Cold head (Ganzenbord)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Cold head (Ganzenbord)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sushi
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 19:25

De twee ijzig blauwe ogen staarde in eerste instantie alleen maar naar de overkant. Riverclan gebied. Ze was er al een hele tijd niet langs gelopen. Dat kwam vooral omdat het ijs niet sterk genoeg was om haar te dragen maar dat het wel koud genoeg was door ijs waardoor ze er niet door heen zou kunnen zwemmen. Langzaam gleed haar blik van de bosgroei over naar de rivier. Het zag er sterker uit dan normaal. Kort keek ze om zich heen, normaal zicht ze altijd een plek waar de rivier niet zo breed was maar daar had ze nu echt geen zin in. Opnieuw legde ze het weer op de rivier neer, zou het sterk genoeg zijn om haar lichaam de kunnen dragen. Voorzichtig zette ze haar eerste poot op het ijs, geen gekraak, niet het kleinste scheurtje. Het was alsof de grond gewoon doorliep, alleen dan iets gladder. Voorzichtig stapte ze erop en stapte ze verder. Het ging goed, zeker, tot het ijs dunner bleek te zijn. Het kraakte onheilspellend terwijl zijn snel naar beneden keek. De barsten verspreidde zich alle kanten op en tekende een onheilspellend patroon om haar geen voor het versplinterde in miljoenen schitterende scherven. En daar ging de poes, kopje onder, nog voor ze een kreet uit had kunnen slaan. Iets wat ze sowieso niet graag gedaan had. De kou greep haar in zijn macht en verstijfde al haar spieren even voor ze naar boven probeerde te klauteren in het ijskoude water.


{Open}
Laat Sushi in het Riverclan territorium in de rivier door het ijs zakken~
Bonus als ze geholpen moet worden door een Riverclan kat om er uit te komen >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 20:12

Het was koud geweest geweest maar Breakingdawn had zichzelf niet in kunnen houden en ze was naar buiten gegaan. Ze moest even de koele wind voelend door haar lange vacht. Genietend van alles dat de wereld had te bieden. Haar leven had even in een depressie gezeten maar het zag er nu beter en beter uit. Ze had liefde gevonden en kittens gekregen. Ja hoewel ze haar kits niet kon zien was ze gelukkiger dan ooit. Vol goede moed liep ze verder haar scherpere gehoor liet ze het werk doen en meteen schoten al haar overgebleven zintuigen op scherp toen ze ijs hoorde kraken en breken in de verte. Wetend wat het ijskoude water kon doen met welk dier dan ook schoot ze naar de rivier toe. Of het nou een das, vos of kat was het maakte niet uit, geen dier verdiende zo te sterven. Al hoopte ze dan wel op een kat gezien die een iets vriendelijkere bedankt kon geven dan een vos. Ze stak haar neus in de lucht de geur opdrinkend en haalde iets gerust adem. Het was een kat. Meteen zette ze meer vaart in haar passen tot ze merkte dat de ondergrond veranderde en ze kwam tot stilstand met een been op het ijs. Haar oren vlogen heen en weer zoekend naar een mogelijk geluid tot in de kleinste rimpeling van het water en had opnieuw geluk. Ze krabbelde op het gladde ijs tot ze water voelde en deed voorzichtige stappen vooruit blij zijnd dat ze niet een grote kat was en ook niet zwaar. "Als je mij hoort ik ben hier luister naar mijn stem, laat het water je niet meenemen!" Waarschuwde ze en stak haar poot uit. "Grijp mijn poot ik haal je er uit!" Misschien zag ze er als een idioot uit terwijl ze door het water woelde wanhopig zoekend naar vacht dat ze omhoog kon trekken en als het echt moest zou ze zeelf in het wak springen al wou ze eerst weten of er iets in zat..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 20:52

Het koude water greep haar meteen vast, plantte zijn gemeen ijzige klauwen in haar vacht, prikte door haar pels haar lichaam in. Hij verstijfde haar spieren waardoor ze niet tegen kon stribbelen terwijl de klauwen haar naar beneden trokken, steeds dieper. De lucht werd uit haar longen getrokken door de shock. Het duurde even voor ze weer kon bewegen. Het waren maar een paar seconde, ookal had zij het gevoel dat ze hier dagen in de ijzige klauwen lag te wiegen. Meteen klauwde ze door het water opzoek naar de oppervlakte. Geirriteerd sloeg ze met haar staart waardoor ze juist verder naar beneden werd getrokken. Ze was geboren als Thunderclanner, niet als Riverclanner. Ze was nooit iets in die trans geweest, ze wist niet hoe ze moest zwemmen zoals zij dat deden. Tuurlijk kon ze zwemmen maar of dat nou echt goed was, niet echt nee. Ze raakte zwaar geirriteerd. Ze had tot nu toe al haar gevechten gewonnen, alles had ze overleeft, ookal dacht ze eerlijk een aantal keer dat ze dat niet zou doen. In strijd, dat had ze er vrede mee om te sterven. Als 5 katten zich op haar lichaam stortte om haar te doden, misschieen dan. Maar niet door een ongelukje, niet omdat ze door het ijs gezakt was. Haar koud blauwe ogen zochten verwoed rond maar het water was te donker. Ze hoorde een doffe stem praten, en zachte dreunen door het water. Ze richtte haar kop naar het wak, het enige waar licht vandaan kwam. Er stak iets in het water. Haar lichaam kronkelde om erheen te zwemmen waarna ze haar nagels in het ding zetten. Heet had een vacht, ze prikte door een huid heen. Ergens wou ze los laten, ze kreeg hulp van iemand, ze wou geen hulp, ze wou echt geen hulp, wat er ook gebeurde. Maar ze liet niet los. Nee, het tegenovergestelde, ze klauterde omhoog, eerst via de poot daarna plantte ze haar eigen om het ijs en zocht naar een plek waar het ijs dik genoeg was, om zich op te hijzen. Happend naar adem kwam ze boven en trok zich genoeg omhoog om met haar borstkas op het ijs te leunen, haar achterwerk en achterpoten nog in het water. Ze werden nogsteeds gestoken. Ze had geen energie om die meteen naar boven te halen, eerst moest te adem halen en haar longen laten wennen aan de lucht. Het raspde langs haar luchtwegen en ze hoestte een beetje door het beetje water in haar longen. Haar ogen waren dichtgeknepen door het water dat in haar ogen gestoken had, en nogsteeds hard stak. Het water stroomde langs haar achterwerk en probeerde haar terug te grijpen maar ze had haar nagels in het ijs staan. Snel haalde ze adem, te snel waardoor ze af en toe hoestte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 21:48

Ze bleef nog altijd wanhopig naar de wazigheid voor haar kijkend. Doodsbang dat degene die was gevallen al dood was of dat ze voor niets haar leven waagde maar zodra ze een grijze vlek zag haalde ze gelukkig adem en trok haar deels er uit haar poot terugtrekkend die langzaam begon te bloeden maar ze voelde het nog niet door de ijskou die haar gehele poot had overgenomen. Ze haalde diep aem en greep het nekvel van de poes en trok haar van het ijs af op Riverclan territorium. Butterstar zou haar wel vergeeven dat wist ze zeker. Zacht zuchtte ze en keek naar de grijze vlek plots de geur herkennend en stapte naar achteren. Ze wou woedend reageren merkend dat dit de kat was die haar ogen had vernietigd maar zuchtte en stapte weer naar haar toe en begon haar vacht droog te likken. "Rogue je moet oppassen op het ijs." Mompelde ze zachtjes haar verder negerend ergens hopend dat ze haar niet zou herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:26


Hoewel ze het nu even niet op eigen krachten kan werd ze wel uit het water gehaald. Niet alleen dat, ze voelde hoe ze werd verplaatst tot de ondergrond veranderde, steviger werd, minder glad. De kat die haar uit het water had gehaald mocht behoorlijk sterk zijn als ze zo'n grote poes als haar zo even verplaatste naar het vaste land. Ze wilde haar ogen openen om te zien waar ze was maar daar kreeg ze meteen spijt van, duizende naalden staken in haar ogen waardoor ze ze meteen weer sloot en in elkaar kromp. En ergens wilde ze toch graag weten wie de ander was. Ze probeerde te ruiken maar haar neus zat vol met water, waardoor het ruiken alleen maar meer water haar luchtpijpen in werkte. Een grom gleed uit haar bek gevoeld door een pijnlijke hoest. Haar adem sneed door haar keel. Ze luisterde naar de stem toen ze wat zei en voelde een warme tong over haar lichaam gaan. Maar, die stem kende ze. Ze kon er alleen geen gezicht bij trekken, en dat irriteerde haar mateloos. Ze deed alles met haar ogen. Nu moest ze even totaal overgaan op gehoor en gevoel. 'Wie..' Ze hoestte even pijnlijk. 'Ben je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimezo 22 maa 2015 - 19:09

in stilte ging ze te werk terwijl ze haar oren op de poes hielt, elke beweging bleef controleren en zuchtte. Ze draaide haar hoofd langzaam om en keek naar de pluizige poes. Haar ogen waren koud voor ze diep adem haalde en verder ging met haar vacht likken. "Een riverclan warrior." Mompelde ze alleen in een zachte toon en ging verder met de bewegingen met haar tong hopend dat de poes niet verder zou vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimema 30 maa 2015 - 23:12

De grijze oren waren recht op de poes gericht terwijl ze haar ogen stevig dicht kneep in de hoop dat het water uit haar ogen zou trekken zodat ze zou kunnen zien maar het leek er niet op dat dat snel zou gebeuren. Als de poes haar stem nou iets meer zou gebruiken. Ze herkende hem wel, er sprong alleen geen gezicht of naam bij op. Ze rilde onder de likken van de poes en kroop een beetje weg, met het kleine beetje energie dat ze had. Ze wou niet geholpen worden, dat had ze niet nodig. Al irriteerde het haar zwaar dat ze tijdelijk blind was. 'I know your voice, tell me your name' sprak ze gefrustreerd. Ze kon niets op dit moment, ze was een weerloze kat en dat irriteerde haar zo erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 14:00

Zacht zuchtte de bruine kattin terwijl ze haar hoofd opnieuw naar die van de rogue richtte. Ze trok hee leven met haar oren e nglimlachte zacht beseffend dat ze haar nog altijd niet kon zien. Mooi zo liet haar maar even gissen naar wie haar gered had. Ze grinnikte zachtjes en likte over haar pootje voor ze haar áankeek'. "Wie ik ben." Mompelde ze droogjes. "Breakingdawn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokekit..
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Luca
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Smokekit..
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 17:10

Het was het kleine bolletje gelukt om uit de nursery te sneaken en de geur van zijn moeder te volgen. Smoke trippelde iets te blij achter zijn moeder aan, die gelukkig niks door had, want hij moest haar blijven zien aangezien hij nog niet helemaal alleen achter een geur aan kon gaan. Plots stond de poes stil en hielp een andere poes uit het water. Zij droeg een veel vreemdere geur mee dan die hij gewend was. Het katje snuffelde wat beter en trok een zuur gezicht, jakkes! Dat moest een rogue zijn waarover hij wel eens gehoord had. Rogues bleken te stinken, toch? Vervolgens vroeg de grijze poes wie zijn moeder was en Smoke kroop iets dichterbij om de twee beter te kunnen horen. "Breakingdawn." Smokekit glimlachte trots omdat de naam van zijn moeder toch echt als muziek in zijn oren klonk. Helaas was hij iets te enthousiast en viel plat voorover zodat zijn kopje zichtbaar was vanonder de struik waar hij al die tijd verstopt had gezeten. 'Hoi mama,' piepte de kitten snel met een 'ik kan het uitleggen' uitdrukking op zijn grijs getinte snoetje.

Als ik mag? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 12:00

Die stem, het irriteerde haar dat hij zo bekend voor kwam. Want alles wat bekend voor kwam betekende niets goed, het was of dood of het zou gedood moeten worden. Op Vinal na dan, maar die stem zou ze uit duizende nog wel herkennen. Wie was dit, wie was dit. Wie was er nog niet gedood die ze kende. Kort dacht ze na, er waren er een paar waarvan ze het niet zeker wist maar voor de rest waren ze allemaal zeker weten dood. En wie van de niet zeker wetende zaten dichtbij of in riverclan. Ze kon er maar twee of drie bedenken. Een gefrustreerde grom gleed over haar lippen voor de poes haar naam uit sprak. Het deed niet meteen een belletje rinkelen, ze moest er toch wel even voor nadenken. Toen schoot het haar kop weer binnen, de poes die haar geprobeerd uit het territorium te gooien. De poes die ze zwar gewond en zeker weten blind had achter gelaten. Even slikte ze. Ze leefde nog? Zij was de gene die haar gered had. Gefrustreerd shudde ze haar kop om het water weg te krijgen. 'You're still alive, mouse?' bromde ze en wreef met haar poot over haar kop voor ze iets achter zich hoorde. Hoe uitgeput ze ook was, ze schoot op haar vier poten, trillend terwijl ze haar lichaam vijandelijk tegenover het geluid zette, ookal trilde haar poten van vermoeidheid en waren haar ogen nog altijd stijf dicht geknepen. Een gruw gleed uit haar bek. En die werd echt alleen maar luider toen ze de stem van een kitten hoorde. 'Get lost you litle mousemeal' gromde ze kwaad. Misschien was ze toch dood gegaan en was dit haar persoonlijke hel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimedi 28 apr 2015 - 13:56

In stilte 'keek' de elder toe hoe de kattin langzaam begon te begrijpen wie zojuist haar leven had gered. Een glimlach sierde even over haar lippen toe Sushi begreep wie zij was en zuchtte bij haar reactie. "Yes it is me, the one who you tried to kill." Mompelde ze even geschrokken opkijkend bij de stem van haar kitten. "Smokekit sinds wanneer mag jij het kamp uit?" Een zacht spinnend geluid gleed over haar lippen haar gehele houding ontspannen. Nee ze was niet bang voor Sushi, dat zou ze zeker willen maar ze zou nooit meer bang zijn voor de poes. "Zie dit als een betaling voor het vernieuwen van mijn leven." Mompelde ze. "Nadat jij mijn zicht afgenomen hebt heb ik een nieuw leven ontmoet. Een beter leven. Dus ik zou je moeten bedanken. Of zie het als een straf. Ik heb geen nood voor jou om te sterven. Maar laat me je wel zeggen, laat Riverclan met rust anders overleef je de volgende keer dat ik je ontmoet niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimeza 2 mei 2015 - 11:31

Het water, het prikte nogsteeds, maar ze lang al behoorlijk lang zo stil met haar ogen dicht geknepen of lag dat maar aan haar. Ze probeerde haar ogen langzaam te openen en voelde de koude lucht erin steken. Ze knipperde snel het laatste restje water eruit proberen te krijgen. Ze keek niet precies naar iets tijdens het knipperen, ze richtte zich vooral om het water eruit te krijgen. Opnieuw kneep ze ze dicht en strook met haar voorpoten erover een. 'Wat goed voor jou en je verdomd nieuwe leven, ik zal het toch wel van je af komen nemen, neem dat maar van me aan' gromde ze terwijl ze het water verdwong. 'Het was een domme keuze om mij te laten leven, geen enkele clan zal beschermd blijven voor mijn aanvallen' gromde ze terug. Daarna kwam er alleen maar een lach uit. 'Ik de volgende ontmoeting niet overleven? Darling, jij was een van de zwakste tegenstanders die ik ooit heb gehad, nu ben je nog blind ook, mij versla je niet. Zelfs in je diepste dromen zal jij me niet verslaan, elder'
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokekit..
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Luca
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Smokekit..
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 11:45

De kitten was opgelucht dat zijn moeder niet boos reageerde en hij vestigde al snel zijn aandacht op de andere poes terwijl hij de vraag van zijn moeder ontweek. De woorden vlogen om zijn oren en de kat was te jong om het allemaal te begrijpen. Eerst werd er bij hem de indruk gewekt dat de doorweekte poes een oude vriend van zijn moeder was, maar niets was minder was. Het leek erop dat de twee elkaar niet zo aardig vonden en er werd zelfs gezegd dat deze poes de oorzaak was voor het oog van zijn moeder. Smokekit piepte en verschool zich snel achter de tabby. Misschien was het toch niet de slimste keuze om zijn moeder achterna te trippelen. Zijn gele oogjes keek verschrikt naar het doorweekte mormel. Hij was blij om te zien dat de poes geen zicht had, want de kitten wist zeker dat er niks goeds in de ogen schuilde van zo een monster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brookpaw
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
80
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons~
Gender:
Rank:
Brookpaw
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 16:15


Oh waarom had ze zichzelf nu weer in de nesten gewerkt. Na haar hevige ervaring met de Furball zwarte kater die scheinbaar Panthergrowl heette had de torti kitten nu wel weer wat geflikt waar haar moeder haar waarschijnlijk voor zou vermoorden. Maar de kleine in de dikke struiken had zo vereidelijk naar haar gelonkt en uiteindelijk was de stoere Brook er dan ook doorheen gestapt. Met als gevolg. Binnen no time was ze verdwaalt geraakt. Het jonge ding had begod geen idee waar ze was of wat er om haar heen gebeurde, alles was nieuw en eng en vremde ne ze wou gewoon heel graag naar mama toe! Triest piepte ze om zich heen zoekend naar iets van herkenning maar ze vond niets en voor een seconde verloor ze alle hoop. Ze was alleen.. Ze zou hier sterven zonder dat iemand haar lichaampje ooit terug zou vinden. Was dit hoe ze zou eindigen?

Voordat Brook echt depressed kon worden klonk er ineens een bekende stem in haar oren en vrolijk piepend stuiterde de jonge tabby op het geluid af om bijna slippend tot stilstand te komen voor haar broertje en keek op een vrolijke glimlach op haar gezicht blij dat ze niet in haar eentje zou sterven. "Mama, Smokekit wat doen wee?" Ze grijnsde breed maar draaide haar hoofdje naar de andere kat toe. ZE rook niet naar Riverclan. Vreemd. "Wie bent u?" Vroet e dan ook met een glimlachje op haar lipjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 16:24

Ze kneep haar ogen even samen alsof ze staarde naar de rogue die haar leven aan de ene kant verpest had en aan de andere kant zo vee lbeter had gemaakt. Een grijns verscheen op haar lippen bij de woorden van de kattin en ze trok even met haar oren. "Natuurlijk zal je dat doen. Want dat was je vorige keer ook zo goed gelukt." Mompelde ze alleen zuchtend en sloeg met haar staart haar kitten van de kattin afschermend. "Ik droom niet over jou verslaan. Ik droom enkel over dat mijn familie veilig is." Ze keek strak naar de kattin en snoof toch iets van angst in haar hart voelend toen haar tweede kitten ook ineens hier bleek te zijn . Waarom bleven ze niet gewoon in het kamp! "Brookkit Smokekit.. Waarom zijn jullie hier." Mompelde ze beschermend en staarde strak naar de kattin tenminste voor zover het leek dat ze kon staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 22:13

Grommend zette ze haar nagels in de grond terwijl haar oren geirriteerd in haar nek gingen liggen. Toch hield ze haar ogen stijf dicht en werd haar vacht omlaag gehouden door het water dat erin kleefde. Ze bleef verkleumd liggen terwijl ze de kitten hoorde trippelen. Ze hoorde dat hij achter zijn moeder ging zitten. Ze had dan niet getrained op haar gehoor maar nu haar ogen het tijdelijk niet deden waren ze toch een heel stuk vooruit gegaan. Ze luisterde naar de woorden van Breakingdawn en gromde diep. 'Just wait for it, I will get you, and if I don't I'll just take that pathetic clan of yours' gromde ze diep. 'I will take that whole clan down. From there warriors to their elders, kits and queens' Ze groef haar nagels diep in de grond en hees haar lichaam langzaam op toen ze nog een klein beest aan hoorde trippelen. Haar vacht druipte nog een beetje waardoor ze hem uit reflex een beetje uitschudde. Ze hoorde de stemmen. Nog een kitten. Nog een van haar. Smokekit en Brookkit. Onthouden. Woest rolde haar spieren onder haar vacht en gromde diep nog eens het water uit haar ogen zien te krijgen. Een grijns trok over haar kop bij de vraag wie ze was. 'Oh darling..' rustig stapte ze dichterbij. 'I'm your worst nightmare..Death' gromde ze vals en opende haar ogen opnieuw, gelukkig geen last meer hebbend van de steken. Ze staarde kitten een paar seconde aan met haar ijsblauwe ogen voor ze naar de kitten uithaalde. 'I'm here to get you' gromde ze lachend. Ze kon weer zien, ze vond alles best nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimema 10 aug 2015 - 14:23

In stilte luisterde de Tabby kat naar de woorden van Sushi en zacht zuchtte ze haar hoofd heen en weer schuddend. "Dat zal je niet Lukken Sushi. Riverclan zal dat nooit toestaan. Alleen zijn wij misschien niet de beste warriors van het woud maar samen staan wij sterker dan wie dan ook. Samen vernietigen wij halles dat in onze weg staat." Ze sprak keoltjes en staarde haar strak aan. "Spreek niet tegen mijn kittens Sushi." Mompeldde ze simpeldweg en sloeg met haar staart. "Vertrek, voor ik je weer terug gooi in het water."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimema 10 aug 2015 - 18:57

Sarcastisch rolde ze met haar ogen. Een sterke clan samen hmm. Sure, ze wist zeker dat als Claw met bloodclan er heen zo gaan ze hun al konden verslaan, en meeste van die elite waren veel veel minder getraind dan zei was. Maar natuurlijk had ze wel een beetje gelijk, zij als een enkele rogue zou nooit de kracht hebben om een gehele clan in een keer te pakken. Maar als de poes echt dacht dat zij de hele clan in een keer ging nemen vast ze toch wel heel erg dom. Ze sprak nog wat maar dat negeerde ze. 'You are right, that's why I will take your clan, one by one' grijnsde ze. Met die woorden zette ze zichzelf af en sprong naar de poes toe, met de bedoeling om haar nagels in de huid te zetten en open te halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 21:19

Een snauw gleed over haar lippen starend naar de rogue en snoof. "Dat zal je nooit lukken Sushi." Snauwde ze en sloeg met haar staart. "Brookkit, Smokekit ren." Fluisterde ze voor ze naar de Rogue toesprong met haar nagels uitgestrekt met de hoop dat ze haar nagels in diens pels zou kunnen slaan en haar tanden in haar nek zou laten zinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Cold head (Ganzenbord)  DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 23:01

Een grijns sierde over haar kop terwijl haar staart heen en weer sloeg. 'Oh but it will' lachtte ze kil voor ze dichter naar de poes stapte. Ze waarschuwde haar kits dat ze moesten rennen. 'Nah, let them watch, make this a lesson for them' gromde ze terwijl ze de poes aan keek. 'Let them see what you can't' grijnsde ze en sprong weg van de poes maar sprong meteen weer terug naar de tabby poes en zette haar nagels in de pels hopend om haar lichaam open te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Cold head (Ganzenbord)    Cold head (Ganzenbord)  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cold head (Ganzenbord)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: