|
|
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:02 | |
| Haha wauw Bo x'D Ik verveel me, kom op telegram XD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:02 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Haha wauw Bo x'D
Ik verveel me, kom op telegram XD Pfff maar dan moet ik naar beneden x'D Kan je niet even pben? :'D |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:03 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Haha wauw Bo x'D
Ik verveel me, kom op telegram XD Pfff maar dan moet ik naar beneden x'D Kan je niet even pben? :'D Kan ook x'3 *stalk stalk* |
|
| |
| |
| - Ivypaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Haha wauw Bo x'D
Ik verveel me, kom op telegram XD Pfff maar dan moet ik naar beneden x'D Kan je niet even pben? :'D Kan ook x'3 *stalk stalk* Oh god x'D |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Iemand een topic met Foxpaw? She needs friends! |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:08 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Iemand een topic met Foxpaw? She needs friends!
we kunnen er nog eentje met Air doen? c: of anders Fox x Dawn? maar Dawn maakt niet echt snel vrienden xDD laat staan met katten uit een andere clan :'D |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:09 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Omg, ik heb 100 rpg topics met Lurk hahaa xD
ik heb er maar 74 in totaal met Maze :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:09 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Iemand een topic met Foxpaw? She needs friends!
Ik wil wel c: |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:11 | |
| Ik heb zin om een topic te maken waarin een groep apprentices iets cools gaat doen x'D *denk aan, eerst een topic in de den, dat het 's nachts is, en dat ze er dan met z'n allen op uit trekken en dan in de problemen raken ofs* *heeft het al helemaal bedacht* *iemand met interesse?* |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:14 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Ik heb zin om een topic te maken waarin een groep apprentices iets cools gaat doen x'D *denk aan, eerst een topic in de den, dat het 's nachts is, en dat ze er dan met z'n allen op uit trekken en dan in de problemen raken ofs* *heeft het al helemaal bedacht* *iemand met interesse?*
ik zou wel willen met Maze, maar ik neem aan dat Ivy hem ontwijkt? |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:16 | |
| @kip: is goed, maak jij? @bo: wie maakt hem? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:17 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Ik heb zin om een topic te maken waarin een groep apprentices iets cools gaat doen x'D *denk aan, eerst een topic in de den, dat het 's nachts is, en dat ze er dan met z'n allen op uit trekken en dan in de problemen raken ofs* *heeft het al helemaal bedacht* *iemand met interesse?*
Klinkt leuk c: Ik doe mee Ik maak wel Lolo xD
Laatst aangepast door Lurkingpaw op za 4 apr 2015 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:17 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
Klinkt leuk c: Ik doe mee +1 |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:20 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
Klinkt leuk c: Ik doe mee +1 Oeh Air doet mee! ^^ @Loïs; ja is goed, maar welke? ^^" eentje Air x Fox of Dawn x Fox? |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:25 | |
| Mensen, je kan je officieel aanmelden in het topic wat ik bij adoptions heb gezet met daarin mijn hele plan :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:50 | |
| Air x Fox?
Hehe, Fox heeft een voorsteltopic C: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:51 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:53 | |
| |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 apr 2015 - 10:55 | |
| |
|
| |
Dieuw 1679 Actief