We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Daan; jup. Maar alleen de os ^^ Nja, ik moet toegeven dat hij een knapperd is x'D @Rebecca; Nee, ik denk het niet. Mijn osjes zijn nooit groot of lang xD
Whispersong
StarClan
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
CAT'S PROFILE Age: 3 years and 6 moons, forever now Gender: She-cat ♀ Rank:
Ik vind Flowerkit's gebarentaal erg leuk verzonnen c:
Ghehe tnx ^^ {And Rebecca} K vond het zo jammer om haar niets te laten doen. x'D En stiekem ben ik te lui om heel de tijd "vervormde" woorden te typen >3
Ghehe tnx ^^ {And Rebecca} K vond het zo jammer om haar niets te laten doen. x'D En stiekem ben ik te lui om heel de tijd "vervormde" woorden te typen >3
Snap ik ergens ook wel :3 Dat leest ook niet lekker voor de Grammarnazi's onder ons
Snap ik ergens ook wel :3 Dat leest ook niet lekker voor de Grammarnazi's onder ons
Ghaha ^^
>3
Laatst aangepast door .Flowerkit op za 4 apr 2015 - 15:53; in totaal 1 keer bewerkt
Fawnstep
Member
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
@Daan; jup. Maar alleen de os ^^ Nja, ik moet toegeven dat hij een knapperd is x'D @Rebecca; Nee, ik denk het niet. Mijn osjes zijn nooit groot of lang xD
Haha ja maar de andere plaatjes uit die galery zijn dus ook in gebruik door Lecter, helaas, daar gaat m'n plan xD
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
Haha ja maar de andere plaatjes uit die galery zijn dus ook in gebruik door Lecter, helaas, daar gaat m'n plan xD
Balen ^^. Maar welk plan?
*Kijkt naar topic Flower x Sparrow... x'D*
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief