|
|
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:12 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:19 | |
| Wooh ik ben terug van een veiling hier op campus met zelfgemaakte kleding/accessoires die verkocht werden voor een goed doel. Maaaar ik heb niks gekocht :') |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:21 | |
| Hee peeps, eerste post hier (: Ben nu pas echt t forum aan het verkennen want ik heb tegenwoordig amper tijd voor WC (klinkt fout maar je snapt me ^^) - *Dawnpaw schreef:
- @Silke; dit is het rijtje ^^ De wildernis in- Water en vuur- Geheimen- Voor de storm- Gevaar!- en de laatste van de eerste serie is Vuurproef. Dan heb je van de 2de serie nog een hele zooi x'D
Al moet ik zeggen dat ze echt heeel slecht vertaald zijn, als je het mij vraagt :/ ben echt van plan over te stappen naar het Engelse origineel binnekort. Omg ik zat hieraan te denken toen ik net Sterrenlicht uitlas.. en die namen klinken ook zo lelijk. Heb alleen geen idee waar ik de Engelse versies kan vinden :c |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:23 | |
| WOOHOO. Ik kom thuis en zie dat er twee nieuwe epps van Blood zijn. doei mensen c: |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:26 | |
| |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:31 | |
| - Blackpaw schreef:
- Wooh ik ben terug van een veiling hier op campus met zelfgemaakte kleding/accessoires die verkocht werden voor een goed doel. Maaaar ik heb niks gekocht :')
Oohn hoe doe je dat? C: Ik had meteen wat gekocht omdat ik verzot ben op zelfgemaakte spulletjes ^-^ + het is voor een goed doel ^^ Was het van Oxfam toevallig? |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:42 | |
| Ik kan echt niet wachten tot kleine Sand geboren wordt <3 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:44 | |
| Dat plaatje in Sand's os is zo cute~ |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:45 | |
| Hihi thx :'D She's just too cute (A) Ik kan echt niet wachten tot ik haar geweldige karakter uit kan werken in de rpg, sws wordt ze enorm actief <'3 |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:51 | |
| Rough x Lurk,toch zo schattig :3 |
|
| |
81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:56 | |
| Quinty: Nog van iets terug Ik vind de avatar die je nu hebt erg mooi! ;v;
-: Mmm lekker loom van sporten en douchen. Altijd fijn. En morgen kan ik uitslapen dus kan ik nu nog even opblijven, yay~ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:58 | |
| Ik ben zo moe. Straks douchen en lekker Animal Crossing in bed spelen tot ik in slaap val c: |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 23:00 | |
| I can't sleep so what do i do? Ik doe stretch oefeningen in mijn bed terwijl ik op mijn mobiel zit...
sometimes i am just so weird |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 23:01 | |
| En ik ga voor de 3de keer deze vakantie wéér een filmmarathon houden :3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 23:06 | |
| Helemaal dood van het leren ;-; Nog eventjes snel douchen en dan duik ik mijn bedje in~ Adios mensen, vanaf morgen kan ik eindelijk weer lekker posten omdat ik dan weer de rest van de week toetsvrij ben <'3 |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 23:07 | |
| - Smokepaw. schreef:
- En ik ga voor de 3de keer deze vakantie wéér een filmmarathon houden :3
Oeh van disneyklassiekers? :3 & dankje voor je lieve woorden in het complimenten topic! Ik vind het erg lief! (: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 23:10 | |
| - Rudekit schreef:
- Blackpaw schreef:
- Wooh ik ben terug van een veiling hier op campus met zelfgemaakte kleding/accessoires die verkocht werden voor een goed doel. Maaaar ik heb niks gekocht :')
Oohn hoe doe je dat? C: Ik had meteen wat gekocht omdat ik verzot ben op zelfgemaakte spulletjes ^-^ + het is voor een goed doel ^^ Was het van Oxfam toevallig? Haha, dingen waren best prijzig en ik vond er niet heel veel leuks tussen zitten Het was voor Foundation Shadow, een vrij kleine organisatie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 23:11 | |
| - Rudekit schreef:
- Smokepaw. schreef:
- En ik ga voor de 3de keer deze vakantie wéér een filmmarathon houden :3
Oeh van disneyklassiekers? :3 & dankje voor je lieve woorden in het complimenten topic! Ik vind het erg lief! (: Hangt er van af wat mijn broerke wilt maar mss nemo,cars enzo xD & Graag gedaan |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 23:13 | |
| @nele tnx for the kind words ^-^
I m am to bored to fall asleep -_- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 23:18 | |
| @Alexx,jou compliment was ook erg aardig en zeker dat ik van Smoke een beter accje heb gemaakt,ik deed toen niks anders dan de hele dag te glimlachen =3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|