|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:26 | |
| - Hellhound schreef:
San niet je eigen chars shippen X"D i was just kidding ;p maybe |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:27 | |
| - Brat schreef:
- Hellhound schreef:
San niet je eigen chars shippen X"D i was just kidding ;p maybe Maar dat heb ik vanmiddag ook gedaan xD |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:28 | |
| - Sushi. schreef:
- Lolo ik maak t wel ff snel voor je
And yes, I can say that cuze I do, I almost always add some extra letters Dankje <3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:29 | |
| - Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
San niet je eigen chars shippen X"D i was just kidding ;p maybe Maar dat heb ik vanmiddag ook gedaan xD Hehe ik zie ClawxSushi nog wel eens gebeuren x3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:29 | |
| - Otterpaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Brat schreef:
- Guys what do you think of this?:
Brat and Hellhound THIS IS NOT MY ART I JUST USED A BASE!
Looks good ;D
Ik vroeg me af of er mensen geïnteresseerd zouden zijn als ik een "Open species" maak c: Ik ga denk ik het sowieso doen, zelfs al is er niemand hier geïnteresseerd xD Wat is een open species ik ben een noob op ieder gebied Op deviantART heb je verschillende mensen die een eigen soort wezen(s) bedenken en die anderen dan kunnen adopteren of gewoon zelf maken. Voor zo ver ik weet heb je open species en closed species. Open species (soms ook wel "free species" genoemd) mogen door iedereen gemaakt worden, closed species moeten zegmaar gekocht worden (met dA-points of echt geld). Ik wil dus een open species maken, dus iedereen kan en mag er eentje verzinnen en maken :3 - Dit is wat ik tot nu toe heb:
|
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:30 | |
| Tess kan je bij de ava dan ook even de ogen kleuren want ik probeerde het en dat zag er niet uit, ze werden wat goud X"D |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:30 | |
| - Fisheye schreef:
- Otterpaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Brat schreef:
Looks good ;D
Ik vroeg me af of er mensen geïnteresseerd zouden zijn als ik een "Open species" maak c: Ik ga denk ik het sowieso doen, zelfs al is er niemand hier geïnteresseerd xD Wat is een open species ik ben een noob op ieder gebied Op deviantART heb je verschillende mensen die een eigen soort wezen(s) bedenken en die anderen dan kunnen adopteren of gewoon zelf maken. Voor zo ver ik weet heb je open species en closed species. Open species (soms ook wel "free species" genoemd) mogen door iedereen gemaakt worden, closed species moeten zegmaar gekocht worden (met dA-points of echt geld).
Ik wil dus een open species maken, dus iedereen kan en mag er eentje verzinnen en maken :3
- Dit is wat ik tot nu toe heb:
Dat is supercool! Is het een soort spel of zo, of echt voor op je deviantArt? |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:33 | |
| - Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
San niet je eigen chars shippen X"D i was just kidding ;p maybe Maar dat heb ik vanmiddag ook gedaan xD Hehe ik zie ClawxSushi nog wel eens gebeuren x3 Ik ook xD |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:34 | |
| Ik heb een Tumblr gemaakt voor al m'n bbies c:
|
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| - Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
San niet je eigen chars shippen X"D i was just kidding ;p maybe Maar dat heb ik vanmiddag ook gedaan xD Hehe ik zie ClawxSushi nog wel eens gebeuren x3 Ik ook xD +1 |
|
| |
| |
| - Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
San niet je eigen chars shippen X"D i was just kidding ;p maybe Maar dat heb ik vanmiddag ook gedaan xD Hehe ik zie ClawxSushi nog wel eens gebeuren x3 Ik ook xD zou wel cute zijn c: |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| - Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
San niet je eigen chars shippen X"D i was just kidding ;p maybe Maar dat heb ik vanmiddag ook gedaan xD Hehe ik zie ClawxSushi nog wel eens gebeuren x3 Ik ook xD Ik niet :3 *rent weg* |
|
| |
| |
| - Otterpaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Otterpaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Brat schreef:
Looks good ;D
Ik vroeg me af of er mensen geïnteresseerd zouden zijn als ik een "Open species" maak c: Ik ga denk ik het sowieso doen, zelfs al is er niemand hier geïnteresseerd xD Wat is een open species ik ben een noob op ieder gebied Op deviantART heb je verschillende mensen die een eigen soort wezen(s) bedenken en die anderen dan kunnen adopteren of gewoon zelf maken. Voor zo ver ik weet heb je open species en closed species. Open species (soms ook wel "free species" genoemd) mogen door iedereen gemaakt worden, closed species moeten zegmaar gekocht worden (met dA-points of echt geld).
Ik wil dus een open species maken, dus iedereen kan en mag er eentje verzinnen en maken :3
- Dit is wat ik tot nu toe heb:
Dat is supercool! Is het een soort spel of zo, of echt voor op je deviantArt? Niet speciaal voor deviantART, voor zo ver ik weet. Een goed/leuk voorbeeld van een open species is de Finnedyr. http://finnedyr-fans.deviantart.com/gallery/ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:35 | |
| Kiki jouw os is trouwens astonishing <3 En jammer dat je niet van amazon kan bestellen, dat is indd balen.. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:35 | |
| - Ik hoop dat diit ongg is wat je wou:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:36 | |
| - Mistpaw* schreef:
- Ik heb een Tumblr gemaakt voor al m'n bbies c:
oooooooooooooooh.. Linkje? |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:36 | |
| Well Ems je hebt je belofte nog steeds gehouden over je OS x'D |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:37 | |
| Ja, Amazon kan alleen maar met die stomme creditcards of amazon cards, die ik beide niet heb :"D
@Marieke: Klik op "Learn more..." in Mistpaw d'r OS! c: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:38 | |
| - Narrowpaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
San niet je eigen chars shippen X"D i was just kidding ;p maybe Maar dat heb ik vanmiddag ook gedaan xD Hehe ik zie ClawxSushi nog wel eens gebeuren x3 Ik ook xD Ik niet :3 *rent weg* You are just a meany |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 19:38 | |
| - Mistpaw* schreef:
- Ja, Amazon kan alleen maar met die stomme creditcards of amazon cards, die ik beide niet heb :"D
@Marieke: Klik op "Learn more..." in Mistpaw d'r OS! c: Nice ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|