|
|
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 20:26 | |
| Het wordt nog erger Nath. Ik speel een van je baby's. :"D |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 20:27 | |
| ben ik de enige die denkt dat zwarte ogen mooier zijn dan witte? x3
|
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 20:27 | |
| |
|
| |
» Quinty « 88 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 20:31 | |
| Miss moet ik Frozenkit's setje maar eens veranderen :c Maar ik vind nooit mooie tabby kitten plaatjes -sigh- xD |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 20:33 | |
| Heyy, ik wist ff niet waar ik dit kon vragen maarr: Hoeveel boeken zitten er in de Warrior Cats Series? En hoe heten de eerste drie? (Ik wil ze graag gaan lezen, want dat heb ik nog niet gedaan ^^'') |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 20:37 | |
| ik moet gaan, tot later/morgen iedereen |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 20:37 | |
| Zal ik Cobra weer actief maken? :') |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 20:40 | |
| |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 20:42 | |
| Tijd voor depri posts met Ravenheart c: |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 21:11 | |
| Ik moet nog al mn huiswerk maken bah |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 21:13 | |
| - Zira schreef:
- Ik moet nog al mn huiswerk maken bah
Oh god, ik ook. Ik was het helemaal vergeten, bedankt voor de reminder :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 21:14 | |
| - Soundpaw schreef:
- Zira schreef:
- Ik moet nog al mn huiswerk maken bah
Oh god, ik ook. Ik was het helemaal vergeten, bedankt voor de reminder :'D Graag gedaan, hahaha xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 21:15 | |
| - Soundpaw schreef:
- Heyy, ik wist ff niet waar ik dit kon vragen maarr: Hoeveel boeken zitten er in de Warrior Cats Series? En hoe heten de eerste drie? (Ik wil ze graag gaan lezen, want dat heb ik nog niet gedaan ^^'')
Ik weet niet precies hoeveel boeken er in totaal zijn maar in het Nederlands zijn ze bijna bij het begin van de derde serie. Het eerste boek van de eerste serie heet De Wildernis In, maar van een hoop andere boeken ben ik de namen vergeten omdat ik ze al een lange tijd niet meer gezien/gelezen heb (en ik te lui ben om ze op te zoeken op internet xD) |
|
| |
Silke 163 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 21:19 | |
| - Fisheye schreef:
- Soundpaw schreef:
- Heyy, ik wist ff niet waar ik dit kon vragen maarr: Hoeveel boeken zitten er in de Warrior Cats Series? En hoe heten de eerste drie? (Ik wil ze graag gaan lezen, want dat heb ik nog niet gedaan ^^'')
Ik weet niet precies hoeveel boeken er in totaal zijn maar in het Nederlands zijn ze bijna bij het begin van de derde serie. Het eerste boek van de eerste serie heet De Wildernis In, maar van een hoop andere boeken ben ik de namen vergeten omdat ik ze al een lange tijd niet meer gezien/gelezen heb (en ik te lui ben om ze op te zoeken op internet xD) Hahaha, bedankt! Maar er zijn dus ook verschillende delen? (dus je hebt: hele serie, delen, boeken) |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 21:23 | |
| @Silke; dit is het rijtje ^^ De wildernis in- Water en vuur- Geheimen- Voor de storm- Gevaar!- en de laatste van de eerste serie is Vuurproef. Dan heb je van de 2de serie nog een hele zooi x'D
Al moet ik zeggen dat ze echt heeel slecht vertaald zijn, als je het mij vraagt :/ ben echt van plan over te stappen naar het Engelse origineel binnekort. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 21:24 | |
| - Soundpaw schreef:
- Fisheye schreef:
- Soundpaw schreef:
Ik weet niet precies hoeveel boeken er in totaal zijn maar in het Nederlands zijn ze bijna bij het begin van de derde serie. Het eerste boek van de eerste serie heet De Wildernis In, maar van een hoop andere boeken ben ik de namen vergeten omdat ik ze al een lange tijd niet meer gezien/gelezen heb (en ik te lui ben om ze op te zoeken op internet xD) Hahaha, bedankt! Maar er zijn dus ook verschillende delen? (dus je hebt: hele serie, delen, boeken) Zoiets ^^ Er zijn een in het Engels stuk of vijf series die ieder uit zes boeken bestaan en er zijn ook nog een hoop aparte boeken (waaronder Super Editions en Field Guides) en manga's |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 21:28 | |
| Ik vind Zira's nieuwe ava wel leuk maar hij is donkerder dan haar vachtkleur werkelijk is en meh :C |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 21:30 | |
| |
|
| |
Silke 163 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 21:34 | |
| - *Dawnpaw schreef:
- @Silke; dit is het rijtje ^^ De wildernis in- Water en vuur- Geheimen- Voor de storm- Gevaar!- en de laatste van de eerste serie is Vuurproef. Dan heb je van de 2de serie nog een hele zooi x'D
Al moet ik zeggen dat ze echt heeel slecht vertaald zijn, als je het mij vraagt :/ ben echt van plan over te stappen naar het Engelse origineel binnekort. Ow, dat is jammer, misschien ga ik ze ook wel in het engels lezen dan (Maar eerst even nederlands xD) En edankt! @Fisheye Hebben ze lekker moeilijk gedaan xD, maar ik begrijp het denk ik wel, dankje! |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 22:06 | |
| Oef, ben al over de helft met scheikunde leren *juicht* Morgen toets inhalen, wordt een hel geloof ik ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|