|
|
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 14:50 | |
| - Dappledkit schreef:
- Honeydew schreef:
- Heey iedereen c:
Even studieontwijkend gedrag door hier te komen kijken Oef, dan ben ik toch niet de enigste ;D Ik zit hier echt met een 'nahh ik ga wel later leren'-mentaliteit. Inmiddels is het 2 uur later :') @boven: Eef had geloof ik een goede site waar je anime kon kijken, al weet ik de naam niet meer :c |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 14:56 | |
| grr waar is Eef dan als je dr nodig hebt... Ik ga wel verder vragen voorlopig |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 14:59 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:00 | |
| VEROOOOON. ! Ik ben hier haha. Ik ben klaar met m'n jaarboek jeah. Dus nu ga ik douchen want ik ben echt een vieze molrat. Maar een goede site? Eh, gogoanime is goed. Maar ik kijk ook vaak series op projectfree.tv, maar ik weet niet hoeveel anime daar op staat. Als een serie al afgelopen is, kijk ik het eigenlijk altijd door een torrent te downloaden Gewoon kickass.to |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:05 | |
| Pff ik haat school echt, maar ik wil later ook een goede job #Thestruggle ^^ |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:06 | |
| Mhm heb daarnet gekeken naar het weerbericht in roemenie ;3 en weet je. Het is mss nog 2 weken voor het zover is(en ik weet niet eens als ik mee mag) maar de moed zakt me nu al een beetje id schoenen ;3 verlang zo hard naar de zon, en vandaag is het er max 10 graden ;3 |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:07 | |
| @Assie, ga je naar Roemenie met de school? Of zelf? Want bij ons op school gaan de vijfde jaars ook naar Roemenie denk ik |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:09 | |
| Emma, uitwisseing op school ja ^^ sinds dit jaar doen er 4e jaars ook aan mee. Dat zijn dus 4e-5e-6e en 7e jaars die eraan meedoen ^^ |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:10 | |
| @Assie, dat lijkt mij echt zo cool! Bij ons gaan alleen de vijfde jaars :c So nog een jaartje of twee geduld |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:12 | |
| Hh ja dat is het ook. Als je tenminste mee mag want ik was ook niet gekozen om mee te gaan naar cyprus :/ Veel geduld dan ja xD maar bekijk het positief, een schooljaar is zo voorbij xD |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:13 | |
| Ik hoop voor jou dat je mee mag! En ja schooljaren vliegen echt snel voorbij! Ik kan me nog herinneren dat ik op sneeuwklassen was in het zesde en nu boem derde middelbaar ^^ |
|
| |
| |
| |
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:19 | |
| Yeah. Want het is het voorlaatste jaar dat ik kan ;3 het loopt maar tot in 2016 en in 2017 studeer ik af ;3 Ja ja sure dat xD ik weet nog dat we onze klastitularis amper 2 weken hadden in september en dat hij daarna de rest van 2014 ziek was :') hij bleef meer als 3 maanden afwezig xD en het is zo'n saaie lk so you know. En nu is ie weer 3 weken ziek, zeker tot minstens ad paasvakantie :') dus heb niet zo'n haast nu om (morgen) al mn taken in te dienen die ik nog niet gemaakt heb xD |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:19 | |
| Veronica? Is dit de Veronica die ik ook ken? |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:20 | |
| @Veronica; Oww woww, jouw setje, heb ik die niet ooit gemaakt? Maar dat is dan echt van meer dan een jaar geleden ofzo! xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:21 | |
| - Bluewisp schreef:
- Veronica? Is dit de Veronica die ik ook ken?
Sanneee! Als je Veronica aka Duvessa bedoelt dit ben ik haha <3 @Sia: Dat zouu kunnen... Ik ben er nog steeds heel blij mee ^^
Laatst aangepast door Honeydew op zo 22 maa 2015 - 15:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:21 | |
| - Littlepaw. schreef:
- http://kissanime.com/ is zeker een goede site om anime op te kijken, als zoiets is wat je bedoelt ^^
Je bent de 2e die dat zegt, hebben ze daar ook gwn gesubbed?? ZO LEKKER CHILLEEEHH MET ROMYY <3 |
|
| |
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:23 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Littlepaw. schreef:
- http://kissanime.com/ is zeker een goede site om anime op te kijken, als zoiets is wat je bedoelt ^^
Je bent de 2e die dat zegt, hebben ze daar ook gwn gesubbed??
ZO LEKKER CHILLEEEHH MET ROMYY <3 gesubbed? Sorry ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.. ^^" |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:31 | |
| Haha Miss V, wat voor geschiedenisexamen heb je morgen? Hoe gaat t sowieso tot nu toe met je examens enzo? Gaat t allemaal lukken?
Assie, op basis van wat word je wel of niet geselecteerd om op zo'n reis te gaan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 maa 2015 - 15:33 | |
| - Littlepaw. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Littlepaw. schreef:
Je bent de 2e die dat zegt, hebben ze daar ook gwn gesubbed??
ZO LEKKER CHILLEEEHH MET ROMYY <3 gesubbed? Sorry ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.. ^^" gewoon in het japans maar met engelse ondertitelingen dat is gesubbed dubbed is helemaal in een andere taal |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|