We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:39
Sushi. schreef:
Ik hoop dat diit ongg is wat je wou:
Ja! Alleen zou je die gele ogen misschien iets minder opvallend kunnen maken? Als dat niet kan snap ik het hoor! ^^
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:48
Ergens wil ik een vierde(?) poging doen om een ask-blog te starten en bij te houden xD But I'm not sure, aangezien ik al zo veel dingen heb die ik nog wil doen xD
EDIT Misschien dat ik het doe na de opening van het forum waar ik samen met Kath en Izza aan werk :3
Laatst aangepast door Fisheye op di 17 maa 2015 - 19:49; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:51
Nooooo Zira xD
Ik denk dat het maar eens tijd word dat Sushi haar op haar plek zet...
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:54
Zira schreef:
Sushi. schreef:
Zira schreef:
Sushi. schreef:
Nooooo Zira xD
Ik denk dat het maar eens tijd word dat Sushi haar op haar plek zet...
Hoezo? *kijkt bang van links naar rechts*
@San: Jajajajajajajaaa
Zira denkt een beetje te hoog van zichzelf
Klopt klopt x3
Dus mijn meisje moet haar ff op der plek zetten >D
Brat
Member