|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:21 | |
| - Honeypaw. schreef:
- Butterstar schreef:
- okay i'm really gonna cry now.. ><
-knuf- what happend? :c Tineke en ik zijn samen naar stage adress gegaan. Tineke is aangenomen ik moet t nog maar horen.. Man zou me een email sturen met een telefoon nummer van een andere gast.. dat is nu ongeveer een uur geleden.. Heb nogsteeds niets. Ben echt bang dat ik gewoon afgewimpeld ben omdat ze me niet willen. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:22 | |
| ja ik ook volgens mij 3 uur ofzo maar dat maakt niet uit xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:24 | |
| @Mims: Wat naar :c .... Wilde ze maar één iemand? @Tess: Ik zal eens kijken hoe lang ik dan onderweg ben. |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Ben wat verdwijnbaarder :c (WHAAHAHA VERDWIJNBAARDER XD) Because ik heeel veel werk nog te doen heb en meer dan de helft is niet op de laptop |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| bby am here for yah
Ik moet 3 keer overstappen, ik ga enorm verdwalen xD
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:26 | |
| @Julia, nee ze wouden er twee, maar hij wou miss mij ergens anders plaatsen en nu hoor k dus gwn niets meer.. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:28 | |
| @Nynke: Ik zie je gheghe @Tess: 3 en half uur en twee keer overstappen. Dan moet ik al om 7 uur in de trein zitten, dat overleef ik niet als ik pas om 5 uur 's ochtends thuis ben =P . @Mims: Aah Mims, misschien zijn ze gewoon even druk *hug* |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:30 | |
| Waarom zou je dan ook pas om 5 uur thuis komen, die bruiloft is toch niet tot zo laat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:31 | |
| Ik denk dat onze groep erna in de kroeg beland, maar ik zal mijn best doen om dat te ontwijken XD . |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:32 | |
| Ja ga daar maar niet heen xD Dan kan je gewoon naar ons toe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:32 | |
| Haha, ik hoop dat ik mijn vriend over kan halen om daar niet heen te gaan =P |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:33 | |
| Tuurlijk wel, anders geef je um gewoon straf |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:34 | |
| Dan lacht hij mij uit en grijnst hij een keer en dan heeft hij mij weer overgehaald XD |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:35 | |
| Dan moet je gewoon zeggen dat ie straf heeft en loop je meteen weg xD Ik weet hoe moeilijk het is But you ccan do it |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:36 | |
| Haha ik zal mijn best doen =P |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:37 | |
| *trekt ccheerleader pakje aan* You can do it, am here for support xD
nog 18 dagen dan zit ik 3 jaar op WC ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:38 | |
| Haha, dankje =D !
Oeh, gaaf :3 ! |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:38 | |
| Bijna klaar met vragen over politiek, daarna wiskunde en dan piano en viool en dan ortho en dan even vrij en dan eten en dan eten en dan repetitie van het koor en dan slapen. Dat is mijn rooster nog voor vandaag :c |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:39 | |
| Best zielig dat dit dan mn eerste (sort of) meeting word
Sus bestaat pas 8 maanden, damnnn |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 maa 2015 - 13:41 | |