What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 What's going on here? [Ivypaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ivywing
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 20:49

De kattin kon het nu niet meer binnenhouden. Al het getreiter dat ze tot nu toe had gehad, en nu dit weer. Waarom was ze nou altijd de zwakkeling die te grazen werd genomen. En dan had ze ooit een goede vriend, kreeg je dit. De kattin bleef doorzeuren om een verklaring, maar de witte kattin kon niks meer uitbrengen. Nu kwam Maze tussenbeide. De witte kattin trok zich schuchter nog wat terug, licht trillend op haar pootjes. "I-ik.." stotterde ze moeizaam.


What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 20:57

"I-ik.." stotterde de witte apprentice. 'Kom op,of ben je je tong soms verloren.',siste ze. Geïrriteerd keek ze de witte kat aan. Nu was dit belangrijker dan Maze. Kon die kat nu nog langer zwijgen? Ze slaakte een geïrriteerde zucht. Wachtend tot de witte apprentice zou spreken en de echte reden zou zeggen.


What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 20:59

"Aan het praten met Ivypaw", miauwde Smoke, de sarcastische ondertoon in haar stem was onmisbaar. "I-ik..", hoorde hij Ivypaw achter zich stotteren. "Waarover?", hij ging beschermend voor de witte poes staan. Ze waren nog altijd vrienden, en als Smoke verder zou gaan met hun 'gesprek' zou het vast niet zo goed aflopen. Hij had die kwade blik niet gemist. "Kom op,of ben je je tong soms verloren.", siste de zwart-witte poes. "Smoke, hou op", was ze gek geworden?



What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:01

Wat de witte kattin kon zeggen om het niet enkel nog erger te maken, wist ze niet. Haar ijsblauwe oogjes schoten iet wat angstig langs de gestreepte kater heen, die nu echt beschermend voor haar was gaan staan. Haar oortjes lagen plat achterover, duidelijk bang. Logisch, want Ivy was niet de grootste en al helemaal niet zo goed in vechten. Toch bleef het maar doorgaan, maar Maze zei dat de ander op moest houden. Zelf klemde ze haar tanden op elkaar, terwijl er nog een traan tussen haar oogleden heen drupte. Waarom was ze nou altijd zo stom en zwak?


What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:07

"Waarover?",Smoke wierp haar kwade blik op de kater. 'Maak je maar geen zorgen ik die niemand zeer', al zei ze het niet geloofwaardig,maar dat maakte niet uit. Nu deed ze niemand zeer,fysiek dan toch. "Smoke, hou op", Ze negeerde de kater. Hij moest op passen,maar ze was er zeker van dat er met hem niks ging gebeuren. 'Maar dus Ivypaw,vertel het nu maar.',Smoke ging zitten,omdat de houding zeer begon te doen. Maar toch kwam ze nog steeds dreigend over.


What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:12

"Maar dus Ivypaw,vertel het nu maar.", de zwart-witte poes ging zitten. Niet meer dezelfde bedreigende houding als voorheen. "W-waar heb je het over?", ze begon nu wel eng te worden, naar Mazepaws mening. Waarom deed ze dit? Ivypaw had haar gered. Zonder die witte poes waren zowel Maze als Smoke er niet geweest op dit moment.



What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:16

"W-waar heb je het over?",vroeg de kater. 'Oh,vraag dat maar aan Ivypaw.',zei ze met een zoete stem. Al zeiden haar ogen wat anders. Ze zwiepte haar staart even heen en weer. Of was die witte pluizenbol soms te bang om te spreken? Een grijns was heel even om haar lippen gekomen. Ze had raak geschoten,dat wel.


What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:21

Trillend haalde ze adem, haar blik weer kort langs de flank van Mazepaw heen flitsend. De kattin had haar traantjes vervolgens afgeveegd aan haar pels, een echte ShadowClan kat mocht niet huilen. Een kleindochter van Shrewstar mocht niet zwak zijn. Haar ogen gingen naar de zelfvoldane grijns van Smokepaw. Waarschijnlijk was de zwart-witte kattin blij dat ze haar had kunnen breken, blij dat ze haar de grond in kon trappen, blij dat ze nu waarschijnlijk een van de weinige lichtjes in het leven van de witte kattin had kunnen afpakken. Nee, ze gunde haar het plezier niet meer. Als ze het gewoon zou zeggen, zou de kater waarschijnlijk boos worden en dan was ze er vanaf. De tranen waren nog steeds een beetje achter haar ogen te zien, maar ze keek kort naar haar pootjes. "Z-ze heeft gelijk. Er is iets dat ik moet vertellen.." De kattin kwam achter Mazepaw vandaan zodat ze hem aan kon kijken, wel op een afstandje blijvend van Smokepaw. "Ik weet dat jullie iets hebben.. Daarom wilde ik het gewoon voor mezelf houden en hopen dat het over zou gaan.." zei ze zacht. "Maar Mazepaw.. ik vindt je leuk.." De kattin had haar oortjes wat naar achteren en haar ogen flitsten naar Smokepaw.


What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:31

Mazepaw bleef de witte poes even verrast aanstaren vooralleer hij in actie kwam. "Wel, euh, je begrijpt dus wel dat ik van Smoke hou, maar, eh, ik hoop toch wel dat we vrienden kunnen blijven?", miauwde de gestreepte apprentice. Dit had hij niet verwacht. Helemaal niet. En hij was boos op Smoke. Waar was dat nu in starclansnaam nu nuttig voor geweest? Ze wist toch dat Maze van haar hield? En dat hij haar dan ook nooit zou bedriegen? Hij en Ivy waren vrienden, wel, tenzij Smoke hun vriendschap nu voor goed verpest had.



What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:34

"Z-ze heeft gelijk. Er is iets dat ik moet vertellen.." Eindelijk! Eindelijk! De poes kon wel juichen maar zweeg. "Ik weet dat jullie iets hebben.. Daarom wilde ik het gewoon voor mezelf houden en hopen dat het over zou gaan.." zei ze zacht. "Maar Mazepaw.. ik vindt je leuk.." Nu zou Mazepaw toch wel moeten begrijpen waarom ze zo deed. "Wel, euh, je begrijpt dus wel dat ik van Smoke hou, maar, eh, ik hoop toch wel dat we vrienden kunnen blijven?",wou hij nu echt bevriend blijven met die witte pluizenbol? Ach,dat boeide nu niet. 'Tam tam taaam',zei ze dramatisch.


What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:37

Het waren niet eens de woorden van Mazepaw die haar het meeste pijn deden, dat niet nee. Het deed pijn, maar meer pijn deden de woorden van de andere kattin in het gezelschap. Een kleine snik ontsnapte uit haar bekje, ze trok dit niet meer. Voordat ze het wist, had ze zich omgedraaid naar het tweetal en spurtte de medicine cat den uit. Weg. Weg. Weg van hier. Weg van hen. Weg van die stomme rotgevoelens en rotpijn. De tranen waren niet meer te houden. Dit was nou precies de reden waarom ze het niet had willen verpesten. Maar Smokepaw had haar zin, Mazepaw zou in het gevolg geen last meer hebben van haar. Niemand zou meer last van haar hebben. Een aantal katten in het kamp keken haar verbaasd na, maar toen was ze al verdwenen door de braamtunnel.

Ivy topic uit~


What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:41

Met een iet wat bedroefde blik in zijn ogen keek hij toe hoe Ivypaw de den uit rende. Mazepaw draaide zich naar Smokepaw, die het naar haar zin leek te hebben. "Waar was dat nu goed voor?", gromde de gestreepte apprentice kwaad. "Was het zo nodig om mijn vriendschap met haar te verpesten?", vervolgde hij boos.



What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:43

Ze keek de witte apprentice na. Een beetje verward. Had ze haast? Ze zou het wel eens vragen aan de kattin als ze sterk genoeg was. Haar blik ging naar Mazepaw. Ik heb toch geen woede aanval gehad,of wel? ging het door haar gedachten. Verward en verbaasd keek ze terug naar buiten waar Ivypaw was verdwenen. "Waar was dat nu goed voor?", gromde de gestreepte apprentice kwaad. Ze schrok een beetje over hoe hij deed. "Was het zo nodig om mijn vriendschap met haar te verpesten?", Nu werd ze nog verwarder en toen werden haar ogen groot. Oh StarClan ze had weer eens een woede aanval gehad,en het ergste van als was dat ze nooit wist wat er dan was gebeurd. Maar Maze leek echt boos,en hij zou haar waarschijnlijk niet geloven,al wist ze niet wat ze had gedaan,maar vast iets heel erg.


What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:51

Het ergste was dan nog de verbaasde blik in Smokepaw's ogen. Alsof ze niet begreep dat ze iets verkeerd  gedaan had. Alsof het doodnormaal was om vriendschappen zomaar even te verpesten. "Ze heeft je leven gered, ben je daar dan niet dankbaar voor?", kende ze dan geen enkel respect? Hij had geleerd dat iemand die vriendelijk was tegen jou, maar niet vriendelijk tegen je vrienden, geen vriendelijk persoon was. Wel, Ivypaw was nu niet echt zijn vriend meer. "Ik ben hier weg", miauwde hij kwaad, waarna hij zonder Smokepaw ook maar een blik waardig te vinden, de den verliet. De bruine tabby was kwaad. Heel erg kwaad. Hij was niet eens zeker of hij haar ooit nog wilde zien.

Maze is het topic uit



What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:54

"Ze heeft je leven gered, ben je daar dan niet dankbaar voor?", en daar was Smoke Ivypaw ook heel dankbaar voor,maar ze begreep het nog steeds niet. 'Maze!',probeerde ze,maar het ging vast niet helpen. "Ik ben hier weg", Zei de kater,en toen was hij weg. 'Mazepaw!',gilde ze maar het was hopeloos. Zodra ze weg kon zou ze weggaan,naar een plek waar ze alleen kon zijn,zodat ze nooit meer iemand lastig hoefde te vallen. 'Het spijt me dat ik geboren ben.',snauwde ze tegen niemand in het bijzonder. Maar ze verroerde zich niet.


What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: What's going on here? [Ivypaw]   What's going on here? [Ivypaw] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What's going on here? [Ivypaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: