep so what do i do? Ik doe stretch oefeningen in mijn bed terwijl ik op mijn mobiel zit...
sometimes i am just so weird
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 23:01

En ik ga voor de 3de keer deze vakantie wéér een filmmarathon houden :3
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 23:06

Helemaal dood van het leren ;-; Nog eventjes snel douchen en dan duik ik mijn bedje in~
Adios mensen, vanaf morgen kan ik eindelijk weer lekker posten omdat ik dan weer de rest van de week toetsvrij ben <'3
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 23:07

Smokepaw. schreef:

Oeh van disneyklassiekers? :3
& dankje voor je lieve woorden in het complimenten topic! Ik vind het erg lief! (:
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 23:10

Rudekit schreef:
Blackpaw schreef:

Oohn hoe doe je dat? C: Ik had meteen wat gekocht omdat ik verzot ben op zelfgemaakte spulletjes ^-^ + het is voor een goed doel ^^ Was het van Oxfam toevallig?

Haha, dingen waren best prijzig en ik vond er niet heel veel leuks tussen zitten Razz
Het was voor Foundation Shadow, een vrij kleine organisatie Smile
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 23:11

Rudekit schreef:
Smokepaw. schreef:

Oeh van disneyklassiekers? :3
& dankje voor je lieve woorden in het complimenten topic! Ik vind het erg lief! (:

Hangt er van af wat mijn broerke wilt maar mss nemo,cars enzo xD
& Graag gedaan Wink
*Lionkit
Member
Alexx / Lex
266
Actief

CAT'S PROFILE
*Lionkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 23:13

@nele tnx for the kind words ^-^

I m am to bored to fall asleep -_-
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 23:18

@Alexx,jou compliment was ook erg aardig en zeker dat ik van Smoke een beter accje heb gemaakt,ik deed toen niks anders dan de hele dag te glimlachen =3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: