|
|
s o o f 280 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 10:23 | |
| Kijk hoe lief Cedar nu is dankzij Eef <3 |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Oeh super leuk setje Soof :3 ! |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 10:44 | |
| |
|
| |
Nathalie VK 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 10:46 | |
| Een uurtje computerles, dus dan maar op WC ^^
|
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 10:47 | |
| @Julia: jaaaa ik ben zo blij ^__^ @Kiek: yushh, maar eigenlijk kan ik daar niet zo heel erg meer reageren, want Blacky is een tikkie gewondig. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 10:53 | |
| Is het niet toevallig dat de desbetreffende katten altijd aanwezig zijn bij een ceremonie? |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 10:56 | |
| Je bedoelt dat de katten die bijvoorbeeld van kitten naar apprentice gaan bij de ceremonie, dat zij ook posten? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 10:58 | |
| Nee, vooral met Warriors die een Apprentice krijgen. Kittens kan wel, want die horen in het camp te zijn. Ik bedoel, zal het echt niet voorkomen dat een Warrior ergens aan het jagen is en later te horen krijgt dat hij een Apprentice heeft of dat een Apprentice weg is en later te horen krijgt dat hij een Warrior is geworden?
|
|
| |
Ine 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 11:01 | |
| Hey, heeft er iemand hier ervaring met het schrijven van een 'verhandeling'? Ik moet dit doen voor school en ben al twee uur bezig maar heb nog steeds niets ;(
#helphelp |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 11:02 | |
| - Miley schreef:
- Hey, heeft er iemand hier ervaring met het schrijven van een 'verhandeling'? Ik moet dit doen voor school en ben al twee uur bezig maar heb nog steeds niets ;(
#helphelp ik heb wel ervaring erin |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 11:05 | |
| - Lynxfang schreef:
- Nee, vooral met Warriors die een Apprentice krijgen. Kittens kan wel, want die horen in het camp te zijn. Ik bedoel, zal het echt niet voorkomen dat een Warrior ergens aan het jagen is en later te horen krijgt dat hij een Apprentice heeft of dat een Apprentice weg is en later te horen krijgt dat hij een Warrior is geworden?
Aaah op die manier bedoel je. Ja, dat is best toevallig. Maar misschien weten de warriors intuïtief wel dat ze in het kamp moeten blijven die dag, omdat het full moon is en ze dus weten dat er een ceremonie aankomt? Geen idee hoor, ik bedenk ook maar wat |
|
| |
Ine 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 11:08 | |
| - Sharpsoul schreef:
- Miley schreef:
- Hey, heeft er iemand hier ervaring met het schrijven van een 'verhandeling'? Ik moet dit doen voor school en ben al twee uur bezig maar heb nog steeds niets ;(
#helphelp ik heb wel ervaring erin Weet jij misschien een goede structuur voor het middenstuk? Of tips om eraan te beginnen? Het moet gaan over spotten met terreur of spotten met de Islam. Ik vind dit echt te moeilijk x( |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 11:15 | |
| *kijkt naar tijd* Gaat langzaam XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 11:35 | |
| - Miley schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Miley schreef:
#helphelp ik heb wel ervaring erin Weet jij misschien een goede structuur voor het middenstuk? Of tips om eraan te beginnen? Het moet gaan over spotten met terreur of spotten met de Islam. Ik vind dit echt te moeilijk x( ik zal mijn best doen ik heb er ervaring mee maar ik ben wel maar 14 Dus je begint met het zoeken naar ene paar punten die volgens jou belangrijk zijn. Als je die eenmaal hebt maak je 1 algemeen stelling/onderzoeksvraag (bv. mijn vraag 'Eten alle haaien mensen?'), waar je omheen gaat werken. Dan moet je in je inleiding je stelling uitleggen dus waarom mensen zo iets denken, wat heeft tot dit geleid enzo. vervolgens zeg je je eigen mening (bv. mijn mening 'Niet elke haai is gevaarlijk, de meeste eten niet eens mensenvlees, ze worden gewoon zo gezien door alle films omdat ze veel tanden zijn en goede roofdieren zijn') Dan kom je aan bij je middenstuk, hier moet je wat uitgebreider info geven over je eigen mening, of eerder de oorsprong. Je zegt bijvoorbeeld de alledaagse dingen van je onderwerp, waarom ze niet zo zijn als anderen denken en je zegt de dingen die belangrijk zijn voor je onderwerp (voor jou als je de islam doet bv wat belangrijk is voor hun enzo) en dan maak je ene conclusie (bv mijn conclusie over haaien 'Haaien zijn gevaarlijke jagers en kunnen je makkelijk doden, toch doen de meesten dit alleen als ze bedreigd zijn of als je bloed sinds dit de haai aantrekt') en op je einde herhaal je je stelling nog eens en vat je samen wat je hebt vertelt, dit moet wel erg kort zijn anders herhaal je je middenstuk en rond je het af met een antwoord op je stelling vanuit jou oogpunt.(bv. 'Eten alle haaien mensen?' vanuit mijn onderzoek blijkt van niet omdat -HELE korte samenvatting- volgens mij zij haaien gevaarlijk maar eten ze niet alle mensen op') |
|
| |
Ine 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 11:45 | |
| - Sharpsoul schreef:
- Miley schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Miley schreef:
#helphelp ik heb wel ervaring erin Weet jij misschien een goede structuur voor het middenstuk? Of tips om eraan te beginnen? Het moet gaan over spotten met terreur of spotten met de Islam. Ik vind dit echt te moeilijk x( ik zal mijn best doen ik heb er ervaring mee maar ik ben wel maar 14
Dus je begint met het zoeken naar ene paar punten die volgens jou belangrijk zijn. Als je die eenmaal hebt maak je 1 algemeen stelling/onderzoeksvraag (bv. mijn vraag 'Eten alle haaien mensen?'), waar je omheen gaat werken. Dan moet je in je inleiding je stelling uitleggen dus waarom mensen zo iets denken, wat heeft tot dit geleid enzo. vervolgens zeg je je eigen mening (bv. mijn mening 'Niet elke haai is gevaarlijk, de meeste eten niet eens mensenvlees, ze worden gewoon zo gezien door alle films omdat ze veel tanden zijn en goede roofdieren zijn') Dan kom je aan bij je middenstuk, hier moet je wat uitgebreider info geven over je eigen mening, of eerder de oorsprong. Je zegt bijvoorbeeld de alledaagse dingen van je onderwerp, waarom ze niet zo zijn als anderen denken en je zegt de dingen die belangrijk zijn voor je onderwerp (voor jou als je de islam doet bv wat belangrijk is voor hun enzo) en dan maak je ene conclusie (bv mijn conclusie over haaien 'Haaien zijn gevaarlijke jagers en kunnen je makkelijk doden, toch doen de meesten dit alleen als ze bedreigd zijn of als je bloed sinds dit de haai aantrekt') en op je einde herhaal je je stelling nog eens en vat je samen wat je hebt vertelt, dit moet wel erg kort zijn anders herhaal je je middenstuk en rond je het af met een antwoord op je stelling vanuit jou oogpunt.(bv. 'Eten alle haaien mensen?' vanuit mijn onderzoek blijkt van niet omdat -HELE korte samenvatting- volgens mij zij haaien gevaarlijk maar eten ze niet alle mensen op') Wow! Je bent zo enorm bedankt! Dit heeft me echt geholpen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 11:46 | |
| - Miley schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Miley schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Miley schreef:
#helphelp ik heb wel ervaring erin Weet jij misschien een goede structuur voor het middenstuk? Of tips om eraan te beginnen? Het moet gaan over spotten met terreur of spotten met de Islam. Ik vind dit echt te moeilijk x( ik zal mijn best doen ik heb er ervaring mee maar ik ben wel maar 14
Dus je begint met het zoeken naar ene paar punten die volgens jou belangrijk zijn. Als je die eenmaal hebt maak je 1 algemeen stelling/onderzoeksvraag (bv. mijn vraag 'Eten alle haaien mensen?'), waar je omheen gaat werken. Dan moet je in je inleiding je stelling uitleggen dus waarom mensen zo iets denken, wat heeft tot dit geleid enzo. vervolgens zeg je je eigen mening (bv. mijn mening 'Niet elke haai is gevaarlijk, de meeste eten niet eens mensenvlees, ze worden gewoon zo gezien door alle films omdat ze veel tanden zijn en goede roofdieren zijn') Dan kom je aan bij je middenstuk, hier moet je wat uitgebreider info geven over je eigen mening, of eerder de oorsprong. Je zegt bijvoorbeeld de alledaagse dingen van je onderwerp, waarom ze niet zo zijn als anderen denken en je zegt de dingen die belangrijk zijn voor je onderwerp (voor jou als je de islam doet bv wat belangrijk is voor hun enzo) en dan maak je ene conclusie (bv mijn conclusie over haaien 'Haaien zijn gevaarlijke jagers en kunnen je makkelijk doden, toch doen de meesten dit alleen als ze bedreigd zijn of als je bloed sinds dit de haai aantrekt') en op je einde herhaal je je stelling nog eens en vat je samen wat je hebt vertelt, dit moet wel erg kort zijn anders herhaal je je middenstuk en rond je het af met een antwoord op je stelling vanuit jou oogpunt.(bv. 'Eten alle haaien mensen?' vanuit mijn onderzoek blijkt van niet omdat -HELE korte samenvatting- volgens mij zij haaien gevaarlijk maar eten ze niet alle mensen op') Wow! Je bent zo enorm bedankt! Dit heeft me echt geholpen you are welcome ^-^ and goodluck ^-^ |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 12:04 | |
| Ik ben zo dood, sorry mensen :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 12:06 | |
| @Otterflight, just wanted to say dat je setje en de kat erop echt super mooi is |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 12:13 | |
| Straks naar mijn paardje voor de hoefsmid en het regent heel hard XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|