|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 15:50 | |
| - Everstar schreef:
- Lionroars naam is niet wit meer, dat ziet er zo zielig uit D:
Trouwens, Linn, kun jij eigenlijk naar de meeting? *evil stare achter Flos schouder om* Ja Linn WEET je nog die PROMISE??? |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 15:52 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Everstar schreef:
- Lionroars naam is niet wit meer, dat ziet er zo zielig uit D:
Trouwens, Linn, kun jij eigenlijk naar de meeting? *evil stare achter Flos schouder om* Ja Linn WEET je nog die PROMISE??? Ja ik weet het :c Ik moet geen dingen meer beloven want ik mag toch niet D< |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 15:52 | |
| Heb je het gevraagd dan? :c |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 15:54 | |
| Ja :c Serieus, als ik straks naar de universiteit ga en 18 ben, dan ga ik gewoon hoor D<
dan komen jullie me wel gewoon meeten in belgië? :'D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 15:55 | |
| Als mijn plannen doorgaan en ik in Groningen terecht kom, nee x'D Dat is like 300 kilometer of meer? D: Jij gaat gewoon nog voor t einde van de middelbare en anders kom ik wel een keer naar Limburg en gaan we chillen en dan denken je ouders ~wow sick cool, dan mag het als het allemaal coole soofs zijn!~ |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 15:56 | |
| Dat moment waar je je photoshop probeert te gebruiken en erachter komt dat je niks kunt.... -_- |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 15:56 | |
| Soof: of anders meeten we ergens midden in, in amsterdam ofzo? :'D hahaha ik mag dan toch al rijden dus ;p HAHAHA nou ik denk dat mijn echte vrienden soms erger kunnen zijn dan jullie hoor~ |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 15:57 | |
| - Lionroar schreef:
- Soof: of anders meeten we ergens midden in, in amsterdam ofzo? :'D hahaha
ik mag dan toch al rijden dus ;p HAHAHA nou ik denk dat mijn echte vrienden soms erger kunnen zijn dan jullie hoor~ Ja indd O:) Maar ooit zullen wij meeten of t met een groep is is of niet! |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 15:58 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Lionroar schreef:
ik mag dan toch al rijden dus ;p HAHAHA nou ik denk dat mijn echte vrienden soms erger kunnen zijn dan jullie hoor~ Ja indd O:) Maar ooit zullen wij meeten of t met een groep is is of niet! Ja sowieso! Wij gaan ooit meeten, hoe dan ook! >3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 15:59 | |
| White begint toe te geven dat hij zichzelf niet in de hand heeft xD Ik vind 't zo leuk om z'n karakter te laten evolueren naar hoe ik me voel :')
@Linn; of we organiseren nog zo'n mini-meet in België (a)
|
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:00 | |
| - Lionroar schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Lionroar schreef:
ik mag dan toch al rijden dus ;p HAHAHA nou ik denk dat mijn echte vrienden soms erger kunnen zijn dan jullie hoor~ Ja indd O:) Maar ooit zullen wij meeten of t met een groep is is of niet! Ja sowieso! Wij gaan ooit meeten, hoe dan ook! >3 Nou d'r is een meivakantie binnenkort O:) En een zomervakantie *wbw* Buns Volgens mij heb ik nooit een topic gehad met White o: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:03 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Lionroar schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Lionroar schreef:
ik mag dan toch al rijden dus ;p HAHAHA nou ik denk dat mijn echte vrienden soms erger kunnen zijn dan jullie hoor~ Ja indd O:) Maar ooit zullen wij meeten of t met een groep is is of niet! Ja sowieso! Wij gaan ooit meeten, hoe dan ook! >3 Nou d'r is een meivakantie binnenkort O:) En een zomervakantie *wbw*
Buns Volgens mij heb ik nooit een topic gehad met White o: just stepping in to say dat belgie gene meivakantie heeft |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:04 | |
| Linn woont niet in belgië (als ik d'r goed gestalkt heb xD) of limburg doet aan de belgische vakanties o: ? |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:06 | |
| Nee ik woon in limburg :'D Maar ik wil waarschijnlijk in belgië gaan studeren omdat het daar goedkoper is en gewoon handiger voor mij ~~ En euhhh, nog steeds, ik denk niet dat mijn ouders dat goed gaan vinden haahh xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:07 | |
| ik weet dat niet, ik dacht dat ik het gewoon even zou zeggen voor als er iemand bij was die in belgie woont ^-^ |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:08 | |
| @Soof; :O Moet verandering in >d Welk account heb je vrij? (a) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:08 | |
| Als ik toevallig dan in de buurt ben? xD Je kan het heel lief voorstellen, i mean, mn ma gaat toch soms helemaal naar maastricht om een vriendin op te zoeken :') |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:09 | |
| Mini meet in België is altijd leuk >D
het blijft grappig dat Assie enzo van West Vlaanderen kwamen en ik letterlijk tien minuutjes moest rijden xD |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:09 | |
| Soof: Ja oké, ik kan het ooit eens voorstellen enzo :'D Omg, ik weet nog met msn. Toen stuurde jij mij een bericht en stond mijn moeder toevallig bij mij mee te kijken op de computer (we moesten iets doen voor school ofzo ) en toen stond daar zovan: Soof zegt: .... En zij echt zovan: Wie is dat? O_o (toen heb ik maar gelogen dat het iemand van school was though ;D) Edit; misschien ga ik het gewoon nog een keer aankaarten voor de meeting. Het kan geen kwaad toch? ;x; |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 maa 2015 - 16:13 | |
| Ik bedoel als dr al tig meets zijn geweest en nooit iemand klaagt, kunnen het toch niet altijd enge mensjes zijn? x'D Hahaha, nice safe. Maar dit zie ik wel als belofte #2 (a)
@Buns Uhm.. Ashie of Cedarpaw of Lecter of uh.. Hawkscream Kies maar xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|