|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic vr 26 feb 2016 - 14:29 | |
| - Ichimatsu closet cosplay selfie ding idk:
ik maak bijna nooit selfies met mijn telefoon, dus deze is nogal derpHet vest is eigenlijk paars, maar lijkt nogal blauw in de foto (het hoort paars te zijn) en de pruik mag me niet- Even ter vergelijking, hier is een plaatje van Ichi:
't is ook geen echte cosplay, maar gewoon een snel, simpel iets |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic vr 26 feb 2016 - 14:35 | |
| Maaike en ik zijn met het idiote geniale idee gekomen om nog even snel een Game of Thrones cosplay te gaan fixen voor EFF in april. Aangezien n vriendin van haar als Daenarys wil gaan. Dus ik moet nu mn eerste cosplay in elkaar gaan zetten voor die tijd. T wordt Margaery Tyrell en dan de blauwe jurk met de open stukken in t midden (zie foto hieronder). Hopen dat t gaat lukken tho - Spoiler:
|
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic za 19 maa 2016 - 13:35 | |
| - kittypaw schreef:
- Ik wil ooit een keer gaan cosplayen ;3
Maar heb amper geld..en ik ben aan het sparen voor zo veel..besides my dad wont buy it for meh xd
Oh well, iedereen hier heeft awesome cosplays ^^ En Kate en ik gaan ooit nog destiel cosplayen
*secretly posts to see all the hide spoilers*
*replies just for spoilers* I now has trenchcoat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic zo 17 apr 2016 - 14:50 | |
| - Basically een selfie van mijn cosplay voor de komende EFF xD:
ik neem nooit echt selfies |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic zo 17 apr 2016 - 14:55 | |
| Omg, Marieke, is dat Frisk? o3o - Xx:
de foto deed opeens vreemd dus heb m ff weggehaald omg
Tijdje geleden een pruik besteld voor Pyrrha/Undyne, en moest gewoon even een edit maken. :'D
Laatst aangepast door Fairfaith op di 19 apr 2016 - 17:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic zo 17 apr 2016 - 14:57 | |
| Jup, that's Frisk! En jouw Undyne cosplay is ook pwetty (zelfs al is ie bewerkt ) |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic wo 15 jun 2016 - 14:25 | |
| Ik wilde deze cosplay hier even showen omdat ik hem drie (!!!) dagen voor de conventie bij elkaar heb weten te schrapen, ook een talent. :'D Het is Fionna van de serie adventure time. - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic wo 15 jun 2016 - 17:17 | |
| Juul, mag ik een beetje jaloers zijn op hoe mooi jouw cosplays zijn en hoe knap jij bent? xD
|
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic wo 15 jun 2016 - 17:27 | |
| men, ik zal dolgraag eens willen cosplayen, maar ik heb er niet de juiste spullen voor, bovendien mag het niet van mijn ouders. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic do 16 jun 2016 - 18:32 | |
| oh man, dat is echt stom, dat het niet mag van je ouders ): |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic vr 17 jun 2016 - 18:32 | |
| Ahh, thanks Marieke!! Jou cosplays zijn ook altijd zo leuk. <3 @Aims: That sucks man, ook niet als je gewoon je eigen geld eraan spendeert? |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic vr 17 jun 2016 - 19:41 | |
| Ik heb niet zoveel geld helaas |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic di 26 jul 2016 - 16:05 | |
| bump
Ik heb een idee voor wie ik ga cosplayen voor de komende EFF (die in september): Kazuichi Souda van Super Dangan Ronpa 2. Dit gaat de eerste keer zijn dat ik een mannelijk karakter ga cosplayen :'D
|
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic za 31 maa 2018 - 11:34 | |
| lol @ bovenstaande bericht, want ik was toen uiteindelijk toch voor een ander personage gegaan om te cosplayen xD (Sonia Nevermind) Anyway, ik heb nu mijn eerste "crossplay" af en ben heel blij met het eindresultaat (moet alleen nog een goede manier van binden vinden... Heeft iemand tips? Ik wil het liefst geen echte binder kopen want die zijn gemaakt voor transgender personen en het voelt verkeerd voor mij als cisgender persoon om er dan eentje voor cosplay te kopen) - een paar foto's van mijn Kokichi Ouma cosplay:
|
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic zo 10 maa 2019 - 19:01 | |
| - een costest selfie van laatst:
't personage is Makumbo van Aether Eternius
Dit gaat trouwens ook mijn cosplay zijn voor de komende Elfia, mochten er mensen van hier ook daarheen gaan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic | |
| |
|
| |
|