|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:08 | |
| Haha, dan mooi even wachten inderdaad. Oh ooh, batterijprobleempje =P . |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:10 | |
| Haha hij komt pas om 8.40 ;3 dus heb nog wat tijd ;p
En ja hi moest eig al binnen zijn voor herstelling, maar vind helaas een bepaald document niet ;3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:13 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:18 | |
| Zeker, als het aan mn ipd ligt ;3 batterij is nu al bijna leeg :c
Ah well mss heb ik net genoeg lading over voor een topic. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:20 | |
| Haha, snel snel Assie =P ! |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:24 | |
| Ik ben lekker vroeg, ik hoef over 25 minuten pas weg C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:29 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:33 | |
| Batterij heeft het begeven :c Bye girls tot vanmiddag ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:34 | |
| |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:36 | |
| En dan ben je je laptophoes kwijt waarmee je je macbook mee moet nemen naar school omdat je ouders die ergens hebben opgeruimd en je ouders zijn weg D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:40 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:40 | |
| Zucht >.< Ouders....
Edit: Oh, ik heb hem gevonden xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 8:50 | |
| |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 9:38 | |
| Alweer een nieuw topic?
We spammen te veel... |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 9:41 | |
| Nee, dat heet gezellig kletsen Aimée =P |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 9:46 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 9:50 | |
| Good morning peeps. Het blijft fijn om te zeggen dat op vrijdag mijn weekend begint <3
Okay. 1) i needs topics. 2) ik ga me nu officieel inschrijven als student in Engeland ;3 |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 9:55 | |
| - Blackpaw schreef:
- Good morning peeps. Het blijft fijn om te zeggen dat op vrijdag mijn weekend begint <3
Okay. 1) i needs topics. 2) ik ga me nu officieel inschrijven als student in Engeland ;3 Je kan nop op topic black x sharp posten ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 9:56 | |
| Hee Alexx en Eef :3 !
Ooh wat super Eef, ik ben heel blij voor je dat het is gelukt =D !!! |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 maa 2015 - 10:17 | |
| @Eef: We moeten dat topic van Daunt, Raven, Slender en Innerghost er even door drukken :"D
Muh ik ben moe en mn leraar is ziek dus ik zit zonder leraar op school :") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|