How is waking up, huh?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

How is waking up, huh?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
How is waking up, huh? DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: How is waking up, huh?   How is waking up, huh? Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:29

Met een muis geklemd tussen haar kaken liep de poes haar voormalige den binnen. Algauw zag ze de zwarte vacht van een alsmaar bekende kater en hield ze halt aan diens nest. Rustig legde ze het prooidier neer en keek ze met haar heldergroene ogen naar zijn zwarte vacht. "Goedendag Nightspark," Miauwde ze rustig, even glimlachende. Zijzelf wist hoe het was om na een lange tijd terug wakker te worden, dus als de kater eventueel vragen had dan had zij de mogelijkheid deze te beantwoorden.

{Nigthspark 1st}
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: How is waking up, huh?   How is waking up, huh? Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:34

Hij was er maar gewoon bij gaan zitten. Echt veel zin had het niet om zich nu al te gaan bemoeien met dingen die binnen de clan waren gebeurd. Er was aardig wat veranderd in de moons dat hij bewusteloos was geweest en besloot zich daarom maar gewoon overal buiten te houden. Hij keek op toen een grijze, wat kleinere, kattin naar hem toe kwam en een prooidier neerlegde. "Hallo Littlestream," miauwde hij zachtjes, terwijl zijn blauwe ogen over haar lichaam gleden. "Je ziet er goed uit," complimenteerde hij haar schoor. Zijn stem had nog wel eens de neiging om randomly te verdwijnen, doordat hij al zo lang niet meer gebruikt was. De kater keek over de kattin heen en slaakte een zachte zucht. "Er is zo veel gebeurd en ik heb zo weinig meegekregen," miauwde hij zachtjes. "Het is verwarrend."
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: How is waking up, huh?   How is waking up, huh? Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:38

De begroeting die haar kant werd opgeworpen werd beantwoord met een kort knikje. Een korte glimlach kon er ook nog vanaf, wegens het compliment dat hij haar gaf. Echter kwamen nadien al de twijfels, hetgeen waarom de poes eigenlijk naar hier voor was gekomen. 'Er is zo veel gebeurd en ik heb zo weinig meegekregen,' Mauwde hij zacht. 'Het is verwarrend.' Concludeerde hij uiteindelijk. Littlestream knikte, wetende hoe het aanvoelde. "Ik snap je punt," Begon ze rustig terwijl ze haar blik over hem liet glijden. "Moet ik even alles kort samenvatten? Er zijn namelijk wel enkele heuse veranderingen geweest. En misschien is het handig om up to date te zijn." Glimlachte ze rustig.
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: How is waking up, huh?   How is waking up, huh? Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:42

Een kleine glimlach kwam op zijn gezicht en hij knikte voorzichtig. "Dat zou erg prettig zijn, Ashdrizzle had de neiging om in raadsels te spreken. Het enige wat hij me wist te vertellen was de geboorte van mn dochter," de zwarte kater viel stil en keek naar de grond. "Ik had gewild dat ik erbij had kunnen zijn, nu lijkt het alsof Frozenkit geen vader had op het moment dat ze geboren werd ..." miauwde hij zachtjes, starend naar zijn zwarte pluizige pootjes. Ondertussen kwamen de vragen terug over Snowynight, want zijn zusje had hij ook nog niet gezien. Maar misschien had ze het gewoon te druk met Thrushdive, dat zou hem niet eens zo heel veel verbazen.
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: How is waking up, huh?   How is waking up, huh? Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:47

De poes lachte even kort om diens woorden. Dat was Ash nou eenmaal. De grijze kater was vast veel te emotioneel geweest om veel uit zijn keelgaten te krijgen. Maar uiteindelijk knikte ze, zijn zorgen wel begrijpende. "Het is oké. Uiteindelijk kan je er zelf niets aan doen, en ik ben er zeker van dat je dochter het later ook zal begrijpen." Klonk haar stem rustig.  Een zachte zucht verliet uiteindelijk haar bekje, here we go. "Om te beginnen heeft Lionroar, nu de voormalige deputy van Windclan zich bij ons gevoegd. Hij is vanaf nu een ware Shadowclanner." Ook haar stem klonk nog een tikkeltje onwetend. Tja, hoe moest ze hier dan ook over oordelen? Als Shrewstar dit had besloten, dan zij het zo. Ze kon niet zeggen dat Lionroar geen aanwinst was voor de Clan. "Ten tweede is Acefray vanaf nu de Medicine cat. Na een lange tijd van bewusteloos zijn heeft Starclan besloten me mijn rang af te nemen. Ik word nu opgeleid tot krijger door Innerghost." Een kleine glimlach spreidde zich rond haar lippen. En de nieuwe kater die haar leven rooskleurig maakte. Maar hier wou ze niet echt over praten, ergens het vermoeden hebbende dat Nightspark deze praatjes nu niet wou horen. Hij was dan ook net wakker geworden van een diepe slaap, duhh.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: How is waking up, huh?   How is waking up, huh? Icon_minitime

How is waking up, huh?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: