|
|
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 14:18 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Subsidies voor de agrarische sector. Het is heel leuk om te doen, maar die programma's zijn wel een nadeel. Gelukkig krijgen we rond juli een nieuw systeem =) .
Subsidies voor de agrarische sector? Waar moet ik dan aan denken? Mensen die geld krijgen om een melkbedrijf te startten of iets? c: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 14:22 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 14:23 | |
| - Ravenheart schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Subsidies voor de agrarische sector. Het is heel leuk om te doen, maar die programma's zijn wel een nadeel. Gelukkig krijgen we rond juli een nieuw systeem =) .
Subsidies voor de agrarische sector? Waar moet ik dan aan denken? Mensen die geld krijgen om een melkbedrijf te startten of iets? c: Wij verzorgen de uitbetalingen van de subsidies. Elk jaar vragen boeren hun subsidies aan en die betalen wij uit mits ze niets verkeerd hebben gedaan dat jaar. Wij beoordelen dus de rapporten die wij binnen krijgen van de controleurs. Is er iets mis gegaan op het bedrijf dan houden we iets van de subsidie in, maar als alles goed is dan betalen we ze gewoon helemaal uit. @Edit: Wij verzorgen alleen de uitbetalingen van boeren in Nederland, maar wel volgens de Europese norm om het makkelijk te maken =P . |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 14:32 | |
| |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 14:33 | |
| Zit er hier iemand op het forum met de naam Potato/Dino die ook nog eens fan is van V/Taehyung :O Kinda need that person for something. |
|
| |
S o o f 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 14:37 | |
| Wanneer iemand een samenvatting dropt voor maatschappijleer op fb <3 Wanneer je ziet dat die 23 pagina's is 3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 14:40 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Ravenheart schreef:
- Creamyfrost schreef:
Subsidies voor de agrarische sector? Waar moet ik dan aan denken? Mensen die geld krijgen om een melkbedrijf te startten of iets? c: Wij verzorgen de uitbetalingen van de subsidies. Elk jaar vragen boeren hun subsidies aan en die betalen wij uit mits ze niets verkeerd hebben gedaan dat jaar. Wij beoordelen dus de rapporten die wij binnen krijgen van de controleurs. Is er iets mis gegaan op het bedrijf dan houden we iets van de subsidie in, maar als alles goed is dan betalen we ze gewoon helemaal uit.
@Edit: Wij verzorgen alleen de uitbetalingen van boeren in Nederland, maar wel volgens de Europese norm om het makkelijk te maken =P . Als iemand die dit soort shizzle studeert ben ik nu echt veeeeel te benieuwd hoe dat soort dingen te werk gaan xD @Swallow: ik ben nog steeds bezig met afbeeldingen zoeken voor een ava voor je D: Maar ik vind het lastig. Maar uiteindelijk, ik weet niet wanneer, krijg je een pm met een setje xD |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 14:45 | |
| DA....
Nog drie weken en zes dagen. |
|
| |
Emma2 & Assie :D 432 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 14:56 | |
| Iemand een topicje met Jafar? |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| @Eef: Je moet het gewoon doen om het goed te kunnen leren. Je hebt heel veel regels en dossiers en je moet die leren uit elkaar te houden en wat wat betekend. Ik heb diermanagement gestudeerd, dus dat is eigenlijk heel wat anders XD. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 14:59 | |
| Tijd om een hele bal mozzarella tussen een tosti te gooien want das lekker c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 15:07 | |
| Een hele Kiek, stroomt hij dan niet over =P ? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 15:08 | |
| - Blackpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Ravenheart schreef:
- Creamyfrost schreef:
Subsidies voor de agrarische sector? Waar moet ik dan aan denken? Mensen die geld krijgen om een melkbedrijf te startten of iets? c: Wij verzorgen de uitbetalingen van de subsidies. Elk jaar vragen boeren hun subsidies aan en die betalen wij uit mits ze niets verkeerd hebben gedaan dat jaar. Wij beoordelen dus de rapporten die wij binnen krijgen van de controleurs. Is er iets mis gegaan op het bedrijf dan houden we iets van de subsidie in, maar als alles goed is dan betalen we ze gewoon helemaal uit.
@Edit: Wij verzorgen alleen de uitbetalingen van boeren in Nederland, maar wel volgens de Europese norm om het makkelijk te maken =P . Als iemand die dit soort shizzle studeert ben ik nu echt veeeeel te benieuwd hoe dat soort dingen te werk gaan xD
@Swallow: ik ben nog steeds bezig met afbeeldingen zoeken voor een ava voor je D: Maar ik vind het lastig. Maar uiteindelijk, ik weet niet wanneer, krijg je een pm met een setje xD
Als je wilt, wil ik wel wat afbeeldinkjes zoeken hoor c: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 15:13 | |
| - Ravenheart schreef:
- Tijd om een hele bal mozzarella tussen een tosti te gooien want das lekker c:
dat klinkt erg lekker |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 15:15 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Een hele Kiek, stroomt hij dan niet over =P ?
Nee!! Het is me wel gelukt! Allemaal plakjes van gemaakt en tomaat ertussen hoppa c; @Marieke: Dat is ook heel erg lekker! C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 15:16 | |
| - Ravenheart schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Een hele Kiek, stroomt hij dan niet over =P ?
Nee!! Het is me wel gelukt! Allemaal plakjes van gemaakt en tomaat ertussen hoppa c;
@Marieke: Dat is ook heel erg lekker! C: OMG dat is zoo lekker :o Bewaar wat voor mij! x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 15:18 | |
| Hahaha Kiek, ik vind het knap. Wel erg lekker inderdaad! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 15:19 | |
| Nou. Ik er weer eens vandoor. (vioolles c:) Adios! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 maa 2015 - 15:20 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|