|
|
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 0:27 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Dat probeer ik ook, maar ik word er telkens weer in getrokken dat is het probleem. Ik bedoel ik trek me er dan niks meer van aan maar het begint me te irriteren
meh, k hoop dat je er snel vanaf bent, dat die moeder snel verstandig word Ik hoop het ook het is nu genoeg geweest. Maar ik kan je nu al vertellen dat haar moeder dat niet word.. Ik denk het eerlijk gezegd ook niet, maar dat is niet jou probleem
Technisch gezien niet nee xD Maar ze maakt er wel weer mijn probleem van =,=" En daar heb je een pokerface voor nietwaar? Daar heb je een techniek voor, omdraaien en weglopen |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 0:29 | |
| - Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Dat probeer ik ook, maar ik word er telkens weer in getrokken dat is het probleem. Ik bedoel ik trek me er dan niks meer van aan maar het begint me te irriteren
meh, k hoop dat je er snel vanaf bent, dat die moeder snel verstandig word Ik hoop het ook het is nu genoeg geweest. Maar ik kan je nu al vertellen dat haar moeder dat niet word.. Ik denk het eerlijk gezegd ook niet, maar dat is niet jou probleem
Technisch gezien niet nee xD Maar ze maakt er wel weer mijn probleem van =,=" En daar heb je een pokerface voor nietwaar? Daar heb je een techniek voor, omdraaien en weglopen Daar ben ik dan net weer te soft voor, ze heeft verder ook niemand anders. En ik ben daar echt de enige die gewoon rustig kan blijven wat er ook gebeurd. Het is echt gecompliceerd |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 0:32 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Sushi. schreef:
- Snowcrystal schreef:
Technisch gezien niet nee xD Maar ze maakt er wel weer mijn probleem van =,=" En daar heb je een pokerface voor nietwaar? Daar heb je een techniek voor, omdraaien en weglopen Daar ben ik dan net weer te soft voor, ze heeft verder ook niemand anders. En ik ben daar echt de enige die gewoon rustig kan blijven wat er ook gebeurd. Het is echt gecompliceerd Snap ik maar je moet jezelf nergens in laten trekken hoor |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 0:37 | |
| - Sushi. schreef:
Snap ik maar je moet jezelf nergens in laten trekken hoor I know, maar dat is ook weer mijn fout dat ik niet echt hard kan zijn tegen haar |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 6:40 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 7:45 | |
| Goodmorning mommy is back 8) |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 7:47 | |
| Hee San :3 ! Hoe gaat het met jou? |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 7:49 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Hee San :3 ! Hoe gaat het met jou?
Juul! im fine ;p you? ga vandaag lekker knikkeren c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 7:50 | |
| Mooi =D ! Met mij gaat het ook goed. Vandaag weer rapporten gaan beoordelen. Haha, leuk veel plezier :3 ! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 7:52 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Mooi =D ! Met mij gaat het ook goed. Vandaag weer rapporten gaan beoordelen. Haha, leuk veel plezier :3 !
OOhh spannend ik weet hoop dat je een goed raport heb! ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 7:55 | |
| Ja komt wel goed =) . Ze zeggen dat het een lekker weertje wordt vandaag, ik ben benieuwd =D . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 7:57 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Ja komt wel goed =) . Ze zeggen dat het een lekker weertje wordt vandaag, ik ben benieuwd =D .
hoop van wel i love the sun c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 7:58 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 8:02 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Ik ook =D !
The sun is awesome c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 8:03 | |
| True :3 , dan kan ik vanmiddag lekker op de racefiets of mijn paardje rijden =) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 8:04 | |
| - Creamyfrost schreef:
- True :3 , dan kan ik vanmiddag lekker op de racefiets of mijn paardje rijden =)
ik wil ook paardrijden! |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 8:11 | |
| Goeiemorgen c: Ik ben vandaag lekker vrijjjjj :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 8:12 | |
| - Thymewillow schreef:
- Goeiemorgen c: Ik ben vandaag lekker vrijjjjj :3
aaaahhhhh Dx ik niet ;c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 8:13 | |
| @San: Zit jij op paardrijden? @Nynke: Lekker =D ! |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 8:14 | |
| - Brat schreef:
- Thymewillow schreef:
- Goeiemorgen c: Ik ben vandaag lekker vrijjjjj :3
aaaahhhhh Dx ik niet ;c No worries, school kan zo uit zijn xD Als het leuke vakken zijn tenminste :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|