|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic ma 27 apr 2015 - 17:23 | |
| Ik help mijn moeder met het maken van mijn cosplays/kostuums xD En sommige "props" van mijn Homestuck Cosplays zijn gemaakt dor mijn beste vriendin c: Maar er zijn genoeg sites waar je cosplay dingen kunt bestellen (van pruiken tot kleding tot whatever) En de kaartjes van Elfia verschillen in prijs, het ligt eraan wanneer je ze koopt (hoe eerder hoe goedkoper) |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic ma 27 apr 2015 - 18:11 | |
| Mijn kostuum van de Doctor heb ik bij elkaar gesprokkeld in van die tweedehands winkels. Als ik op internet een pak zou moeten kopen, kosten die van 200 tot 400 dollar en dat heb ik niet c: Er zitten echt tachtigduizend tweedehands winkels in Breda, dus na een half jaar (ja het kostte een half jaar en veel frustratie :c ) had ik het pak gevonden. De props heb ik allemaal zelf gemaakt, behalve de Sonic Screwdriver, die ik heb gekocht in de webshop van de BBC. Je hebt wel speciale sites waar je complete cosplays kan bestellen, maar persoonlijk vind ik dat niet zo leuk, aangezien je er niet echt aan werkt & die dingen vaak duur zijn.
|
|
| |
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic do 30 apr 2015 - 17:06 | |
| Whieeh, een cosplay topic c: Ik heb al best wel wat gecosplayed, alleen weet ik dat als ik ze nu allemaal ga opnoemen ik er vast een paar vergeet. x'D Ik ga wel even wat plaatjes bij elkaar zoeken. - Kotori Minami:
- Yuno Gasai:
- Nora Valkyrie:
- Mijn OC, Miwa (links):
Van de rest kon ik even geen foto's vinden x'D Maar mijn volgende cosplay wordt Lie Ren van RWBY~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic do 18 jun 2015 - 14:53 | |
| Juul, jouw cosplays zijn echt zo amazing .^. |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic wo 24 jun 2015 - 21:50 | |
| *wilt hide dingetje zien* xDD
ik heb ook nooit echt aan cosplay gedaan, maar ga het zeker doen :3 Ik ga sowieso nog een keer als Italy uit Hetalia, ons haar lijkt een kleeeeiiin beetje op elkaar whooo en verder zie ik nog wel c: |
|
| |
Meike 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic do 30 jul 2015 - 12:21 | |
| Maar ik wil ook nog als een aantal dingen cosplayen, zoals; Touka (Tokyo Ghoul) Minene(Mirai nikki) Mine (Akame ga kill) Tokaku (Akuma no riddle)
goodness Touka is zo geweldig^^{mijn late reacties} ik ben nu tokyo ghoul aan het kijken xD
als ik foto's heb dan stuur ik meteen mijn Akatsuki Cosplay^^ |
|
| |
Anne 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic do 30 jul 2015 - 12:31 | |
| woooow echt cool!! ik heb zelf nog nooit gecosplayd (schrijf ik het zo goed?) maar ik denk dat ik het wel eens ga doen.
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic do 30 jul 2015 - 12:53 | |
| ik ben nu bezig met m'n FEM!Prussia cosplay c: - Spoiler:
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic do 30 jul 2015 - 13:47 | |
| Ik zal eindelijk ook maar eens wat van mijn cosplay delen. Ik heb momenteel outfits voor 2 characters: Lightning Farron van Final Fantasy XIII en Seven van Final Fantasy type-0. Ook heb ik Lightning's outfit van de epilogue van Lightning returns. Wat ik nog wil cosplayen: Noctis van FFXV, Elsa van Frozen, ... Picture time! - Lightning FFXIII:
Meest rechts op de eerste foto, links op de tweede foto.
- Lightning FFXIII Lightning Returns:
- Seven FFtype-0:
Degene met t rode flapje op de jas. Ander is Maaike.
|
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic wo 19 aug 2015 - 19:18 | |
| I couldn't help myself and got a Noctis x'D Eerste keer crossplay en een beetje proud :3 - Spoiler:
|
|
| |
Marieke 232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic wo 19 aug 2015 - 19:24 | |
| Waz, ik ken het karakter niet, maar het ziet er awesome uit :0
En in de tussentijd wacht ik tot de pruik die ik voor mijn Amethyst cosplay wil gebruiken bezorgt wordt... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic wo 19 aug 2015 - 19:54 | |
| Thank you! :3 T is deze: |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic wo 19 aug 2015 - 19:57 | |
| Ik wil ooit een keer gaan cosplayen ;3 Maar heb amper geld..en ik ben aan het sparen voor zo veel..besides my dad wont buy it for meh xd
Oh well, iedereen hier heeft awesome cosplays ^^ En Kate en ik gaan ooit nog destiel cosplayen
*secretly posts to see all the hide spoilers*
|
|
| |
Marieke 232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic vr 28 aug 2015 - 18:07 | |
| Gisteren de Gem voor mijn Amethyst cosplay gekocht en paars gemaakt (hij is volgens mij wat te klein, maar ze hadden niet groter) :'D - Test-foto C:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic za 5 sep 2015 - 14:48 | |
| - foto's van mijn Amethyst cosplay (zonder schmink/facepaint omdat ik me niet voor een paar foto's paars ga schminken):
De sterren op mijn knieën zijn niet erg duidelijk... :/ |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic zo 6 sep 2015 - 16:24 | |
| vet leuk Heb zelf niet de tijd of het geld om dit te doen dus het zien van andere is gewoon koel |
|
| |
Meike 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic ma 7 sep 2015 - 8:14 | |
| ik ben zo blij^^ pruik is besteld, ik stuur foto's als hij er is |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic zo 15 nov 2015 - 18:09 | |
| *bumps* Ik heb een awesome Undertale cosplay-ask-blog op Tumblr gevonden en heb voor twee karakters auditie gedaan (heb nog geen reactie terug over of ik "gecast" ben of niet). Hieronder zie je de gifs voor de audities :3 ((Die van Kid is soort van "crossplay", want het karakter heeft geen officieel geslacht xD)) - Human!Muffet:
- Human!Kid:
|
|
| |
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic ma 7 dec 2015 - 13:50 | |
| Ik ga dit topic bumpen want al jullie cosplays zijn zo nice wowZiet er gaaf uit Marieke! Die gif met dat theekopje is leuk. <3 Laat ik dan ook even mijn meest recente costest al is dat alweer een tijdje geleden hier dumpen. - Winry Rockbell - Fullmetal Alchemist:
Mijn Riza Hawkeye pruik moet nog binnenkomen, maar zodra die binnen is zal ik daar ook wel even een foto'tje van dumpen. :> |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic ma 7 dec 2015 - 13:58 | |
| Thanks, Juul ^^ Jouw cosplay ziet er ook awesome uit :> En ik heb nog een soort nieuwtje (van een paar weken terug xD) gerelateerd aan die gifs in mijn vorige post: Ik ben gecast als Monster Kid bij die blog waar ik auditie voor heb gedaan :> [klik] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het Cosplay-topic | |
| |
|
| |
|