|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:44 | |
| Secretariat is echt awesome.
Die over uilen is waarschijnlijk 'the guardians of ga'hoole' en het is echt mn lievelingsfilm ever |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:44 | |
| - Battlepaw schreef:
- Butterstar schreef:
- Bonecrusher schreef:
- oh boy, Bone moet eigenlijk, hoognodig een nieuw setje
zal ik maken? Kan, heb alleen geen plaatjes
@Amy OOOHH SEABISCUIT <3 Bone is gewoon een zwarte kat toch? Kan even zoeken |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:45 | |
| - Butterstar schreef:
- Battlepaw schreef:
- Butterstar schreef:
- Bonecrusher schreef:
- oh boy, Bone moet eigenlijk, hoognodig een nieuw setje
zal ik maken? Kan, heb alleen geen plaatjes
@Amy OOOHH SEABISCUIT <3 Bone is gewoon een zwarte kat toch? Kan even zoeken Klopt @Sanne Zeker wel, maar ik moet zeggen Ruffian is echt hartbrekend <3 |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:46 | |
| @Sanne ja klopt ^^ @Gabs Nope,maar wil ze ooit wel eens zien,al is Ruffian erg zielig hebben ze me verteld. @Rebecca i know maar kon niet kiezen xD |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:48 | |
| @Amy Dat is hij ook echt wel, ik ken ook het verhaal buiten de film en het is echt te jammer. Maar ik heb plots een idee van een naam xD
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:48 | |
| |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:49 | |
| Secretariat is idd awesome. <3 Ik moest huilen toen ik las dat dat paard gestorven, wat eigenlijk wel logisch is aangezien 'ie nu anders zoo oud zou zijn. xD |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:49 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:52 | |
| Nu ik er aan denk,ik wil een huilfilm en dat zou Spirit moeten zijn maar ik vind hem niet :'( Moet altijd huilen als ze Spirit in die trein stoppen :'D Op school heb ik me ingehouden xD(Ja hebben die in de klas gekeken ) |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:52 | |
| Ik ben nu echt even zo'n negatieve AOT spammer waar ik me normaal gesproken aan erger, maar dat recht claim ik nu even.
M'n lichaam doet zooooo'n pijn maar ik zit al over t maximum aantal pijnstillers heen D: (<-- die smiley is ook veel te typisch voor zo'n soort bericht) Ik lig al de hele dag in bed maar ik ben nog steeds moe >.< (<-- deze meneer ook) |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:54 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Nu ik er aan denk,ik wil een huilfilm en dat zou Spirit moeten zijn maar ik vind hem niet :'( Moet altijd huilen als ze Spirit in die trein stoppen :'D Op school heb ik me ingehouden xD(Ja hebben die in de klas gekeken )
Nee Niet Spirit xD Ga dan Ruffian kijken xD @Eef soms mag dat wel hoor |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:54 | |
| - Whisperwind schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Nu ik er aan denk,ik wil een huilfilm en dat zou Spirit moeten zijn maar ik vind hem niet :'( Moet altijd huilen als ze Spirit in die trein stoppen :'D Op school heb ik me ingehouden xD(Ja hebben die in de klas gekeken )
Nee Niet Spirit xD Ga dan Ruffian kijken xD
@Eef soms mag dat wel hoor Ik heb Ruffian niet op dvd :'( |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:55 | |
| Net voor het eerst met lion gepost en wou, wat post ze goed! Ik ben zo blij dat ik haar heb aangemaakt! |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:56 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Whisperwind schreef:
- Smokepaw. schreef:
@Eef soms mag dat wel hoor Ik heb Ruffian niet op dvd :'( kan je niet downloaden? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 22:59 | |
| - Whisperwind schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Whisperwind schreef:
- Smokepaw. schreef:
@Eef soms mag dat wel hoor Ik heb Ruffian niet op dvd :'( kan je niet downloaden? Niet via deze computer en de andere heeft mijn zus en haar vriendin :/ |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 23:01 | |
| Komt wel goed Eefie<3
Ik ben ook beetje negatief momenteel. Maar Once upon a time houd mn gedachten wel ergens anders |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 23:03 | |
| Gaby hoe ziet dit er tot nu toe uit? |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 23:04 | |
| Iemand zin in een topicje met lion? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 23:04 | |
| Ik twijfel of ik Smoke wakker zal laten worden,ze is buiten bewustzijn door aanval van een das en een diepe wonde in haar schouders dus ze is redelijk wat bloed kwijt x3 |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 23:06 | |
| Helleeuw ;D
Ik ga eens al m'n acc's af en verloren topics bij posten (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|