OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

OPEN || My new favorite spot?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shaggydog
Member
OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 DPKsfdL
Sanne
86
Actief

CAT'S PROFILE
Shaggydog
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 21:32

Verweg hoorde Shaggy een vogeltje fluiten. Zijn nagels woelden door de aarde heen die verkoelend voelde onder zijn pootkussentjes. Hij stapte om haar heen om zo uit het zonlicht te gaan. "Ho, duiffie. Niet zo snel, je bent wel heel enthousiast." Grijnsde hij speels en hij liet zijn staart weer langs haar vacht glijden. "Ik vind je gezelschap wel.. plezierig." Zijn toon was vunzig en gefluisterd. "Maarja, naar de eerste vraag hebben we altijd nog een tweede. Dus hier heb je er vast een.." vervolgde hij terwijl zijn ogen ongegeneerd over de vacht van de poezin gleden. "Wat is je naam?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 21:37

sweetness,

you fill my lungs with sweetness and i fill my head with you

Na verloop van tijd begon de grijze poes zich steeds ongemakkelijker te voelen, zeker toen de kater met zijn staart langs haar vacht gleed. Ze zette zich dan ook schrap toen hij besloot zijn vraag te stellen, ergens hopende dat het geen al te lastige was. 'Wat is je naam?' Klonk het als volgt, waardoor Little's oren wat ongemakkelijk begonnen te wiebelen. Zou ze hier wel op antwoorden? Uiteindelijk kon hij niet veel met haar naam alleen, toch? "Littlestream." Klonk ze, een tikkeltje kortaf terwijl ze hem nog steeds met een strakke blik aankeek. "Wat is je laatste vraag?"
Shaggydog
Member
Sanne
86
Actief

CAT'S PROFILE
Shaggydog
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 9:06

Shaggydog herhaalde haar naam een paar keer in zijn hoofd en liet hem toen over zijn lippen rollen. "Littlestream dus." Mauwde hij met een glimlach van oor tot oor. Zijn scherpe, achterbakse ogen priemden in die van haar. "Mijn tweede vraag, tsja." Hij schudde zich kort uit en liet zijn blik direct weer naar die van haar gaan. "Laten we het zo stellen.." begon hij. "Ik heb jou niet gedood, dat betekend dat je bij me in het krijt staat." Shaggy praatte langzaam en duidelijk. "Er is dus een soort.. schuld die vereffend moet worden." Hij pauzeerde even kort en liet de rust weer tot hem komen. "Dus duif, ik wil dat je iets voor me doet."
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 12:07

sweetness,

Haar groene ogen werden steeds groter na iedere zin die de kater uitsprak. Zij? Iets doen voor hem? Waarom? Hij hoorde sowieso al weg te gaan, met of zonder eisen te stellen. Maar goed, voor nu zou ze gewoon meespelen. Niet dat ze - wat hij ook wou dat ze ging doen - het ooit zou doen. "Wat wil je dan dat ik doe?" Vroeg ze bot, haar groene ogen vernauwd op hem richtende. Ze had geen reden om vriendelijk tegen hem te doen; hij was een Bloodclanner. Zij doodden katten zonder er bij na te denken, en dus was het een soort volk waar Littlestream liever niet mee gezien werd.
Shaggydog
Member
Sanne
86
Actief

CAT'S PROFILE
Shaggydog
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 12:39

Shaggy gaf zichzelf een denkbeeldig schouderklopje. Wat was dit toch enorm leuk, de enigszins schattige poes leek haar ogen met de seconde te vergroten. Dadelijk vielen ze nog uit haar kassen. "Dankje duif, dat scheelt een hoop moeite. Kan ik rekenen op je medewerking?" Shaggy rekte zich flink uit en stak daarbij oncharmant zijn kont in de lucht. Toen hij weer rechtstond vervolgde hij zijn verhaal. "Ach waarom vraag ik het nog? Want weet je wat er gebeurt als je me niet helpt, duif?" Shaggy gaf haar geen kans om een zelfverzonnen antwoord te bedenken en praatte meteen door. "Dan zal ik je nooit met rust laten, mijn poot zal in elk van jou pootstappen volgen." Hij klonk niet dreigend, dat was ook niet zijn bedoeling, zo quasi-angstaanjagend. Maar een loze woorden waren het niet, hij meende het. "En laat ik het zo stellen. Als ik dan besluit wat ik met je wil doen.. Dan is er geen prince charming meer om je te helpen." Hij knipperde liefelijk met zijn ogen die al die tijd strak in die van haar hadden gestaard. "Dus heb ik je woord, duif?"
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 12:48

sweetness,

De kater mocht de woorden die hij uitsprak misschien niet als dreigementen bedoelen, alsnog voelde het toch zo aan voor de kattin. Wat was hij? Een stalker? Zijn gedrag begon steeds enger te worden, véél enger dan een Bloodclanner hoorde te zijn. 'Dus heb ik je woord, duif?' Diens aanwezigheid, en dan vooral dichte aanwezigheid, zorgde ervoor dat de poes niets anders kon doen dan stijfjes ja te knikken. "Ja." Miauwde ze nog voor de zekerheid, zodat hij dezelfde vraag niet nog eens zou stellen. Voor de eerste keer sinds ze hem ontmoeten had, sloeg ze haar groene blik neer op de grond. Waarom moest zij dit net weer meemaken?
Shaggydog
Member
Sanne
86
Actief

CAT'S PROFILE
Shaggydog
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 12:53

"Geweldig! Fijn duiffie!" Vrolijk sprong hij op en liep een eindje van haar vandaan. De boom waar hij net tegenaan lag ontmoette zijn scherpe nagels en hij krabde een aantal keer doelloos. "Nou, nu we die formaliteiten achter ons hebben gelaten," hij legde de nadruk om formaliteiten. "Nu kunnen we dus beginnen aan het echte werk, duif. Dat schiet behoorlijk op, je geeft sneller toe dan ik dacht." Hij liep weer naar haar toe en ging met serieuze blik voor haar zitten. Nu werkte angst nog, maar zodra ze doorhad dat zij zijn doel niet was zou die angst verdwijnen. Echter had Shaggy de poes niet lang nodig, en had hij dus tijd genoeg. Zo angstaanjagend was Shaggy niet, hij wilde slechts wraak op één enkeling. Het was meer het masker dat hem zo vormde tot hoe anderen hem zagen. Daar droeg hij zelf uiteraard ook aan bij. "Ik heb jou nodig, om een plan te bedenken!" Verklaarde hij opgelaten alsof het de meest logische zaak van de wereld was.
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 13:00

sweetness,

Hij liep weer naar de boomstam, en iets zei haar dat ze hem maar beter gewoon kon volgen. 'Ik heb jou nodig, om een plan te bedenken!' Klonk hij als volgt, waarop de poes reageerde met een kort knikje. "Wat voor plan bedoel je?" Vroeg ze voorzichtig, hopende dat dit niet weer iets met die Riverclan leader te maken had. Als Butterstar er achter kwam dat zij dan ook iets met een eventuele aanval te maken had dan bracht ze ook Shadowclan in gevaar. En als deze kater deze bedoelingen had, dan was het al snel game-over. Dan maakte het haar niets uit dat hij haar aanviel of hij gewoon in het territorium bleef. Liever dat dan dat ze haar Clan zou verraden.
Shaggydog
Member
Sanne
86
Actief

CAT'S PROFILE
Shaggydog
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 17:07

"Het is heel simpel, duif." Mauwde Shaggy. "Ik heb een manier nodig om in het kamp van RiverClan te komen. En jíj.." Hij pauzeerde weer even. "Jij moet me daarbij helpen, duif." Zijn staart zwiepte geniepig heen en weer en zijn felle ogen waren tot spleetjes getrokken. "Natuurlijk zou ik niet willen dat jij in de problemen komt, love." Grijnsde hij zelfvoldaan. "Daarom hebben we een plan nodig, aan jou om de beste te vinden. Jij bepaald dus eigenlijk je eigen lot." Shaggy knikte beamend bij zijn eigen woorden en ging weer dichter bij haar zitten. Dit keer leunde hij echter niet naar voren om in haar oor te fluisteren. De zwarte kater bleef op acceptabele afstand. "Ik geef je een paar dagen de tijd duif. Het is aan jou hoe we het gaan acteren. Zie het als iets leuks.. Je kan alles met me doen! Ik speel elke nodige rol." Zijn ademhaling was kalm terwijl hij sprak. "En nog een pluspuntje, je bent voor altijd mijn lieve duiffie."
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 apr 2015 - 19:20

De poes begon zich steeds slechter te voelen. En dit dankzij diens ongewenste gezelschap. Maar ze had nu eenmaal geen keuze. Het was dit, of hem aanvallen. En ze wisten beiden maar al te goed hoe dat zou aflopen. Eenmaal de zwarte kater gedaan was met praten, verliet een zucht haar bekje. Het feit dat hij haar opnieuw duffie noemde, negeerde ze. Ze schonk er geen aandacht meer aan. "Waarom wil je zo graag het Riverclan kamp binnen geraken?" Klonk ze, oprecht nieuwsgierig. Eigenlijk probeerde ze zich gewoon een weg uit diens plan te banen, aangezien ze alles behalve de neiging had om een plan te bedenken.
Shaggydog
Member
Sanne
86
Actief

CAT'S PROFILE
Shaggydog
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 apr 2015 - 19:51

De grijze poezin die voor hem zat beaamde zijn woorden niet en accepteerde zijn idee niet. Hier schonk hij verder geen aandacht meer aan omdat hij wist dat ze het uiteindelijk toch wel deed. Al helemaal als het leven van haar geliefden op het spel stonden, maar dat was van latere zorg. Shaggy staarde haar slechts een beetje loom aan toen ze vroeg naar zijn motieven. "Laten we zeggen duif," mauwde hij kortaf. "Dat ik een zekere wraak koester naar de RiverClan leidster." Ergens van binnen begon hij de grijze poes steeds leuker te vinden. Haar pit en standvastigheid beviel hem wel, en volgens mij was dat iets wat deze kattin niet vaak liet zien. "Maar, waarom interesseert het je zo duif?" Vroeg hij nieuwsgierig, haar interesse moest ergens vandaan komen.
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 apr 2015 - 17:10

sweetness,

Haar nieuwsgierigheid, deze keer goede nieuwsgierigheid, groeide weer zodra hij zei dat hij een wraakgevoel had jegens de Riverclan leidster. Littlstream's grijze oren wiebelden wat terwijl ze wegkeek, om eens hij iets zei haar bleekgroene ogen weer in de zijne te priemen. 'Maar, waarom interesseert het je zo duif?' Klonk zijn vraag. De voormalige medicijn kat haalde haar smalle schouderbladen op en wist vreemd genoeg een kleine grijns te doen verschijnen op haar gelaat. "Het leek me nogal onlogisch dat je zonder enige reden het Riverclan kamp wou binnenvallen.." Sprak ze, rechtuit eerlijk. Een kleine zucht verliet haar bekje. "Wat ga je dan doen als je het kamp binnen geraakt?" Vervolgde ze algauw, zich nog steeds licht nieuwsgierig voelende.
Shaggydog
Member
Sanne
86
Actief

CAT'S PROFILE
Shaggydog
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 apr 2015 - 11:22

Shaggy's ogen lichtten op bij de kleine grijns die haar lippen plagend omhoog deden krullen. Automatisch deed hij hetzelfde en zijn staart zwiepte ineens niet meer van de lichte irritatie en toch ook onzekerheid die hij had gevoeld. "Zie je wel duif, je leert mijn aanwezigheid wel appreciëren.. Uiteindelijk dan." Mauwde hij. Zijn opmerking had geen viezige ondertoon maar was meer oprecht en deels fliterig. Hij zuchtte even en ging zitten, hij zat in een soort tweestrijd met zichzelf. Aan de ene kant had zijn duif recht om te weten waarvoor hij kwam, maar aan de andere kant wat was hij haar verschuldigd? "Ik weet niet zeker of ik je dat wil en kan vertellen, duif." Meende hij dan ook terug te zeggen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || My new favorite spot?   OPEN || My new favorite spot? - Pagina 2 Icon_minitime

OPEN || My new favorite spot?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: