Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:01 Hellhound schreef: Ik ga eens kijken hoe lang ik naar Caramelldansen kan luisteren voor ik gek word eens iets anders dan nyan-cat X"D Na een minuut word ik al gek xD Maarikben sws al gek xD
Alexx / Lex 266 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:02 Mazepaw. schreef: ik mis het stemmen voor de OTM's eigenlijk wel :/ +1
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head CAT'S PROFILE Age :
↠ 9 years {108 moons} forever Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:02 zooo, Jinx ook een nieuw setje c: als ik een setjes shop zou openen, zou iemand geïnteresseerd zijn? xD
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:03 Jinx schreef: zooo, Jinx ook een nieuw setje c: als ik een setjes shop zou openen, zou iemand geïnteresseerd zijn? xD *Steekt hand* Ja ik!! :'D
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC CAT'S PROFILE Age :
I'm burning 60 moons in hell Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:04 Ik keek daar in groep 5 al naar en zit nu in de 3de van de middelbare en heb het al iets van 4 jaar niet meer gezien en besef me pas hoe vreselijk die poppetjes er uit zien bij de engelse versie X"D
Alexx / Lex 266 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:04 Jinx schreef: zooo, Jinx ook een nieuw setje c: als ik een setjes shop zou openen, zou iemand geïnteresseerd zijn? xD mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bananamy (Amy) 633 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:04 Swallowkit. schreef: Jinx schreef: zooo, Jinx ook een nieuw setje c: als ik een setjes shop zou openen, zou iemand geïnteresseerd zijn? xD *Steekt hand* Ja ik!! :'D + 1
Just another family torn
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:05 Smokepaw. schreef: Swallowkit. schreef: Jinx schreef: zooo, Jinx ook een nieuw setje c: als ik een setjes shop zou openen, zou iemand geïnteresseerd zijn? xD *Steekt hand* Ja ik!! :'D + 1 +1
iro 833 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:06 Jinx schreef: zooo, Jinx ook een nieuw setje c: als ik een setjes shop zou openen, zou iemand geïnteresseerd zijn? xD Die is zo nice Kippie! Jinx is ook zon knapperd hihi
Just another family torn
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:09 Ik zag net een filmpje met allemaal anime's er in die ik keek die toen ik in groep 6 zat, zo lang geleden, maar memories X"D
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:11 Hellhound schreef: Ik zag net een filmpje met allemaal anime's er in die ik keek die toen ik in groep 6 zat, zo lang geleden, maar memories X"D ik heb mijn hele leven nog maar twee animes gezien xD
Just another family torn
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:12 Dit. Is. Zo. Vreselijk. Leuk. Om. Naar. Te. Kijken. Mensen. Dit. Moeten. Jullie. Zien.VIDEO
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:13 moet gaan, tot morgen (of heel misschien straks) iedereen
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:15 Iemand topic met deze knappe kater? Elite lijkt me ook een keer leuk, wanna show y'all hoe "stoer" hij is geworden xD
Just another family torn
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:16 Ik moet gaan people, cya all~
Alexx / Lex 266 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:17 bye people that are going ^-^
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:25 Zit als een konijn met mijn voet te stampen. Betekent dat ik heel blij ben. Lynxfang is alweer twee keer genoemd in de Cat Questions, Zelfs als bekendste Riverclan kat. (daar word ik te opgewonden van) Edit: verder doorgelezen. Ik ben nu in de zevende hemel
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:27 Ik ben echt kapot XD . Mijn posten komen waarschijnlijk pas maandag weer... Verhuizen is nog al een gedoe =P .
Kath 165 Actief CAT'S PROFILE Age :
24 moons I'm on this planet they called earth Gender :
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:32 Ugh, ik wilde alleen Skype updaten en nou blijft hij me maar aanmelden en verder logt hij niet in... :c
faye (IRO) 395
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 21:41 Creamyfrost schreef: Ik ben echt kapot XD . Mijn posten komen waarschijnlijk pas maandag weer... Verhuizen is nog al een gedoe =P . Know the feeling. Ben ook al niet zo lang geleden verhuisd x3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic