Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Silvergale
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:34

San, de jongsten in me klas zijn 17, de oudste is er 19 en toch ben ik de enigste met het meeste verstand van hen. En dat zegt wat als je met autisme al slimmer bent dan hun. {No offence marieke ^-^ ik ben het gewoon om zo over mezelf te spreken)
Het leven ih middelbaar is echt niet fijn tenzij je graag leert, je niets van pubers aantrekt (tenminste stabiel genoeg bent om hun aan te kunnen) en in een klas VOL met strevers zit want als jij de enige strever bent lachen ze je daar zeker mee uit. Ik zit nu al 6 jaar ih middelbaar en heb helaas al teveel meegemaakt. En pesten/plagen hoort daar helaas ook bij.

-
Ben moe
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:37

best raar de eerste doctor die ik bezocht heb was een hele goede docter zei s
dat ik 1.70 word een jaar later kwam een jong grietje en zei dat ik echhtt maar 1.60 word...maar dat ben ik nu al ;/
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:37

Hoe oud ben je nu San?
Brat
Member
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:38

Sushi. schreef:
Hoe oud ben je nu San?

12
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:39

Brat schreef:
Sushi. schreef:
Hoe oud ben je nu San?

12

Ooh, dan hoor je gewoon nog te groeien...
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:40

Silvergale schreef:
San, de jongsten in me klas zijn 17, de oudste is er 19 en toch ben ik de enigste met het meeste verstand van hen. En dat zegt wat als je met autisme al slimmer bent dan hun. {No offence marieke ^-^ ik ben het gewoon om zo over mezelf te spreken)
Het leven ih middelbaar is echt niet fijn tenzij je graag leert, je niets van pubers aantrekt (tenminste stabiel genoeg bent om hun aan te kunnen) en in een klas VOL met strevers zit want als jij de enige strever bent lachen ze je daar zeker mee uit. Ik zit nu al 6 jaar ih middelbaar en heb helaas al teveel meegemaakt. En pesten/plagen hoort daar helaas ook bij.

...Oke ik ga tuis les volgen...
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:44

San, je zult echt nog groeien hoor ^^ de meeste meiden stoppen met groeien rond hun 18e.
Daarbij moet je nit gelovn wat iemand anders (leerlingen) zeggen. De kans dat z fout zitten is heel groot want ze zeggen maar wat ze zelf willen (zeggen) ;p
Hehe jah kon ik dat nu ook maar. But heh ik ben niet meer leerplichtig dus mag ik in feite het hele jaar thuis blijven als ik wil ;p

Ik ben jammer genoeg niet groter geworden dan mn kleine pa :c en in de klas ben k alweer de kleinste met mn 169cm -.-
Whirlpool
StarClan
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:45

No inspi. Let's make some sheets hehe :3
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:46

Het ligt echt heel erg aan je klas en met wie je in de klas zit. Als je vrienden in de klas hebt en een hele gezellige klas dan is het nog best leuk. Als je echter een rotklas hebt en geen vriendinnen in de klas is het echt niets.

San ik ben sws nu al 5cm groter dan volgens zo'n officiële test. Maar je groet als meisje in de lengte tot ongeveer 16 hoor je het meest.
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:46

Ik zit te wachten op Mim, maar ik denk dat k t op ga geven
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat

i want a clan cat/Riverclan
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:48

Brat schreef:
i want a clan cat/Riverclan
Then make oneeeee
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:48

Sushi. schreef:
Hellhound schreef:
Ik ben 1.80m Tess dus best wel
Maar ik krijg kleine kinderen ook gewoon 9/10 keer niet aan het lachen...
Ik krijg ze vrijwel altijd aan het lachen xD
Jij bent damn lang tegenover mijn 1.65
Tess, hoe oud ben jij? jij bent damn klein als je ouder bent
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi

Innerpaw schreef:
Sushi. schreef:
Hellhound schreef:
Ik ben 1.80m Tess dus best wel
Maar ik krijg kleine kinderen ook gewoon 9/10 keer niet aan het lachen...
Ik krijg ze vrijwel altijd aan het lachen xD
Jij bent damn lang tegenover mijn 1.65
Tess, hoe oud ben jij? jij bent damn klein als je ouder bent
Ik word in 2 maanden 17
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:49

I wanna post and sleep at same time
What to do?

Meh deze week me ipod gaan indragen en dan wss voor 3 weken kwijt zijn :c
(Stiekem wil ik daarom slen of silv tegen dan uit de clan gekickt hebben ;3)

Tess ik haat je >3
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:50

Ik ben de (op een na (?)) kleinste van de klas, met mijn nog-net-geen-1m60 xD
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:51

I feel special dat elke keer als je hier binnen komt, ik in je post sta Assie xD
Whirlpool
StarClan
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:51

Ik ben 1.65 x3 Alsnog niet de kleinste hehehe :3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:52

En toch haat ik je >3
Je moet je juist gehaat voelen.
Hehe
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:52

kom ik aan met mn 1.82 x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: