|
| Sanne 86 Actief
| |
| Onderwerp: F*ck off [open] ma 30 maa 2015 - 16:44 | |
| Shaggydog maakte zich voort met grote passen. Zijn gele ogen spuwden vuur en zijn ademhaling was gejaagd. Wat de grote kater dwarszat wist niemand, behalve hijzelf en één ander. "Ze herkent me waarschijnlijk niet eens," mauwde hij tegen zichzelf en hij kneep zijn ogen tot spleetjes van ergernis. Na enkele minuten wist hij zichzelf te bedaren en stopte hij met ijsberen.
Shaggy kon de poes die zijn leven zuur had gemaakt niet eens meer de naam 'moeder' geven. Hij had zo'n pure, misselijkmakende hekel aan haar dat haar vermoorden boven aan zijn lijstje stond. Ze was afzichtelijk, verschrikkelijk. Shaggy schudde zijn kop uit pure ongeloof. En nu, nu was de poes die hem had verpest.. Ze was clanleider. Maar nee, hij zou haar geen makkelijke dood gunnen. Ze moest lijden, net zoals hij had gedaan. |
| | | 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: F*ck off [open] ma 30 maa 2015 - 17:14 | |
| V H A E L Y R A "In a coat of gold, or a coat of red, A lion still has its claws,"
De aura die van de zwarte kater een eindje verderop afstraalde was vreselijk te noemen. Pure woedde spatte er vanaf, en dat terwijl er niemand in de buurt was. Ondanks het feit dat katten die zo gefrustreerd heen en weer stapte vaak geen bezoek op prijs stelde, trippelde Vhaelyra wel iets dichterbij. Het leek erop alsof hij al wat bedaarde en bovendien rook hij naar BloodClan. Ze had nog niet al te veel katten uit de Elite ontmoet, dus zocht ze het gesprek weer eens op. Er was immers zo veel te leren hier, maar al die kennis zou niet zomaar uit de lucht komen vallen. Daarvoor had ze kennissen nodig. "Is de frustratie gemunt op iets waar iets aan gedaan kan worden?" vroeg ze, terwijl ze op een afstandje stil hield. "Want dan ben ik bereid om mijn poot een keertje uit te steken," vervolgde ze. Een ander helpen om jezelf te verrijken. Het kon allemaal.
"And mine are long and sharp my lord, As long and sharp as yours."
|
|
| | | Sanne 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: F*ck off [open] ma 30 maa 2015 - 18:54 | |
| Shaggy keek op uit zijn gedachten en richtte zijn felgele ogen op de witte poes die hem had aangesproken. Zijn zwarte pels glom en begon nat te worden van het zweet, had hij zich zo ingespannen? Langzaam kwam hij tot bedaren, hij toonde zijn woedde niet graag aan anderen en dat was hij nu ook niet van plan. Shaggy keerde langzaam in zichzelf en werd de kater die anderen kenden. Emoties tonen was niet zijn ding en het irriteerde hem dan ook tamelijk dat hij zich niet had kunnen inhouden. Dit was het gevolg, en daar moest hij mee leren dealen. De poes sprak met een lichte stem, maar de oren van Shaggydog bleven in zijn nek liggen. Ze rook naar BloodClan maar hij kende haar niet. "Ik hoef geen hulp." Mauwde hij kort af, zijn zware stem vulde de stilte op. "Maar met alle manieren die ik nog in me heb," hij pauzeerde kort en likte over zijn lippen. "Wil ik je bedanken voor het aanbod."
|
| | | 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: F*ck off [open] ma 30 maa 2015 - 19:48 | |
| V H A E L Y R A "In a coat of gold, or a coat of red, A lion still has its claws,"
Zijn oren ontspande niet en bleven in zijn nek liggen. Bovendien was zijn antwoord kortaf. Hij had geen hulp nodig. Zoveel had ze al kunnen verwachten van een BloodClanner die zo kwaad was om onbekende reden. Dat waren naar ze gezien had meestal niet de vrolijkste om mee om te gaan. Niet dat zij erg goed was met overdreven vrolijkheden. Vhaelyra kreeg echter wel een kort bedankje voor het aanbod, iets dat haar mondhoeken lichtjes deed opkrullen, al was het enkel uit gewoonte. "Geen probleem. Enige kans dat ik kan horen waar de frustratie om is, of is dat te veel om te vragen van een vreemdeling?" sprak ze op kalme toon. Nooit geschoten is altijd mis. Wanneer men nooit wat vroeg, omdat men er al vanuit ging wat het antwoord ging worden, leerde men ook niets nieuws. Als iemand die hier nog maar kort verbleef was het belangrijk om toch wat informatie te verzamelen van de gang van zaken.
|
|
| | | Sanne 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: F*ck off [open] ma 30 maa 2015 - 20:28 | |
|
Een diepe zucht rolde uit zijn keel. De poes voor hem bedoelde het goed, en daarom ontspande hij lichtjes. Ze vroeg om de informatie die dicht op zijn hard lag, maar hij was nog niet klaar om het te delen. Dat zal nog wel komen. "Waarom zou ik het vertellen aan een vreemde?" Mauwde hij hardop, zijn gele ogen richtten zich nu recht op haar kijkers. "Misschien is een vreemde wel makkelijker dan een bekende." Vervolgde hij, meer tegen zichzelf dan tegen de kat die voor hem zat. Een lichte glimlach krulde rond zijn lippen, maar het was slechts een fractie die al snel weer verdween. De poes voor zich oogde rustig de kalmte straalde van haar af en het leek de omgeving in zijn geheel te kalmeren. "Wat is je naam eigenlijk?" Het onderwerp ergens anders op richten was het beste idee wat in hem opkwam.
|
| | | 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: F*ck off [open] ma 6 apr 2015 - 21:58 | |
Zijn eerste reactie viel te verwachten. Wat hij vervolgens zei hield echter ook een kern van waarheid. "Ik kan mezelf vinden in beide redeneringen. Immers zal een onbekende oordelen vanuit een standpunt aan de zijlijn. Hoewel je ook weer niet wilt dat een vreemdeling een bekende wordt als je teveel met hem deelt," merkte ze op. De andee kalmeerde wat en vroeg haar vervolgens om haar naam. "Vhaelyra, en met wie heb ik het genoegen te spreken ?" stelde ze zich in dezelfde kalme toon voor. Eerst anderen beter leren kennen in dit gebied en dan kon je je van een andere kant laten zien.
|
|
| | | Sanne 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: F*ck off [open] za 11 apr 2015 - 17:19 | |
| De witte poes die zo kalm voor hem zat sprak met wijsheid. Er ontstonden hierdoor vragen in zijn hoofd over haar leeftijd. Haar glanzende pels werd feller naarmate de zon zijn werk deed, en dat deed haar bijna pijnlijk om naar te kijken. Daarom legde Shaggydog zijn focus op haar ogen. "Daar kan ik je slechts gelijk in geven," mauwde hij kortaf maar hij was niet onvriendelijk. Hoewel hij de Clan waarin hij zat geen familie of vrienden wilde noemen, zou hij haar niet als een vijand beschouwen. Er werd al zoveel gevochten, een beetje rust kon ook geen kwaad. De poes noemde haar naam, Vhalerya. Dat maakte het bijna lastig om die van hem uit te spreken. Zo sierlijk als die van haar had geklonken, zo bruut klonk die van hem. "Shaggydog." Zijn stem was zelfzeker doch zacht. "Vind je het niet heerlijk om uit het kamp te zijn? Weg van die hormonale pubers." Een korte kuch ontsnapte uit zijn keel. Verschrikkelijk vond hij het daar.
|
| | | 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: F*ck off [open] ma 20 apr 2015 - 15:12 | |
De kater voor haar stelde zichzelf voor als Shaggydog. "Aangenaam," zei ze met een kort knikje. Vervolgens begon hij erover dat het heerlijk was het kamp uit te zijn. Een lichte glimlach streek over haar lippen terwijl ze dat aanhoorde. Hij had er gelijk in als hij meende dat er veel Elite leden waren die zeer apart waren en zeker een handleiding hadden als je met hen om wilde gaan. "Zelf ben ik nog niet al te veel in het kamp geweest. Er zijn inderdaad nog veel jongelingen die heel wat te leren hebben, al zie je aan sommige volwassenen dat dat niet altijd op de juiste manier gebeurd," antwoordde ze. Er zaten er toch een boel tussen die nog iets te hard hun best deden om erbij te horen. Zodra ze dat afleerden zouden ze hun plaats wel vinden.
|
|
| | | Sanne 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: F*ck off [open] ma 20 apr 2015 - 22:29 | |
| Shaggy knikte beamend bij elk woord dat de crème-kleurige poezin uitsprak. Hij moest oppassen om niet als een complete mongool over te komen, maar iets in de stem van de poes hypnotiseerde hem. Het voelde alsof ze een soort indirecte macht over hem had, maar ze kwam niet manipulatief over. Dit gevoel overweldigde hem een beetje en daarom was zijn automatische oplossing afstand creëren. Echter interesseerde iets aan deze poes hem waardoor dat maar niet wilde lukken. "Dat klopt. Ik hecht niet zoveel waarde aan de BloodClan, of in ieder geval de statussen die er heersen. Mijn ambitie ligt ergens anders." Zijn bekende grijnsje keerde terug om zijn lippen als een soort binnenpretje dat niemand tot op heden heeft begrepen.
|
| | | | Onderwerp: Re: F*ck off [open] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |