|
|
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 20:54 | |
| dan gata lion zo zijn van, 'Okay '-_- en dan gewoon omdraaien en gewoon verder rondkijken xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 20:55 | |
| Hmm maar 3 posts te doen, valt best wel mee |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:00 | |
| @Gabs,dat topic zal ik zo meteen maken :3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:02 | |
| Hi guys, i'm back na mn 'pauze' x'd (ja ik vind 2,5 weken amper posten veel te lang, het voelt als jaren) Ik miste het hier zo ^^
Iemand topicje? Cyb is gemeen en kil maar een kittenlover en player die overal nesten maakt..hij is niet zo gestelt op kp en bc |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:03 | |
| - Cyber schreef:
- Hi guys, i'm back na mn 'pauze' x'd (ja ik vind 2,5 weken amper posten veel te lang, het voelt als jaren) Ik miste het hier zo ^^
Iemand topicje? Cyb is gemeen en kil maar een kittenlover en player die overal nesten maakt..hij is niet zo gestelt op kp en bc Probeer dan maar es meer dan 2 maanden ^^ (Vind het best geslaagd bij mezelf :3) |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:05 | |
| Zo ik ben klaar met skypen, tijd om te posten c: |
|
| |
Emmango aka Emma 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:07 | |
| Ola people xD Officieel vakantie! |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:08 | |
| - Icepaw.. schreef:
- Ola people xD
Officieel vakantie! yay!!!!!!!!! ola is mijn naam in het pools, ik voel me erg aangesproken xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:09 | |
| - Sharpsoul schreef:
- Icepaw.. schreef:
- Ola people xD
Officieel vakantie! yay!!!!!!!!!
ola is mijn naam in het pools, ik voel me erg aangesproken xd Echt? Cool xD Ik ga eens opzoeken wat mijn naam in het pools is! EDIT; ik vind het niet xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:10 | |
| - Icepaw.. schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Icepaw.. schreef:
- Ola people xD
ola is mijn naam in het pools, ik voel me erg aangesproken xd Echt? Cool xD Ik ga eens opzoeken wat mijn naam in het pools is! nou, mijn naam is Alexandra maar in polen zegt iedereen altijd Ola |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:10 | |
| - Sharpsoul schreef:
- Icepaw.. schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Icepaw.. schreef:
- Ola people xD
ola is mijn naam in het pools, ik voel me erg aangesproken xd Echt? Cool xD Ik ga eens opzoeken wat mijn naam in het pools is! nou, mijn naam is Alexandra maar in polen zegt iedereen altijd Ola Das best wel cool xD Omg Cindy is echt grof in het ceremonie topic xD Maar Bone haalt dan ook het bloed onder haar nagels vandaan xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:12 | |
| - Icepaw.. schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Icepaw.. schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Icepaw.. schreef:
- Ola people xD
ola is mijn naam in het pools, ik voel me erg aangesproken xd Echt? Cool xD Ik ga eens opzoeken wat mijn naam in het pools is! nou, mijn naam is Alexandra maar in polen zegt iedereen altijd Ola Das best wel cool xD Omg Cindy is echt grof in het ceremonie topic xD Maar Bone haalt dan ook het bloed onder haar nagels vandaan xD en sharpie probeert alles kalm te houden, al denk ik niet dat dat zo goed lukt xD |
|
| |
| |
| Kun je namen in verschillende talen hebben? C; ik dacht dat gewoon bepaalde namen typisch waren voor bepaalde talen ofzo xD
@Amy, nooo that's to long. I will die Cx |
|
| |
| |
| - Sharpsoul schreef:
- Icepaw.. schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Icepaw.. schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Icepaw.. schreef:
- Ola people xD
ola is mijn naam in het pools, ik voel me erg aangesproken xd Echt? Cool xD Ik ga eens opzoeken wat mijn naam in het pools is! nou, mijn naam is Alexandra maar in polen zegt iedereen altijd Ola Das best wel cool xD Omg Cindy is echt grof in het ceremonie topic xD Maar Bone haalt dan ook het bloed onder haar nagels vandaan xD en sharpie probeert alles kalm te houden, al denk ik niet dat dat zo goed lukt xD Nee, Cindy goes mad xD Cindy is een grappige bijnaam voor Cinderpaw xD ik weet niet eens hoe ik er aan kom xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:13 | |
| - Cyber schreef:
- Kun je namen in verschillende talen hebben? C; ik dacht dat gewoon bepaalde namen typisch waren voor bepaalde talen ofzo xD
@Amy, nooo that's to long. I will die Cx @Ik heb in ieder geval de 2 maanden(of meer xD) al overleefd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:13 | |
| @Laura, nou het is zo er zijn typische namen bij sommige talen maar in polen zeggen ze gewoon Ola omdat het makkelijker is dan Alexandra dus het is een soort bijnaam/vertaling
well, sharpie will try |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:17 | |
| - Sharpsoul schreef:
- @Laura, nou het is zo er zijn typische namen bij sommige talen maar in polen zeggen ze gewoon Ola omdat het makkelijker is dan Alexandra dus het is een soort bijnaam/vertaling
well, sharpie will try Japanners spreken mijn naam uit als; Natarï ipv Nathalie. |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:19 | |
| Mijn doel deze vakantie is om mss 500 posts met lurkie in de RPG te hebben... Zou me dat lukken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:22 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Mijn doel deze vakantie is om mss 500 posts met lurkie in de RPG te hebben... Zou me dat lukken?
ik weet niet of het lukt maar ik wens je vele geluk ^-^ ik wil ook dat sharpie meer rpg posts heeft hij heeft er vele te weinig |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 21:22 | |
| ik ben dat vergeten bij te houden.. *voelt zich dom* Maar ik houd alle topics bij dus ben van plan dat in de vakantie eens te tellen. @Bo, aan hoeveel zit je al? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|