|
|
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:15 | |
| - Spoiler:
- Airkit schreef:
- *Lionkit schreef:
- Airkit schreef:
- *Lionkit schreef:
- Airkit schreef:
- *Lionkit schreef:
- Jinx schreef:
- *Lionkit schreef:
- Jinx schreef:
- *Lionkit schreef:
- @Kip ja xD because 'we are one' with the food xD
omg jaaa xD in upendi, het plaatje in ja hart/buik voor eten <3 In Upendi Where the passionfruit grows sweet And it's so divine That you lose your mind As it sweeps you off your feet In Upendi Without a worry or a care It just takes two To make it true Your stomach will lead you there xD jaaa! xDD we zijn zo droog
@Emma; did you murder them? =D
sorry ja, wij en onze LKD xD haha idd! xD beste ziekte everr aha, totaly!!!
nu meer slachtoffers zoeken hehehe *evil laughter* xD
hmmm....who else could be a victim? >D xD We zijn de boel hier echt aan het onderspammen (a) uhhhhh, daar ga ik even overnadenken xD *roept* ergens nog vrijwilligers? we are so weird... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:21 | |
| Ik ga Heart weer actief maken denk ik~ |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:23 | |
| Dadelijk naar de kruiswegstaties in de kerk. Iemand van jullie hier die ook gaat? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:24 | |
| ik ben nog nooit in een kerk geweest |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:27 | |
| - Heartpaw schreef:
- ik ben nog nooit in een kerk geweest
Ik mort vanavond, morgen, en overmorgen in de kerk zingen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:29 | |
| - .Snowkit schreef:
- Heartpaw schreef:
Ik mort vanavond, morgen, en overmorgen in de kerk zingen xD Liever dat dan alleen zitten x) |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:30 | |
| - Otterflight schreef:
- .Snowkit schreef:
- Heartpaw schreef:
Ik mort vanavond, morgen, en overmorgen in de kerk zingen xD Liever dat dan alleen zitten x) Ja, behalve als je een pijnlijke keel hebt x) Ik heb sinds eergisteren last van m'n stem 3: Heel misschien ga ik vanavond niet omdat m'n stem niet in een goed humeur is xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:30 | |
| Kruiswegstaties nog nooit gedaan, ik ga wel vandaag naar de kerk maar de staties doen we nooit :') |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:31 | |
| ik weet niet eens wat Kruiswegstaties is |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Is er iemand die heel goed plaatjes kan zoeken? Ik heb namelijk een ava maar ben het orginele plaatje kwijt :'3 |
|
| |
| waarom ben ik de enige die nog nooit in een keer gezongen heeft enzo Dx |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:32 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Is er iemand die heel goed plaatjes kan zoeken? Ik heb namelijk een ava maar ben het orginele plaatje kwijt :'3
ik kan proberen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:33 | |
| - Heartpaw schreef:
- waarom ben ik de enige die nog nooit in een keer gezongen heeft enzo Dx
Je bent vast niet de enige hoor cx Trouwens, zo spectaculair is het niet. XD Behalve concerten dan cx Missen zijn vaak zoooo saai DX |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:35 | |
| - *Lionkit schreef:
- Leopardkit, schreef:
- Is er iemand die heel goed plaatjes kan zoeken? Ik heb namelijk een ava maar ben het orginele plaatje kwijt :'3
ik kan proberen Dit plaatje :'3 |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| - Heartpaw schreef:
- waarom ben ik de enige die nog nooit in een keer gezongen heeft enzo Dx
je bent niet de enige ^^" gelukkig niet zeg xD ik kan absoluut nie zingen |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Ik zing sws bijna nooit San ;') See ya later Rebecca!
Ik moet ook gaan, weekend wifiloosheid omdat ik in Drenthe zit *facepalm* Tijd om films te gatheren en daar moet ik me dan maar mee vermaken.
Even een tip voor allen, Singing in the Rain is echt een feelgood film met gestoorde dansscenes, als je dansen leuk/cool vind, ga hem kijken <3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:36 | |
| Oh ik zing echt kei vaak, maar kan t niet xD Maar ik oefen nu another love op de piano (niet alleen de akkoorden, maar zegmaar de echte melodielijn van de piano) en dan erbij bleren. Altijd leuk ^-^
Ik denk dat ik maar eens richting Leiden ga reizen. Urg. Geen zin D: |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:37 | |
| - Blackpaw schreef:
- Oh ik zing echt kei vaak, maar kan t niet xD Maar ik oefen nu another love op de piano (niet alleen de akkoorden, maar zegmaar de echte melodielijn van de piano) en dan erbij bleren. Altijd leuk ^-^
Ik denk dat ik maar eens richting Leiden ga reizen. Urg. Geen zin D: gaaf! =3 ik heb altijd zulk respect voor mensen die een instrument bespelen xD Heb het vaak genoeg geprobeerd maar kan het gewoon niet onthouden Dx |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 14:39 | |
| - Airkit schreef:
- Blackpaw schreef:
- Oh ik zing echt kei vaak, maar kan t niet xD Maar ik oefen nu another love op de piano (niet alleen de akkoorden, maar zegmaar de echte melodielijn van de piano) en dan erbij bleren. Altijd leuk ^-^
Ik denk dat ik maar eens richting Leiden ga reizen. Urg. Geen zin D: gaaf! =3 ik heb altijd zulk respect voor mensen die een instrument bespelen xD Heb het vaak genoeg geprobeerd maar kan het gewoon niet onthouden Dx
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje verleerd ben. Ik kon m'n piano niet meeverhuizen, dus hij staat nog bij mn ouders en kan ik dus alleen in t weekend spelen. Dus als ik iets wil leren spelen, duurt t nu een stuk langer voordat ik het onder de knie heb ): |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|