|
|
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 8:32 | |
| Bwhahaha you bet, maar eerst moet ie maar eens uit deze situatie klimmen. |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 8:35 | |
| UGH dan krijg je de manier van de fokker mee om je hond in de bench te doen zodat hij niet op de grond kan poepen en plassen, maar hallo die pup zit zo hard te piepen en het is zo zielig :C
Kan iemand mij helpen met mijn ouders overtuigen dat dit geen goeie manier van zindelijk maken is?! |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 8:45 | |
| @Luca, oftewel wordt Eclipse nu een Zelfmoord/Vecht monster tot de kittens er zijn. Oftewel wordt ze een zielig hoopje kat xD
@Lolo, ik heb absoluut geen ervaring met honden zindelijk maken, kijk anders eens op THE INTERNET xD |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 8:56 | |
| Heb ik gedaan, en ik kan niks over die manier vinden, maar het lijkt me echt niet goed zeg. |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:02 | |
| xD Ik heb echt geen ervaring met zindelijk maken van dieren :c Sorry :c Omg, het topic van Eclipse x Windcall is echt zielig voor Eclipse :c xD |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:08 | |
| Lolo, als de hond bij mn tante stout was, probeerde ze hem op heterdaad te betrappen en bond hem voor 5-15 minuten vast en gaf hem geen enkele aandacht. (Hiermee keek ze hem zelfs niet aan). Dat hielp wel blijkbaar. Het is wel moeilijk als ze beginnen te huilen, maar daar moet je je gewoon overzetten. Das alleen maar aandacht die ze vragen. Emma, eclipe's setje is zo cute c: Ow ja ik zal trouwens binnenkort eens kijken voor jafar hoor. Geldt tevens ook voor mn andere accs en posts want heb het gevoel dat ik sommige weer ah verwaarlozen ben :/ -- Okey I awoke, en voor een keertje ben ik niet sad of slechtgezind, maar juist heel blij |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:09 | |
| @Assie, Jafar is sooo awsome xD I really love him <3 My little baby Het setje heeft Luca gemaakt,maar eerst had ik ook een mooie ava die Lolo had gemaakt xD |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:19 | |
| Ghostie <3 Hoe kan ik haar toch altijd inactief laten geraken ;3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:22 | |
| Ik wil zoveel dingen doen, maar denk niet dat dat allemaal gaat lukken en actief gaat worden/blijven :/ |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:23 | |
| |
|
| |
Emma2 & Assie :D 432 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:25 | |
| Man ik hou van Jafar <3 He's so perfect |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:25 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:26 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:26 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:28 | |
| Emma, haha even erop wijzen dat niet iedereen vlaams verstaat Het merendeel vd leden komen uit nederland xD -just saying ;3- Okey gtg. Tot zo ^^ |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:29 | |
| - Jafar. schreef:
- @San, oei? Hoedda?
lang verhaal... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:29 | |
| @Assie, ik vergeet dat echt steeds ^^ Ik zal AN praten xD @San, als je het wilt vertellen, ik heb tijd c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:33 | |
| Veel sterkte/beterschap of wat het ook is @san. Wat het ook is, we denken aan je c:
Emma, op zn tijd is vlaams praten ook wel leuk hoor xD mr ton echt lik dak me laura of nr mn vriendn smse xD (yeah helaas probeer ik me in te houden voor mn vriend uit de panne/diest en ezz omdat zij het niet altijd begrijpen ;3) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:36 | |
| Ken ik xD Gelukkig dat je lommels niet kunt typen want dat is echt niet normaal plat xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 maa 2015 - 9:37 | |
| Ik kan ook niet in mijn dialect typen x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |