|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:33 | |
| *rekt zich uit* Tijd om Never ergens in te gooien~ |
| | | Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:34 | |
| |
| | | Beertje 205 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:34 | |
| @hierboven, Nevermind vind ik zo'n coole naam+ mega mooi setje xD |
| | | Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:36 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Heronkit. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Heronkit. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Wie kent de ziekte van Sever?
ik niet, en ik vind het niet op wikipeadia, wat is het? Een soort spierziekte wacht ik stuur een site link wel even,maar dus ik heb dat maar ik ben 14 dus,maar word wel duidelijk. Hier is de site: http://www.werkendlichaam.nl/10090/1/ontstoken-hielbeen-ziekte-van-sever-schinz.html Hoe kom je er zelfs op xD
@Alexx - Spoiler:
Maar als die te klein is dan deze,
- Spoiler:
Maar kijk,wat ik bedoel is bij de meeste moet dat al over zijn,en ik ben 14 en het is nog niet over bij me. Bovendien heb ik al 6 keer met dezelfde voet in het gips gezeten,maar mijn moeder zegt dat ik een spierziekte(wat waarschijnlijk dat is) aan mijn voet heb xD Aaah, xD Ik dacht dat je het gewoon opgezocht had c: Misschien verdwijnt het wel nog, want er staat niet letterlijk wanneer het verdwijnt, dat kan bij iedereen anders zijn c: Geen idee,maar ach ik heb er niet echt problemen mee want ik kan nog paardrijden dus ja x3 @Hanna,is het ook & daarom heb ik geen zin in morgen omdat ik niet ver kan stappen. wel, als je daar last van hebt, moet je toch niet meestappen?
O.o 100 posts op één dag Het is verplicht om er morgen te zijn,maar ik ga met mijn klastitularis praten,dus wie weet hoef ik niet mee te stappen. |
| | | 2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:37 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Heronkit. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Heronkit. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
ik niet, en ik vind het niet op wikipeadia, wat is het? Een soort spierziekte wacht ik stuur een site link wel even,maar dus ik heb dat maar ik ben 14 dus,maar word wel duidelijk. Hier is de site: http://www.werkendlichaam.nl/10090/1/ontstoken-hielbeen-ziekte-van-sever-schinz.html Hoe kom je er zelfs op xD
@Alexx - Spoiler:
- Spoiler:
Maar kijk,wat ik bedoel is bij de meeste moet dat al over zijn,en ik ben 14 en het is nog niet over bij me. Bovendien heb ik al 6 keer met dezelfde voet in het gips gezeten,maar mijn moeder zegt dat ik een spierziekte(wat waarschijnlijk dat is) aan mijn voet heb xD Aaah, xD Ik dacht dat je het gewoon opgezocht had c: Misschien verdwijnt het wel nog, want er staat niet letterlijk wanneer het verdwijnt, dat kan bij iedereen anders zijn c: Geen idee,maar ach ik heb er niet echt problemen mee want ik kan nog paardrijden dus ja x3 @Hanna,is het ook & daarom heb ik geen zin in morgen omdat ik niet ver kan stappen. wel, als je daar last van hebt, moet je toch niet meestappen?
O.o 100 posts op één dag Het is verplicht om er morgen te zijn,maar ik ga met mijn klastitularis praten,dus wie weet hoef ik niet mee te stappen. bij ons moet je niet meestappen als last hebt van dat soort dingen :/ |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:38 | |
| Fawn heeft een nieuw partnertekstje ♥ |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:38 | |
| - Even alles in een spoiler:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Heronkit. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Heronkit. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
@Alexx - Spoiler:
- Spoiler:
O.o 100 posts op één dag Het is verplicht om er morgen te zijn,maar ik ga met mijn klastitularis praten,dus wie weet hoef ik niet mee te stappen. bij ons moet je niet meestappen als last hebt van dat soort dingen :/
Vorig jaar moest ik thuis blijven toen mijn klas op excursie ging naar antwerpen. |
| | | Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:39 | |
| So cute Daaan
Good evening to y'all |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:44 | |
| Jow Tess Heb toch wel een beetje medelijden met Ivy :3 |
| | | 2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:46 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Even alles in een spoiler:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Heronkit. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Heronkit. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
@Alexx - Spoiler:
- Spoiler:
O.o 100 posts op één dag Het is verplicht om er morgen te zijn,maar ik ga met mijn klastitularis praten,dus wie weet hoef ik niet mee te stappen. bij ons moet je niet meestappen als last hebt van dat soort dingen :/ Vorig jaar moest ik thuis blijven toen mijn klas op excursie ging naar antwerpen. dat is jammer, tenzij je echt niet naar Antwerpen wil xD zelf ben ik er eerlijk gezegd maar drie keer geweest, of zo :'3 |
| | | Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:47 | |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:48 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Even alles in een spoiler:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Heronkit. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Heronkit. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
@Alexx - Spoiler:
- Spoiler:
O.o 100 posts op één dag Het is verplicht om er morgen te zijn,maar ik ga met mijn klastitularis praten,dus wie weet hoef ik niet mee te stappen. bij ons moet je niet meestappen als last hebt van dat soort dingen :/ Vorig jaar moest ik thuis blijven toen mijn klas op excursie ging naar antwerpen. dat is jammer, tenzij je echt niet naar Antwerpen wil xD zelf ben ik er eerlijk gezegd maar drie keer geweest, of zo :'3 Maar ik wou wel mee,en desnoods met de rolstoel van mijn moeder maar dan zaten we weer met hoe we die in de trein zouden krijgen en werd er afgesproken dat ik maar thuis moest blijven. |
| | | 1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:48 | |
| ik moet echt een topic maken over wie ik ben maaar....To lazy x3 |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:49 | |
| Zometeen naar Fast & Furious 7!!! Ik kan echt niet wachten, ik kijk hier al het hele jaar naar uit xD April is dé filmmaand dit jaar met zowel ff7 en Avengers; Age of Ultron, daarna weer wachten tot November waarin we eindelijk Spectre mogen kijken <33
Anyhoo, de posts die ik vóór negen uur nog niet heb gemaakt komen either na een uur, of morgen (: |
| | | Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zometeen naar Fast & Furious 7!!! Ik kan echt niet wachten, ik kijk hier al het hele jaar naar uit xD April is dé filmmaand dit jaar met zowel ff7 en Avengers; Age of Ultron, daarna weer wachten tot November waarin we eindelijk Spectre mogen kijken <33
Anyhoo, de posts die ik vóór negen uur nog niet heb gemaakt komen either na een uur, of morgen (: ik ga daar ook allemaal heeeeeen <3 |
| | | Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:52 | |
| |
| | | Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:52 | |
| |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:53 | |
| |
| | | Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:54 | |
| |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:54 | |
| Gaaf Tess!! Hij gaat zo epic zijn <33
Oh my word Chi xD |