|
|
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:56 | |
| Ja denkt het ook. :'D Hij doet het nu al beter dan eerst. |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:58 | |
| Bij mij nog niet, maar komt vanzelf wel weer denk ik XD |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:58 | |
| - Shiverkit. schreef:
- Soundpaw schreef:
- Hellhound schreef:
- Bij mijn school is het echt vreselijk lastig om naar een andere klas te mogen gaan, vooral omdat ze overal een even aantal leerlingen willen en je dus al eigenlijk iemand moet hebben waarmee je wil wisselen.
Awh, dat is wel echt stom! Ik had het ook al anderhalve maand geleden gevraagd en moest vervolgens met alle leraren overleggen en van alles. En welk niveau doe jij nu dan? @Jinx
Doe nu gymnasium ^^ jij? Slimm! Ik doe nu mavo, maar ik doe eigenlijk niks voor school en sta er heel goed voor, dus ik hoop na mijn examen havo te gaan doen. Waarschijnlijk moet ik dan wel ineens gaan werken :0 xD |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:03 | |
| - Soundpaw schreef:
- Shiverkit. schreef:
- Soundpaw schreef:
- Hellhound schreef:
- Bij mijn school is het echt vreselijk lastig om naar een andere klas te mogen gaan, vooral omdat ze overal een even aantal leerlingen willen en je dus al eigenlijk iemand moet hebben waarmee je wil wisselen.
Awh, dat is wel echt stom! Ik had het ook al anderhalve maand geleden gevraagd en moest vervolgens met alle leraren overleggen en van alles. En welk niveau doe jij nu dan? @Jinx
Doe nu gymnasium ^^ jij? Slimm! Ik doe nu mavo, maar ik doe eigenlijk niks voor school en sta er heel goed voor, dus ik hoop na mijn examen havo te gaan doen. Waarschijnlijk moet ik dan wel ineens gaan werken :0 xD haha, dat zal je niet snel zeggen als je me in het echt tegen komt hoor xD Ben eigenlijk een grote sukkel. Oh leuk! ^^moet je zeker doen! ik vind t gymnasium ook echt een stuk moeilijker dan atheneum, vooral eigenlijk om de zelfde rede; ik moest opeens gaan werken xD *lui* |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:06 | |
| Ugh stelletje TGV'ers T-T |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:08 | |
| Thrush post weer best chill, maar ik ga niet te hard van stapel met dit ventje. |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:08 | |
| Ik vraag me echt af hoe lang het gaat duren voor ik niet meer schrik van die kat X"D |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:10 | |
| - Jinx schreef:
- Soundpaw schreef:
- Shiverkit. schreef:
- Soundpaw schreef:
- Hellhound schreef:
Doe nu gymnasium ^^ jij? Slimm! Ik doe nu mavo, maar ik doe eigenlijk niks voor school en sta er heel goed voor, dus ik hoop na mijn examen havo te gaan doen. Waarschijnlijk moet ik dan wel ineens gaan werken :0 xD
haha, dat zal je niet snel zeggen als je me in het echt tegen komt hoor xD Ben eigenlijk een grote sukkel. Oh leuk! ^^moet je zeker doen! ik vind t gymnasium ook echt een stuk moeilijker dan atheneum, vooral eigenlijk om de zelfde rede; ik moest opeens gaan werken xD *lui* Wij hebben dus extra vakken bij atheneum, opdat dat ook minder saai wordt, lol, alsof we niet genoeg te doen hebben ;p |
|
| |
S I A 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:11 | |
| - Jane schreef:
- Slenderstep schreef:
- Heey heey zijn hier toevallig (meerderjarige :') mensen die dit weekend in de buurt van A'dam zijn of willen meekomen? Sinds mn pa me niet vertrouwt om als meerderjarige naar ginds te rijden, zoek ik evt nog een companion zodat 'k hem kan overtuigen :3
Isa/Sia, dat partnertekstje, is da toevallig de allereerste Nederlandse zin of zo? Het komt me bekend voor ;3
Late reactie, whoops ^^" Ja klopt, vond het wel leuk om hem bij Smokie te gebruiken, is weer eens wat anders dan in het Engels :') |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:13 | |
| - .Smokepaw schreef:
- Jane schreef:
- Slenderstep schreef:
- Heey heey zijn hier toevallig (meerderjarige :') mensen die dit weekend in de buurt van A'dam zijn of willen meekomen? Sinds mn pa me niet vertrouwt om als meerderjarige naar ginds te rijden, zoek ik evt nog een companion zodat 'k hem kan overtuigen :3
Isa/Sia, dat partnertekstje, is da toevallig de allereerste Nederlandse zin of zo? Het komt me bekend voor ;3
Late reactie, whoops ^^" Ja klopt, vond het wel leuk om hem bij Smokie te gebruiken, is weer eens wat anders dan in het Engels :') Nu kan ik er alleen niets meer uit opmaken X"D |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:13 | |
| - Echokit' schreef:
- Jinx schreef:
- Soundpaw schreef:
- Shiverkit. schreef:
- Soundpaw schreef:
- Hellhound schreef:
Doe nu gymnasium ^^ jij? Slimm! Ik doe nu mavo, maar ik doe eigenlijk niks voor school en sta er heel goed voor, dus ik hoop na mijn examen havo te gaan doen. Waarschijnlijk moet ik dan wel ineens gaan werken :0 xD
haha, dat zal je niet snel zeggen als je me in het echt tegen komt hoor xD Ben eigenlijk een grote sukkel. Oh leuk! ^^moet je zeker doen! ik vind t gymnasium ook echt een stuk moeilijker dan atheneum, vooral eigenlijk om de zelfde rede; ik moest opeens gaan werken xD *lui* Wij hebben dus extra vakken bij atheneum, opdat dat ook minder saai wordt, lol, alsof we niet genoeg te doen hebben ;p haha echt ea xD mijn school heeft die gedachte ook, want natuurlijk hebben wij niets anders te doen dan school en is het leuk om Maandag 2 proefwerken te geven en dan nog huiswerk voor 4 andere vakken te geven :') |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:14 | |
| Nog even een sharing tongue topic binnen gedrongen, dan is het nu ook wel goed. |
|
| |
S I A 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:16 | |
| - Hellhound schreef:
- .Smokepaw schreef:
- Jane schreef:
- Slenderstep schreef:
Late reactie, whoops ^^" Ja klopt, vond het wel leuk om hem bij Smokie te gebruiken, is weer eens wat anders dan in het Engels :') Nu kan ik er alleen niets meer uit opmaken X"D Haha, het betekent (ongeveer) "hebben alle vogels al nesten gebouwd, behalve ik en jij? Waar wachten we nog op." |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:16 | |
| - Echokit' schreef:
- Jinx schreef:
- Soundpaw schreef:
- Shiverkit. schreef:
- Soundpaw schreef:
- Hellhound schreef:
haha, dat zal je niet snel zeggen als je me in het echt tegen komt hoor xD Ben eigenlijk een grote sukkel. Oh leuk! ^^moet je zeker doen! ik vind t gymnasium ook echt een stuk moeilijker dan atheneum, vooral eigenlijk om de zelfde rede; ik moest opeens gaan werken xD *lui* Wij hebben dus extra vakken bij atheneum, opdat dat ook minder saai wordt, lol, alsof we niet genoeg te doen hebben ;p hahahahaha, nee echt he, als ik sommige mensen van gymnasium of atheneum hoor praten hebben ze ook zoveel huiswerk! Dat is dus het voordeel van mavo, ze denken dat je helemaal niks aankan en geven dus ook nauwelijks huiswerk op :''D Iedereen op mavo is trouwens heel lui |
|
| |
56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:18 | |
| Weet iemand wat de maximum onderschrift grootte is op dit forum? c: |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:18 | |
| Dat neemt niet weg dat iedereen op vwo ook heel lui is X"D
Oh dat met vogels en nesten had ik er uitgehaald Isa X"D |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:20 | |
| @Soundpaw&Elena;; Huiswerk valt erg mee bij mij, maar elke zondag een mindmap over twee of drie mensen uit de geschiedenis en dan een hoop JavaScript en propositielogica so's... Nope xD Maar ik heb wel minder Frans, en dat is nice, want ik hou niet van Frans. Ook minder Spaans, terwijl dat m'n lievelingsvak is /: |
|
| |
Silke 163 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:22 | |
| Waarschijnlijk is bijna iedereen lui als het op school aankomt :p |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:24 | |
| - Soundpaw schreef:
- Waarschijnlijk is bijna iedereen lui als het op school aankomt :p
Precies X"D |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 18:25 | |
| Zeg mn pa die me een potje salade komt brengen even dat de chocomousse nog op mn maag ligt -vomit- ergh |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|