Algemene Onzin Topic - Pagina 45

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Blizzardpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
20
Actief

CAT'S PROFILE
Blizzardpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:26

Het wordt nog erger Nath. Ik speel een van je baby's. :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairypaw
Member
San or Wolfie
331
Actief

CAT'S PROFILE
Fairypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:27

ben ik de enige die denkt dat zwarte ogen mooier zijn dan witte? x3
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:27

Voor de Shadowclannertjes <3
https://www.warriorcatsnl.com/t23745-he-saved-my-son-clan-meeting#561666

@Kiki; jaah... nou en xD
.Frozenpaw
Member
» Quinty «
88
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:31

Miss moet ik Frozenkit's setje maar eens veranderen :c
Maar ik vind nooit mooie tabby kitten plaatjes -sigh- xD
Soundpaw
Member
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:33

Heyy, ik wist ff niet waar ik dit kon vragen maarr: Hoeveel boeken zitten er in de Warrior Cats Series? En hoe heten de eerste drie? (Ik wil ze graag gaan lezen, want dat heb ik nog niet gedaan ^^'')
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:37

ik moet gaan, tot later/morgen iedereen
Cobra
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:37

Zal ik Cobra weer actief maken? :')
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:40

En I'm back c:
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:42

Tijd voor depri posts met Ravenheart c:
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:11

Ik moet nog al mn huiswerk maken bah
Soundpaw
Member
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:13

Zira schreef:

Oh god, ik ook. Ik was het helemaal vergeten, bedankt voor de reminder :'D
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:14

Soundpaw schreef:
Zira schreef:

Oh god, ik ook. Ik was het helemaal vergeten, bedankt voor de reminder :'D

Graag gedaan, hahaha xD
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:15

Soundpaw schreef:
Heyy, ik wist ff niet waar ik dit kon vragen maarr: Hoeveel boeken zitten er in de Warrior Cats Series? En hoe heten de eerste drie? (Ik wil ze graag gaan lezen, want dat heb ik nog niet gedaan ^^'')
Ik weet niet precies hoeveel boeken er in totaal zijn maar in het Nederlands zijn ze bijna bij het begin van de derde serie.
Het eerste boek van de eerste serie heet De Wildernis In, maar van een hoop andere boeken ben ik de namen vergeten omdat ik ze al een lange tijd niet meer gezien/gelezen heb (en ik te lui ben om ze op te zoeken op internet xD)
Soundpaw
Member
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:19

Fisheye schreef:
Soundpaw schreef:
Ik weet niet precies hoeveel boeken er in totaal zijn maar in het Nederlands zijn ze bijna bij het begin van de derde serie.
Het eerste boek van de eerste serie heet De Wildernis In, maar van een hoop andere boeken ben ik de namen vergeten omdat ik ze al een lange tijd niet meer gezien/gelezen heb (en ik te lui ben om ze op te zoeken op internet xD)

Hahaha, bedankt! Maar er zijn dus ook verschillende delen? (dus je hebt: hele serie, delen, boeken)
*Dawnpaw
Member
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:23

@Silke; dit is het rijtje ^^ De wildernis in- Water en vuur- Geheimen- Voor de storm- Gevaar!- en de laatste van de eerste serie is Vuurproef. Dan heb je van de 2de serie nog een hele zooi x'D

Al moet ik zeggen dat ze echt heeel slecht vertaald zijn, als je het mij vraagt :/ ben echt van plan over te stappen naar het Engelse origineel binnekort.
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:24

Soundpaw schreef:
Fisheye schreef:
Soundpaw schreef:

Hahaha, bedankt! Maar er zijn dus ook verschillende delen? (dus je hebt: hele serie, delen, boeken)
Zoiets ^^
Er zijn een in het Engels stuk of vijf series die ieder uit zes boeken bestaan en er zijn ook nog een hoop aparte boeken (waaronder Super Editions en Field Guides) en manga's
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:28

Ik vind Zira's nieuwe ava wel leuk maar hij is donkerder dan haar vachtkleur werkelijk is en meh :C
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:30

Ugh, ik ben zo moe x)
Soundpaw
Member
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:34

*Dawnpaw schreef:
@Silke; dit is het rijtje ^^ De wildernis in- Water en vuur- Geheimen- Voor de storm- Gevaar!- en de laatste van de eerste serie is Vuurproef. Dan heb je van de 2de serie nog een hele zooi x'D

Al moet ik zeggen dat ze echt heeel slecht vertaald zijn, als je het mij vraagt :/ ben echt van plan over te stappen naar het Engelse origineel binnekort.

Ow, dat is jammer, misschien ga ik ze ook wel in het engels lezen dan (Maar eerst even nederlands xD) En edankt!

@Fisheye Hebben ze lekker moeilijk gedaan xD, maar ik begrijp het denk ik wel, dankje!
Ivywing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:06

Oef, ben al over de helft met scheikunde leren *juicht*
Morgen toets inhalen, wordt een hel geloof ik ;-;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: