Algemene Onzin Topic - Pagina 30

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende
Sharpsoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 18:52

Arcanewish schreef:
Sharpsoul schreef:
Arcanewish schreef:
Arkje is een beetje rude xD

nu gaat Sharpie zo verdrietig zijn D":
Ze werd gw afgeschrikt XD

i know, ik ben nu de post aan het schrijven en dat is precies wat ik heb geschreven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 18:54

Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Ik kan het gwn niet, altijd dat negatieve, het maakt me niet echt beter... Iemand zin in een leuk topic ofz? Ik heb afleiding nodig...

Maar aan de andere kant... We hebben een uitdaging, als ik volgende periode 75% haal of meer krijg ik een nieuwe pc naar keuze... Ze zullen spijt hebben ooit aan mij te twijfelen en deze uitdaging aan te gaan >D

Gewoon heel hard leren en ze lekker laten betalen >:3
Nee, gwn eens gaan leren denk ik xD

Leer jij dan nooit? Okay ik leer ook niet vaak en als ik leer meestal niet al te serieus maar ja
Alleen voor examens x)

Hahaha kan ook X"D
Welk niveau doe jij dan?
Niveau? XD
Ik doe TSO-Aso half xD
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 18:54

@Daan, als het kan een beetje van beiden
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight

Smokepaw. schreef:
Otterflight schreef:
Smokepaw. schreef:
Otterflight schreef:
Weet iemand nog leuke films? Smile

The impossible
Horse wispher
Flicka
The rise of the planet of the apes
Jurassic parc the lost world
Jurassic parc 1 xD
Twilight
The Hunger Games

Ik wil de Horse Whisperer kijken x)
Alleen mijn PC geeft aan dat daar niet genoeg Peers voor zijn. Tsja, Dan maar Night at the Museum Secret of the Tomb :3

Amg die wil ik kei graag zien x3

Zet Popcorntime op je PC, kan je hem zien Smile
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 18:57

Daan, wil je een topic Arcane x Lurk c: Ik denk niet dat die twee elkaar al eens hebben ontmoet ^^
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:00

Now sharpie sees everything gray, again
Dawnsky
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:00

Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Ik kan het gwn niet, altijd dat negatieve, het maakt me niet echt beter... Iemand zin in een leuk topic ofz? Ik heb afleiding nodig...

Maar aan de andere kant... We hebben een uitdaging, als ik volgende periode 75% haal of meer krijg ik een nieuwe pc naar keuze... Ze zullen spijt hebben ooit aan mij te twijfelen en deze uitdaging aan te gaan >D

Leer jij dan nooit? Okay ik leer ook niet vaak en als ik leer meestal niet al te serieus maar ja
Alleen voor examens x)

Hahaha kan ook X"D
Welk niveau doe jij dan?
Niveau? XD
Ik doe TSO-Aso half xD

Nope daar kan ik niet veel van maken X"D
Wat dat betreft vind ik het Nederlandse systeem toch makkelijker
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:02

Dawnpaw.. schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:

Alleen voor examens x)

Hahaha kan ook X"D
Welk niveau doe jij dan?
Niveau? XD
Ik doe TSO-Aso half xD

Tso is technisch aangelegd, met ook redelijk veel algemene kennis. Aso is enkel meestal pure kennis en moeilijker ^^
Mijn richting ligt iets daartussen omdat de wetenschappen en wiskunde aso gelegen zijn en de talen en bijvakken tso ^^
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:03

Lurkingpaw schreef:
Dawnpaw.. schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:

Alleen voor examens x)

Hahaha kan ook X"D
Welk niveau doe jij dan?
Niveau? XD
Ik doe TSO-Aso half xD

Tso is technisch aangelegd, met ook redelijk veel algemene kennis. Aso is enkel meestal pure kennis en moeilijker ^^
Mijn richting ligt iets daartussen omdat de wetenschappen en wiskunde aso gelegen zijn en de talen en bijvakken tso ^^

Ik wil KSO gaan doen
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:04

Sharpsoul schreef:
Lurkingpaw schreef:
Dawnpaw.. schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:

Alleen voor examens x)

Hahaha kan ook X"D
Welk niveau doe jij dan?
Niveau? XD
Ik doe TSO-Aso half xD

Ik wil KSO gaan doen
Nice, nice, welke richting had je dan in gedachten? c:
Dawnsky
Member
Anouk
461
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:04

Lurkingpaw schreef:
Dawnpaw.. schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:

Alleen voor examens x)

Hahaha kan ook X"D
Welk niveau doe jij dan?
Niveau? XD
Ik doe TSO-Aso half xD

Okay ik denk dat ik het een soort van snap X"D

In Nederland is het echt gewoon heel anders
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:05

Jep dat weet ik, ik hoor het genoeg van mensjes en ik snap van jullie systeem xD
Also Anouk, Dawn x Lurk, idk, dit klinkt leuk xD
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:06

Lurkingpaw schreef:
Sharpsoul schreef:
Lurkingpaw schreef:
Dawnpaw.. schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:
Hellhound schreef:
Lurkingpaw schreef:

Alleen voor examens x)

Hahaha kan ook X"D
Welk niveau doe jij dan?
Niveau? XD
Ik doe TSO-Aso half xD

Ik wil KSO gaan doen
Nice, nice, welke richting had je dan in gedachten? c:

eerst wou ik beeldende kunsten omdat ik dacht dat dat de enige was maar nu wil ik muziek/podiumkunsten in hasselt
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:07

Dat klinkt ook erg leuk en wacht... wacht, je bent een Belg? Nice *highfive* Ik wilde ook eerste fotografie gaan doen, maar dan toch ben ik mijn dromen gaan najagen voor dierenarts te worden. Je moet gwn doen wat je leuk vind, dat is het beste ^^
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:08

yep ik ben ook belg *highfive*
ook al heb ik voor 2 jaar in nederland gewoond
ik wil ook graag dierenarts worden maar dat is plan b eerst wil ik proberen iets met muziek te doen

Laatst aangepast door Sharpsoul op vr 3 apr 2015 - 19:10; in totaal 1 keer bewerkt
Dawnsky
Member
Anouk
461
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:09

Nl snapt niets van Be en Be snapt niets van Nl, that's the logics X"D

Dawn x Lurk? Wat klinkt er dan leuk aan?

He he he nu ga ik iets vertellen dan waar jullie waarschijnlijk ook niet veel van gaan snappen. Ik wil dus ook Dierenarts gaan worden *highfive* en daarvoor moet je minimaal VWO doen en dat doe ik dus ook want ik doe Atheneum en je moet er ook een N&G pakket voor kiezen wat ik dus kies maar ik kies er ook een aantal vakken bij waardoor ik ook het N&T pakket heb >:3
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:10

Sharpsoul schreef:
yep ik ben ook belg ook al heb ik voor 2 jaar in nederland gewoond
ik wil ook graag dierenarts worden maar dat is plan b eerst wil ik proberen iets met muziek te doen
Well dierenarts is zeker niet makkelijk en een hoge studie, ik ben echt gebeten door het Wetenschapsvirus... Vraag Emma maar xD Dus nu wil ik echt mijn leven niet meer zonder mijn wetenschappen <3 Dat is zowat mijn liefde geworden hihi

Idk, alles klinkt leuk met Lurk XD

Ik snap het niet Anouk xD Ik snap het niet
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:11

@Anouk ik snap wel wat je net hebt gezegd >D

@Lurking, ik wete dat het best hoog beroep is maar ik ben ook meer naar dierenarts assistente gegaan omdat je dan meer voor de dieren zorgt dan ze echt behandelt
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:12

Hm ja I know van assistente, maar idk, spreekt me gwn minder aan. Bestond er maar een richting met dieren en waar ik mijn gekke wetenschapperlabo ding kon doen en toch dieren kon beter maken, zou ik leuk vinden xD Maar laborante is saai dus neh xD
Dawnsky
Member
Anouk
461
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:15

One out of two, good enough X"D

Hahaha ik wil juist wel echt voor het dierenarts gaan omdat me dat gewoon een stuk leuker lijkt dan assistente plus nog een heel stuk beter betaald en ik niet voor niets een hoog niveau aan het doen ben op school wat ik haat X"D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 30 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: