|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:19 | |
| Well altijd leuk als je moeder je uitmaakt voor leugenaar -.- |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:19 | |
| Thanks both<3 @Anouk, *kijkt naar berg setjes voor acc's die ze ooooit gaat aanmaken* jep @Yanthe, stuur me maar prentjes c: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:20 | |
| - Ziet dit er een beetje goed uit?:
Ik weet dat de markings niet realistisch zijn, maar dat boeit me momenteel vrij weinig xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:20 | |
| Bunny: Ja dat is omdat je je leeftijd steeds heel gemeen omhoog gooit en ik niet hoger wil gaan nu hahaha :c White is gewoon oud aan het worden. Deal with it~ Hey, Lion is al 26 manen deputy geweest, dat kan jij niet zeggen :'D HEHE Nou jaa, Lion heeft nu Shadowclan achter zich staan. Hij is bang voor niemand. |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:21 | |
| - Fisheye schreef:
- Ziet dit er een beetje goed uit?:
Ik weet dat de markings niet realistisch zijn, maar dat boeit me momenteel vrij weinig xD ik vind 'm wel cute ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:21 | |
| - Banekit schreef:
- Fisheye schreef:
- Ziet dit er een beetje goed uit?:
Ik weet dat de markings niet realistisch zijn, maar dat boeit me momenteel vrij weinig xD ik vind 'm wel cute ^-^ hehe, thanks :3 |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:22 | |
| Op zich zijn ze heel netjes {alleen wat aan de ronde kant} maar vooral die bij het oog is mooi Marieke ^^ |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:23 | |
| @Bunny, straks topicje White & Silhouette
De nieuwe prophecy: Two lions will fight. Bad and good will come together and a silver gale will come to us, to just keeping attacking a silhouette, who is watching this bullshit.
A shrew will run for ever, but ever will be too fast.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:24 | |
| - Hellhound schreef:
- Op zich zijn ze heel netjes {alleen wat aan de ronde kant} maar vooral die bij het oog is mooi Marieke ^^
thanks c: - dit was het originele plaatje:
|
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:25 | |
| - Lionroar schreef:
- Bunny: Ja dat is omdat je je leeftijd steeds heel gemeen omhoog gooit en ik niet hoger wil gaan nu hahaha :c White is gewoon oud aan het worden. Deal with it~
Hey, Lion is al 26 manen deputy geweest, dat kan jij niet zeggen :'D HEHE Nou jaa, Lion heeft nu Shadowclan achter zich staan. Hij is bang voor niemand. 45 is nog niet oud xD ik bedoel, ze kunnen zo'n 100 moons worden, hij is nog ene gewone warrior, nog neit eens oudere warrior xD ik beeld me 'm al in als oude elder, jonge poezen lastigvallen of gewoon steeds over "die goeie ouwe tijd" bezig xD@Aimée; key c:
Laatst aangepast door Whitelion op do 26 maa 2015 - 19:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:26 | |
| - Whitelion schreef:
- Lionroar schreef:
- Bunny: Ja dat is omdat je je leeftijd steeds heel gemeen omhoog gooit en ik niet hoger wil gaan nu hahaha :c White is gewoon oud aan het worden. Deal with it~
Hey, Lion is al 26 manen deputy geweest, dat kan jij niet zeggen :'D HEHE Nou jaa, Lion heeft nu Shadowclan achter zich staan. Hij is bang voor niemand. 45 is nog niet oud xD ik bedoel, ze kunnen zo'n 100 moons worden, hij is nog ene gewone warrior, nog neit eens oudere warrior xD
ik beeld me 'm al in als oude elder, jonge poezen lastigvallen of gewoon steeds over "die goeie ouwe tijd" bezig xD whahaha xD |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:27 | |
| @Bunny, sorry, ik heb geen sleutel.
Waarvan eigenlijk? |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:31 | |
| - Lynxfang schreef:
- @Bunny, sorry, ik heb geen sleutel.
Waarvan eigenlijk? *facepalm* Okay is zo lang om te typen, 'key? xD |
|
| |
65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:33 | |
| Grapje. XD
Ik wil ontzettend actief gaan worden met Lynx, *kuchkuch*specialeredenen*KuchKuch* |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:34 | |
| - Fisheye schreef:
- Whitelion schreef:
- Lionroar schreef:
Hey, Lion is al 26 manen deputy geweest, dat kan jij niet zeggen :'D HEHE Nou jaa, Lion heeft nu Shadowclan achter zich staan. Hij is bang voor niemand. 45 is nog niet oud xD ik bedoel, ze kunnen zo'n 100 moons worden, hij is nog ene gewone warrior, nog neit eens oudere warrior xD
ik beeld me 'm al in als oude elder, jonge poezen lastigvallen of gewoon steeds over "die goeie ouwe tijd" bezig xD whahaha xD OMG whahahaha X"D |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:35 | |
| Thanks Hanna, for tha os ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:38 | |
| |
|
| |
Kath 165 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons I'm on this planet they called earthGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:44 | |
| Ik ga denk ik alle warrior cats boeken weer opnieuw lezen voor ik aan de tweede serie begin :3 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 19:44 | |
| Hanna is de setjes-maak verslaafde van wc~ |
|
| |