|
|
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:11 | |
| Ugh :/ Wat kan ik doen? (op de pc hea, niet ergens anders) |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:12 | |
| San geloof me, de middelbare is niet zo leuk als je vaak denkt, vooral het huiswerk >.< En het punt is dat het eigenlijk niet leuker word, behalve als je een leuke baan weet te vinden of leren leuk vind. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:13 | |
| |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:14 | |
| Wat voor iets doe je dan Tess? |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:14 | |
| - Hellhound schreef:
- San geloof me, de middelbare is niet zo leuk als je vaak denkt, vooral het huiswerk >.<
En het punt is dat het eigenlijk niet leuker word, behalve als je een leuke baan weet te vinden of leren leuk vind. i know...maar tussen een kleuterklas zitten dat terk je ook niet lang... geloof me |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:15 | |
| - Brat schreef:
- Hellhound schreef:
- San geloof me, de middelbare is niet zo leuk als je vaak denkt, vooral het huiswerk >.<
En het punt is dat het eigenlijk niet leuker word, behalve als je een leuke baan weet te vinden of leren leuk vind. i know...maar tussen een kleuterklas zitten dat terk je ook niet lang... geloof me Nou dat is in ieder geval een stuk leuker, kleutertjes zijn zo schattig X"D |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:17 | |
| Anouk || Ik werk in een restaurant |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:17 | |
| - Hellhound schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
En het punt is dat het eigenlijk niet leuker word, behalve als je een leuke baan weet te vinden of leren leuk vind. i know...maar tussen een kleuterklas zitten dat terk je ook niet lang... geloof me Nou dat is in ieder geval een stuk leuker, kleutertjes zijn zo schattig X"D ja maar ik heb het niet over de schattige kleuters maar de vervelende die overdreven hard lachen zeggen dat ik droog ben en spullen stelen en gewoon Foxdung kinderen zijn sorry |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:20 | |
| - Brat schreef:
- Hellhound schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
En het punt is dat het eigenlijk niet leuker word, behalve als je een leuke baan weet te vinden of leren leuk vind. i know...maar tussen een kleuterklas zitten dat terk je ook niet lang... geloof me Nou dat is in ieder geval een stuk leuker, kleutertjes zijn zo schattig X"D ja maar ik heb het niet over de schattige kleuters maar de vervelende die overdreven hard lachen zeggen dat ik droog ben en spullen stelen en gewoon Foxdung kinderen zijn sorry Kleuters zijn leuk om mee te werken zeker als kleine kinderen gek op je zijn Daarbij maakte ik nooit mijn huiswerk dus middelbare was best chill |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:21 | |
| - Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
En het punt is dat het eigenlijk niet leuker word, behalve als je een leuke baan weet te vinden of leren leuk vind. i know...maar tussen een kleuterklas zitten dat terk je ook niet lang... geloof me Nou dat is in ieder geval een stuk leuker, kleutertjes zijn zo schattig X"D ja maar ik heb het niet over de schattige kleuters maar de vervelende die overdreven hard lachen zeggen dat ik droog ben en spullen stelen en gewoon Foxdung kinderen zijn sorry Kleuters zijn leuk om mee te werken zeker als kleine kinderen gek op je zijn
ik heb het niet over kleuter maar groep 8 kinderen mijn klas kleuters zijn zo lief c: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:23 | |
| - Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
En het punt is dat het eigenlijk niet leuker word, behalve als je een leuke baan weet te vinden of leren leuk vind. i know...maar tussen een kleuterklas zitten dat terk je ook niet lang... geloof me Nou dat is in ieder geval een stuk leuker, kleutertjes zijn zo schattig X"D ja maar ik heb het niet over de schattige kleuters maar de vervelende die overdreven hard lachen zeggen dat ik droog ben en spullen stelen en gewoon Foxdung kinderen zijn sorry Kleuters zijn leuk om mee te werken zeker als kleine kinderen gek op je zijn
ik heb het niet over kleuter maar groep 8 kinderen mijn klas kleuters zijn zo lief c: Ooh godd, die zijn vreselijkk |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:23 | |
| Ik krijg kleine kinderen zo makkelijk stil, ze gaan altijd naar me omhoog kijken X"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:26 | |
| - Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
ik heb het niet over kleuter maar groep 8 kinderen mijn klas kleuters zijn zo lief c: Ooh godd, die zijn vreselijkk 80 % zijn van die straat kinderen met een grote mond van hier tot tokyo |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:26 | |
| Mijn moeder is gastouder, ik ben kleine kinderen wel gewend inmiddels XD |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:27 | |
| - Hellhound schreef:
- Ik krijg kleine kinderen zo makkelijk stil, ze gaan altijd naar me omhoog kijken X"D
whaha ben je lang dan? Ik gooi ze altijd in de lucht, vinden ze geweldig |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:27 | |
| - Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
ik heb het niet over kleuter maar groep 8 kinderen mijn klas kleuters zijn zo lief c: Ooh godd, die zijn vreselijkk 80 % zijn van die straat kinderen met een grote mond van hier tot tokyo Ik zit al in het middelbaar, het valt best mee c: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:29 | |
| - Innerpaw schreef:
- Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
ik heb het niet over kleuter maar groep 8 kinderen mijn klas kleuters zijn zo lief c: Ooh godd, die zijn vreselijkk 80 % zijn van die straat kinderen met een grote mond van hier tot tokyo Ik zit al in het middelbaar, het valt best mee c: Ik zit op een vervolgopleiding, mbo, ik zit tussen allemaall volwassene xD |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:29 | |
| Ik ben 1.80m Tess dus best wel Maar ik krijg kleine kinderen ook gewoon 9/10 keer niet aan het lachen... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:30 | |
| - Sushi. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Sushi. schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
- Brat schreef:
- Hellhound schreef:
ik heb het niet over kleuter maar groep 8 kinderen mijn klas kleuters zijn zo lief c: Ooh godd, die zijn vreselijkk 80 % zijn van die straat kinderen met een grote mond van hier tot tokyo Ik zit al in het middelbaar, het valt best mee c: Ik zit op een vervolgopleiding, mbo, ik zit tussen allemaall volwassene xD ik zit in het eerste jaar, alleen dat huiswerk... |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 maa 2015 - 20:30 | |
| - Hellhound schreef:
- Ik ben 1.80m Tess dus best wel
Maar ik krijg kleine kinderen ook gewoon 9/10 keer niet aan het lachen... Ik krijg ze vrijwel altijd aan het lachen xD Jij bent damn lang tegenover mijn 1.65 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|