|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:15 | |
| Soof: hahahaha ik ga het gewoon proberen >3 Het is redelijk dichtbij dus wie weet.. I mean, er zijn al zoveel meetings geweest en de meesten zijn al vaker geweest dus. |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:15 | |
| @Ez; ghehe, ik moest anderhalf uur op de trein met m'n moeder en broer xD -- @Soof; euh.. xD Ik zal een open topicje maken kun je nog beslissen met wie je gaat reageren :') |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:19 | |
| - Lionroar schreef:
- Soof: hahahaha ik ga het gewoon proberen >3 Het is redelijk dichtbij dus wie weet..
I mean, er zijn al zoveel meetings geweest en de meesten zijn al vaker geweest dus. Precies O:) En als dr iets leuks in de buurt van jouw woonplaats is dan euuuyyy, mini-minimeet xD |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:21 | |
| - Whitelion schreef:
- @Ez; ghehe, ik moest anderhalf uur op de trein met m'n moeder en broer xD
-- @Soof; euh.. xD Ik zal een open topicje maken kun je nog beslissen met wie je gaat reageren :') Hehehe >D XD Je broer was niet normaal droog, haha :') -- Ik ga leren, tot later |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:21 | |
| - Sharpsoul schreef:
- Dat moment waar je je photoshop probeert te gebruiken en erachter komt dat je niks kunt.... -_-
Dat had ik ook in het begin, maar na een dag had ik het uitgevogeld! |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:25 | |
| - Snakebites schreef:
- Whitelion schreef:
- @Ez; ghehe, ik moest anderhalf uur op de trein met m'n moeder en broer xD
-- @Soof; euh.. xD Ik zal een open topicje maken kun je nog beslissen met wie je gaat reageren :') Hehehe >D XD Je broer was niet normaal droog, haha :') -- Ik ga leren, tot later Vertel mij wat xD Succes :') -- psst, soof *is te lui om pm te sturen* https://www.warriorcatsnl.com/t23514-feel-it-rushing-trough-you-from-your-head-to-toe |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:33 | |
| De kittens van Eclipse en Windcall zijn gekozen ^^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:57 | |
| Zo ik ben weer thuis :3 ! Wat een gestress op het werk zeg XD . Zal ik eens de auto gaan uitzuigen *staart naar mijzelf* Oké dat heb ik nog nooit bedacht om te gaan doen volgens mij wordt ik gek =P . |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:58 | |
| JULIAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!*tacklehug* |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Hee Nynke :3 ! How are you girl? |
|
| |
Flame 24 Actief
| |
| Kon ik ook maar naar de meet.. Maar geld problemen :c
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:59 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 17:01 | |
| Heh 've been bullied again by the outcast of TGV :/ (kortom door het crap--l uit dezelfde klas :/) Manik haat hen. Luckily was ik niet kwaad genoeg om mezelf iets stoms aan te doen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 17:01 | |
| Vooruit Mims =P , maar dan ga ik even mijn auto uitzuigen. Nou ja de voorkant dan XD . |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 17:02 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Vooruit Mims =P , maar dan ga ik even mijn auto uitzuigen. Nou ja de voorkant dan XD .
Wat is dat? x3 |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 17:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 17:04 | |
| Het is nog al vies in de auto dus ik moet hem nodig stofzuigen, aangezien ik dat denk ik een jaar niet gedaan heb *fluit onschuldig*
Hee Amy :3 ! |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 17:07 | |
| |
|
| |
Emma2 & Assie :D 432 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 17:07 | |
| Hola peepz xD Morgen laatste examen! wiskunde vandaag een beetje verpest :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 17:29 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|