Algemene Onzin Topic - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Thor
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Thor
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 17:56

Ja denkt het ook. :'D
Hij doet het nu al beter dan eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 17:58

Bij mij nog niet, maar komt vanzelf wel weer denk ik XD
Soundpaw
Member
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 17:58

Shiverkit. schreef:
Soundpaw schreef:
Hellhound schreef:
Bij mijn school is het echt vreselijk lastig om naar een andere klas te mogen gaan, vooral omdat ze overal een even aantal leerlingen willen en je dus al eigenlijk iemand moet hebben waarmee je wil wisselen.
Awh, dat is wel echt stom! Ik had het ook al anderhalve maand geleden gevraagd en moest vervolgens met alle leraren overleggen en van alles. En welk niveau doe jij nu dan? @Jinx

Doe nu gymnasium ^^ jij?
Slimm! Ik doe nu mavo, maar ik doe eigenlijk niks voor school en sta er heel goed voor, dus ik hoop na mijn examen havo te gaan doen. Waarschijnlijk moet ik dan wel ineens gaan werken :0 xD
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:03

Soundpaw schreef:
Shiverkit. schreef:
Soundpaw schreef:
Hellhound schreef:
Bij mijn school is het echt vreselijk lastig om naar een andere klas te mogen gaan, vooral omdat ze overal een even aantal leerlingen willen en je dus al eigenlijk iemand moet hebben waarmee je wil wisselen.
Awh, dat is wel echt stom! Ik had het ook al anderhalve maand geleden gevraagd en moest vervolgens met alle leraren overleggen en van alles. En welk niveau doe jij nu dan? @Jinx

Doe nu gymnasium ^^ jij?
Slimm! Ik doe nu mavo, maar ik doe eigenlijk niks voor school en sta er heel goed voor, dus ik hoop na mijn examen havo te gaan doen. Waarschijnlijk moet ik dan wel ineens gaan werken :0 xD

haha, dat zal je niet snel zeggen als je me in het echt tegen komt hoor xD Ben eigenlijk een grote sukkel.
Oh leuk! ^^moet je zeker doen!
ik vind t gymnasium ook echt een stuk moeilijker dan atheneum, vooral eigenlijk om de zelfde rede; ik moest opeens gaan werken xD *lui*
Jane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Dm_X_transpride_90x90
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:06

Ugh stelletje TGV'ers T-T
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:08

Thrush post weer best chill, maar ik ga niet te hard van stapel met dit ventje.
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:08

Ik vraag me echt af hoe lang het gaat duren voor ik niet meer schrik van die kat X"D
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:10

Jinx schreef:
Soundpaw schreef:
Shiverkit. schreef:
Soundpaw schreef:
Hellhound schreef:

Doe nu gymnasium ^^ jij?

haha, dat zal je niet snel zeggen als je me in het echt tegen komt hoor xD Ben eigenlijk een grote sukkel.
ik vind t gymnasium ook echt een stuk moeilijker dan atheneum, vooral eigenlijk om de zelfde rede; ik moest opeens gaan werken xD *lui*
Wij hebben dus extra vakken bij atheneum, opdat dat ook minder saai wordt, lol, alsof we niet genoeg te doen hebben ;p
.Smokepaw
Member
S I A
43
Actief

CAT'S PROFILE
.Smokepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:11

Jane schreef:
Slenderstep schreef:
Heey heey zijn hier toevallig (meerderjarige :') mensen die dit weekend in de buurt van A'dam zijn of willen meekomen? Sinds mn pa me niet vertrouwt om als meerderjarige naar ginds te rijden, zoek ik evt nog een companion zodat 'k hem kan overtuigen :3

Isa/Sia, dat partnertekstje, is da toevallig de allereerste Nederlandse zin of zo? Het komt me bekend voor ;3

Late reactie, whoops ^^"
Ja klopt, vond het wel leuk om hem bij Smokie te gebruiken, is weer eens wat anders dan in het Engels :')
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:13

.Smokepaw schreef:
Jane schreef:
Slenderstep schreef:
Heey heey zijn hier toevallig (meerderjarige :') mensen die dit weekend in de buurt van A'dam zijn of willen meekomen? Sinds mn pa me niet vertrouwt om als meerderjarige naar ginds te rijden, zoek ik evt nog een companion zodat 'k hem kan overtuigen :3

Isa/Sia, dat partnertekstje, is da toevallig de allereerste Nederlandse zin of zo? Het komt me bekend voor ;3

Late reactie, whoops ^^"
Ja klopt, vond het wel leuk om hem bij Smokie te gebruiken, is weer eens wat anders dan in het Engels :')

Nu kan ik er alleen niets meer uit opmaken X"D
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:13

Echokit' schreef:
Jinx schreef:
Soundpaw schreef:
Shiverkit. schreef:
Soundpaw schreef:
Hellhound schreef:

Doe nu gymnasium ^^ jij?

Wij hebben dus extra vakken bij atheneum, opdat dat ook minder saai wordt, lol, alsof we niet genoeg te doen hebben ;p

haha echt ea xD
mijn school heeft die gedachte ook, want natuurlijk hebben wij niets anders te doen dan school en is het leuk om Maandag 2 proefwerken te geven en dan nog huiswerk voor 4 andere vakken te geven :')
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:14

Nog even een sharing tongue topic binnen gedrongen, dan is het nu ook wel goed.
.Smokepaw
Member
S I A
43
Actief

CAT'S PROFILE
.Smokepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:16

Hellhound schreef:
.Smokepaw schreef:
Jane schreef:
Slenderstep schreef:

Late reactie, whoops ^^"

Nu kan ik er alleen niets meer uit opmaken X"D

Haha, het betekent (ongeveer) "hebben alle vogels al nesten gebouwd, behalve ik en jij? Waar wachten we nog op."
Soundpaw
Member
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:16

Echokit' schreef:
Jinx schreef:
Soundpaw schreef:
Shiverkit. schreef:
Soundpaw schreef:
Hellhound schreef:

Doe nu gymnasium ^^ jij?

hahahahaha, nee echt he, als ik sommige mensen van gymnasium of atheneum hoor praten hebben ze ook zoveel huiswerk! Dat is dus het voordeel van mavo, ze denken dat je helemaal niks aankan en geven dus ook nauwelijks huiswerk op :''D Iedereen op mavo is trouwens heel lui
Sprucepaw
Member
56
Actief

CAT'S PROFILE
Sprucepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:18

Weet iemand wat de maximum onderschrift grootte is op dit forum? c:
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:18

Dat neemt niet weg dat iedereen op vwo ook heel lui is X"D

Oh dat met vogels en nesten had ik er uitgehaald Isa X"D
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:20

@Soundpaw&Elena;; Huiswerk valt erg mee bij mij, maar elke zondag een mindmap over twee of drie mensen uit de geschiedenis en dan een hoop JavaScript en propositielogica so's... Nope xD Maar ik heb wel minder Frans, en dat is nice, want ik hou niet van Frans. Ook minder Spaans, terwijl dat m'n lievelingsvak is /:
Soundpaw
Member
Silke
163
Actief

CAT'S PROFILE
Soundpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:22

Waarschijnlijk is bijna iedereen lui als het op school aankomt :p
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:24

Soundpaw schreef:
Waarschijnlijk is bijna iedereen lui als het op school aankomt :p

Precies X"D
Jane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Dm_X_transpride_90x90
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 18:25

Zeg mn pa die me een potje salade komt brengen even dat de chocomousse nog op mn maag ligt
-vomit- ergh
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: