Scaredy Cat - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Scaredy Cat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Dauntrose
StarClan
Scaredy Cat - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Scaredy Cat   Scaredy Cat - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 14:31

Ze stopte toen ze een vreemd geluid hoorde. Het soort geluid om te melden dat ze fout zat. Ze draaide haar kop naar Tallshadow die subtiel naar een struik keek. Haar ogen flitsten van de kater naar de struik en weer terug. Ze kneep haar ogen ietwat dicht en zuchtte daarna. "Ga jij maar voorop dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Scaredy Cat - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Scaredy Cat   Scaredy Cat - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 14:36

De kater keek onschuldig naar de poes toen die zijn geluidje had opgemerkt. "Ga jij maar voorop dan." Zijn gezicht sprak boekdelen, het varieerde van 'mocht je willen' tot 'oh hell no!' Vandaar dat hij rustig heen en weer knikte. "Nee hoor, ik ga ervan uit dat jij een goed warrior bent en een das die twee keer zo groot is als jij wel kan volgen," De aardige glimlach erbij en het was helemaal af. Subtiel.
Dauntrose
StarClan
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Scaredy Cat   Scaredy Cat - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 14:39

Ze trok een wenkbrauw op bij zijn blik, glimlach en weerwoord. Ze stak haar borst vooruit. "En ik ga ervan uit dat jij een beter neus hebt. Hup!" Ze duldde geen weerwoord dit keer.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Scaredy Cat   Scaredy Cat - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 14:49

Help. Hij wilde niet voorop, no way dat die poes in zijn rug zou mogen lopen! De kater dacht eens na, en nieste toen heel hard. Daarna haalde hij verontschuldigend zijn schouders op. "Volgens mij ben ik verkouden," Met een tevreden glimlach op zijn gezicht en nog een nies voor het effect, "Na u,"
Dauntrose
StarClan
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Scaredy Cat   Scaredy Cat - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 16:54

Hij niesde luid. "Volgens mij ben ik verkouden," Hij niesde nu nog een keer. Dauntrose zuchtte "geërgerd", met een twinkeling in haar ogen. "Na u." Ze draaide met haar ogen. "Stop alsjeblieft met komedie spelen Tall. Je bent er vrij slecht in." Ze keek hem even onderzoekend aan en wandelde dan richting de das. Nu wel het juiste spoor volgend.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Scaredy Cat   Scaredy Cat - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 8:49

Quasi-beledigd keek de kater haar aan toen ze hem vermeldde dat hij er slecht in was. Alsof zij er zoveel beter in was, puh! Toch had hij zijn doel behaald, want de poes liep voorop. Blijkbaar was hij dus toch niet zo slecht als hij ermee bereikte wat hij gehoopt had. De poes volgde nu de goede weg -wonder boven wonder- en Tall hield zich braaf stil, iets zei hem dat ze niet zo aardig zou doen als hij weer een afkeurend geluid zou laten horen. "Dus," Begon hij na een paar minuten, toen stil zijn te saai bleek. "Zijn je kittens irritant druk of gewoon..?"
Dauntrose
StarClan
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Scaredy Cat   Scaredy Cat - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 16:42

Ze was geconcentreerd, maar het was saai. Ze wilde net een onderwerp aansmeren toen hij over het ergste begon. Haar kittens... iets waar ze nu niet over wou praten. Al was zijn stem zo onschuldig. Ze schudde haar hoofd bij zijn vraag. "Ze zijn geweldig." Ze bleef zich concentreren op het spoor dat heel de tijd heen en weer kronkelde door het territorium. "Het is gewoon dat ik er niet op voorbereid was. Ze waren er gewoon en ze kunnen er ook niets aan doen dat weet ik maar... elke keer als ze piepen breekt het angstzweet uit."
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Scaredy Cat   Scaredy Cat - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 21:07

De poes antwoordde ontkennend, natuurlijk deed ze dat. Je kon lastig rondgaan zeggende dat je kittens vreselijk waren zelfs al vond je dat. Nu moest het bij haar niet zo'n verassing zijn als ze creepy waren kidding not kidding. "Het is gewoon dat ik er niet op voorbereid was. Ze waren er gewoon en ze kunnen er ook niets aan doen dat weet ik maar... elke keer als ze piepen breekt het angstzweet uit." Tall trok een wenkbrauw op, "Zijn ze zo eng dan?"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Scaredy Cat   Scaredy Cat - Pagina 2 Icon_minitime

Scaredy Cat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: