Midnight City(Raza) - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Midnight City(Raza)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Jinx
Deceased
Midnight City(Raza) - Pagina 3 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 21:09

De poes glimlachte een glimlach die maar al te onschuldig keek. Jinx keek haar met dezelfde glimlach op zijn lippen in haar groene ogen. Hij wist wel beter dan dat echter, de poes zou zonder pardoes een kat vermoorden en dan gewoon vrolijk verder gaan. Misschien was dat wel waarom hij haar zo leuk vond.
"Juist. Niemand vertelt ons wat we doen." Precies, dat bedoelde hij. De onschuldige glimlach ging snel over in iets zeer sluws. Jinx grinnikte er om. "Misschien kom ik wel eens een bezoek je brengen."knipoogde hij naar haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Midnight City(Raza) - Pagina 3 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 21:52

"Lijkt mij wel gezellig, al weet ik niet hoe de andere erop reageren." Grinnikte ze. Hij was immers geen Elite kat en als een hem niet zou kennen zou deze hem gelijk om de oren kunnen vliegen. "We zijn misschien een beetje.... uhm.... bot." Sprak ze onschuldig en glimlachte.
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 18:20

"Lijkt mij wel gezellig, al weet ik niet hoe de andere erop reageren."grinnikte de poes. Jinx keek haar ietwat verontwaardigd aan, met één wenkbrauw opgetrokken. "We zijn misschien een beetje.... uhm.... bot."haar onschuldige stem paste totaal niet bij wat ze was. Jinx lachte. "Ach, ik moet jou vriendjes wel aan kunnen, toch?"miauwde hij, zonder enige angst in zijn stem. De Bloodclanners die hij was tegen gekomen waren fel, maar ze vielen hem niet meteen aan. Hij kon er vast wel met een smoesje onderuit komen, als het nodig was.
Raza
Member
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 20:09

"Mijn vriendjes misschien wel, wie weet ben ik een héél andere kat op Elite gebied." Ze trok haar wenkbrauwen amusant op. Het maakte haar niet uit wie, geen Elite was geen Elite en haar gebied was haar gebied. "Durf je nog wel?" Grinnikte ze.
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 mei 2015 - 18:06

"Mijn vriendjes misschien wel, wie weet ben ik een héél andere kat op Elite gebied."Haar wenkbrauwen had ze geamuseerd op getrokken. Jinx was ietwat verrast door haar woorden. "Durf je nog wel?" grinnikte ze. Jinx lachte. "Zeker, het zou me een eer zijn om door jou aangevallen te worden"

laaat ;w;
Raza
Member
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 mei 2015 - 20:06

Ze trok haar wenkbrauwen op en liet ze weer zakken om een amusante glimlach te laten verschijnen. "Oh ja?" Zei ze, elegant maar ergens ook met slecht in haar stem. Ze zou deze kater geen kwaad doen, tenminste, niet op dit moment... Maar een beetje spelen was wel leuk.
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimema 25 mei 2015 - 13:53

Een amusante glimlach bevond zich op haar snuit. "Oh ja?"haar elegante stem bezat iets slechts, wat Jinx alleen maar interesseerde. "Zekers"miauwde hij met een grijnsje op zijn snuit. "Maar ik kan niet beloven dat ik niet terugvecht, immers heb ik nog een paar dingen te doen voordat ik sterf."
Raza
Member
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:03

Ze schudde met haar hoofd. "Dus jij zou zo'n koppie als dit," Ze keek hem even amusant aan. "Beschadigen?" Ze trok haar wenkbrauwen op en keek vragend naar de zwarte kater, wachtend op wat voor antwoord hij zou geven.
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 14:04

"Dus jij zou zo'n koppie als dit," ze keek hem geamuseerd aan.   "Beschadigen?" Haar wenkbrauwen trok ze vragend op. Hij keek even nadenken. "Ach, ik moet toegeven dat dat wel een lastige vraag is."Hij knipoogde naar haar.

super super laat sorry :c
Raza
Member
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 14:53

Ze grinnikte en knikte. "Maar natuurlijk." Zei ze. "Ik ben gewoon geweldig!" Zei ze daarna en knipoogde terug. "Maar jij bent ook niet slecht hoor, daar niet van." Lachte ze daarna, schattig dat ze was.
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 21:23

Nadat ze zelf ermee instemde dat ze geweldig was, knipoogde ze terug en complimenteerde hem ook. De zwarte kater keek zogenaamd gevleid. "Why thank you young lady" miauwde hij gespeeld beleefd terug, echter had hij nu niet echt een innerlijke gentleman in zich zitten.
Raza
Member
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 jun 2015 - 21:50

Voor de zoveelste keer moest ze grinniken, hij moest wat aan zijn manier waarop werken maar de woorden klopten wel. "Oh stop it you." Zei ze daarna, en trok haar kopje even in haar lichaam, haar pootje omhoog gooiend en het onderkantje omlaag laten vallen.

OH STAWP IT YOU!
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 22:11

"Oh stop it you."miauwde de poes waarna ze haar poot in de lucht gooide en de onderkant naar beneden liet vallen. Jinx lachte kort charmant. "I can't help it"Zijn ogen zochten de haren. " There's something beautiful about your eyes, that makes me go insane" He bah, kleffe flirt acties. Jinx kon er wel om lachen, hopelijk Raza ook.
Raza
Member
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 20:53

Zijn woorden deden haar, ja echt, licht blozen. Meestal werd er in sexuele manieren met haar geflirt, maar dit voelde niet verkeerd. Het gaf haar een rilling, maar ze lachte wel met hem mee. Ze likte kort over zijn neus heen en liet haar kopje daarna vallen in zijn nek, spinnend. "God I love you." Grinnikte ze.
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:52

Zijn woorden hadden, werkelijk waar, het voor elkaar gekregen haar te laten blozen. De poes likte zijn neus kort en liet haar kopje daarna spinnend in zijn nek vallen. "God I love you"grinnikte ze. Jinx spinde kort geamuseerd, waarna hij haar een lik over haar oor gaf. "Je haalt de woorden uit m'n mond."
Raza
Member
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 jul 2015 - 22:44

Ze grinnikte, waar ging dit toe leiden? Geamuseerd ging ze liggen, haar kont later naar beleden laten gaan dan de rest van haar lichaam. Ze spinde nog steeds, en ging uitdagend over de grond rollen, normaal zou ze wachten tot hij dichterbij kwam maar dat was hij al. Ze bleef rollen, wachtend of hij snapte wat ze bedoelde en op de volgende lik achter haar oor.

^ had to do this. we gaan niet alles tot detail posten though HAHAHAHAH.
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 jul 2015 - 12:04

De poes liet haar lichaam zakken, alleen haar achterwerk een stuk langzamer. Ze spinde en ging uitdagend over de grond rollen. Een ietwat ondeugende fonkeling verscheen in zijn ogen toen hij besefte dat ze niet meer zo onschuldig bezig waren. Hij stapte nog dichter op haar af, totdat er nauwelijks een muislengte tussen hen inzat. "Weet je zeker dat je dit wilt?" murmelde hij zachtjes in haar oor terwijl hij haar serieus aankeek. Wat zouden de gevolgen hiervan kunnen zijn? Was dat iets wat ze beide konden verdragen?

omfg xD
Raza
Member
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 jul 2015 - 14:55

Ze grinnikte om wat hij fluisterde. "Zou ik anders zo over de grond rollen?" Sprak ze zacht en rolde nog een keer. Één keer met hem zou haar geen kittens bezorgen, right? En zo wel, dat zou zij natuurlijk wel aankunnen. Zo moeilijk was dat niet... En anders manipuleerde ze wel iemand om te helpen.
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitimema 6 jul 2015 - 13:40

"Zou ik anders zo over de grond rollen?"Nogmaals rolde ze over de grond. Lust flikkerde in Jinx zijn ogen. Echter hield een klein stemmetje in zijn achterhoofd hem kort tegen. Hij wilde niet weer hetzelfde verhaal als met Littleface, de poes die hij kittens had bezorgd. Echter, besloot hij, was dat anders. Er was een kleine kans dat hier kittens van zouden komen, het was maar één keer, right? En Raza wilde het zelf ze leek zich bewust van de gevolgen.
Vandaar ook dat de zwarte reu nog dichter op Raza af liep en op haar klom, om de stap te maken..

time skip? :'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Midnight City(Raza)   Midnight City(Raza) - Pagina 3 Icon_minitime

Midnight City(Raza)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: