|
|
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) zo 5 apr 2015 - 23:47 | |
| "Ah ja, dat zullen we dan maar doen." Er la een sluw lachje op haar gezicht, deze werd weerspiegeld op de zijne. "Zullen we in een hoekje gaan huilen? Zeiken over hoe slecht ons leven is, zoals al die andere stomme katten."Zijn stem zat vol spot tegenover bepaalde katten. Die simpelweg vast zaten in het verleden en alleen maar konden zeuren, stelletje stomme zielepoten. |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) ma 6 apr 2015 - 11:13 | |
| "Prima idee! Dan kunnen we bij andere gaan slijmen dat ons leven zoveel erger is dan dat van hun, dat ze niet blij mogen zijn omdat een ander het slechter heeft." Sprak ze, sarcastischer dan sarcastisch. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) ma 6 apr 2015 - 14:07 | |
| "Prima idee! Dan kunnen we bij andere gaan slijmen dat ons leven zoveel erger is dan dat van hun, dat ze niet blij mogen zijn omdat een ander het slechter heeft."Klonk haar stem sarcastischer dan ooit. Jinx lachte hard en warm. "Ik mag jou wel, Raza."Sprak hij met ene ietwat vrolijke glinstering in zijn ogen. |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) ma 6 apr 2015 - 18:15 | |
| Ze glimlachte op zijn woorden. "Dat snap ik wel." Grapte ze, en hief haar kin op naar de lucht. "Ik bedoel, hoe kan je zo'n geweldig lieve, mooie poes niet mogen." Sierlijk bewoog ze haar staart heen en weer, en schoot toen kort in de lach. "Nee, grapje. Ik mag jou ook wel, Jinx." Zei ze dit keer kalm en keek hem weer in de ogen aan. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) di 7 apr 2015 - 20:35 | |
| "Dat snap ik wel"de poes hief haar kin trots in de lucht. "Ik bedoel, hoe kan je zo'n geweldig lieve, mooie poes niet mogen." Sierlijk bewoog de bruine poes haar staart heen en weer en schoot toen kort in de lach. Ook Jinx grinnikte. "Daar moet ik het mee eens zijn."Hij knipoogde naar haar. Het was wel waar, de poes had zo haar charmes. "Nee, grapje. Ik mag jou ook wel, Jinx." Er speelde een grijns rond zijn snuit. Kijk aan! Een kannibaal die hem mocht! Dat was toch wel een schouderklopje waard? Het was in iedergeval waar dat hij haar zeer interessant vond. "Mag ik jou uitnodigen voor een wandeling?"Zei hij grijnzend en tikte kort met zijn lange staart haar kin aan. |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) wo 8 apr 2015 - 20:27 | |
| Ze bleef glimlachen, dit soort lol had ze al een tijd niet gehad maar dat deed het juist beter voelen. Ze lachte om zijn actie en knikte. "Maar natuurlijk." Zei ze, overdreven bekakt en stond sierlijk op om mee te lopen naar waar de kater ook heen wou. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) do 9 apr 2015 - 21:00 | |
| De poes lachte. "Maar natuurlijk."antwoordde ze overdreven bekakt en stond sierlijk op. Jinx rolde pestend met zijn ogen. Hij ging haar voort en vond zigzaggend zijn weg in de stad. Hij was hier opgegroeid en voelde zich bijna thuis tussen alle mensen en diens bouwwerken, al haatte hij ze met heel zijn hart. Uiteindelijk stopte hij voor een gebouw in de het wat diepere deel van de stad. De muur was overwoekerd met klimplanten en was makkelijk beklimbaar. Hij keek haar glunderend aan. "Hierboven." Hij klom soepeltjes naar boven en wachtte totdat Raza hetzelfde deed. Vanaf het gebouw was er een uitzicht over de stad, die nu de nacht was gevallen glinstterde van de kunstmatige lichtjes. Een mooi gezicht. "Mooi he?"vroeg hij haar lachend. "Ik haat het."
is dat tekstje in je os van City van Hollywood undead? o: |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) vr 10 apr 2015 - 18:01 | |
| Sierlijk volgde ze de kater, walgend van de honderden tweebenen die haar passeerde. Toen hij een muur opklom volgde ze, soepel omhoog klimmend. Licht verbaasd ging ze naast hem zitten, het was prachtig maar toch afschuwelijk. Ze grinnikte echter om wat hij zei, het was precies was ze dacht. "Dat is nou precies wat ik dacht!" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) za 11 apr 2015 - 13:43 | |
| De poes ging naast hem zeggen en grinnikte om wat hij zei. De zwarte kater liet zijn blik over het landschap glijden. De lichtjes waren mooi, maar alles was lelijk. Het kon er allemaal mooi uit zien, maar eigenlijk was deze stad ziek, ziek in het hoofd en hart. "Dat is nou precies wat ik dacht!"Nu was het zijn beurt om te grinniken. "Als mijn 'eigenaar' hier niet was, zou ik al lang heel, heel ver weg gegaan." |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) za 11 apr 2015 - 14:24 | |
| Ze keek hem dit keer aan na zijn woorden, zo ver zou zij het nou niet laten komen. "Oh komaan!" Ze gaf hem een schouderduwtje en glimlachte eigenwijs. "Het is hier wel te harden. Ik vind het wel grappig, tweebenen die denken dat ze alles zijn omdat ze groter en sterker zijn. Nou? Ik ben sneller." Ze trok haar wenkbrauwen op, ze dachten dat ze haar konden trappen, pijn doen, van haar af konden komen maar de realiteit was dat de kátten het wonnen. Poepen op hun gras, in hun huis inbreken en dan nog weg zien te komen, hun eten stelen. En dat herhalen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) zo 12 apr 2015 - 14:14 | |
| "Oh komaan!" hij kreeg een schouderduwtje van haar en de eigenwijze glimlach op haar snuit was aanstekelijk. "Het is hier wel te harden. Ik vind het wel grappig, tweebenen die denken dat ze alles zijn omdat ze groter en sterker zijn. Nou? Ik ben sneller." Opnieuw lachte hij, ze had op zich wel gelijk. Het was heerlijk om de gezichten van mensen te zien als hij niet zo'n aardig poesje bleek te zijn. "Daar heb je gelijk in." Hij dacht terug aan de vrouw van wie hij nu al een aantal kippen had gestolen, die was niet zo blij met hem. "Als rogue kan je dat inderdaad niet doen." |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) zo 12 apr 2015 - 20:17 | |
| Ze grinnikte. "Ik heb toch altijd gelijk." Plaagde ze, de glimlach nog altijd op haar lippen. "Oh my wat lijkt rogue zijn me saai!" Ze trok een rare blik, met haar mond open. "Wat moet je daar nou mee? Ik ben me eigen leider et cetera? Bullshit! Je bent voor altijd alleen zul je bedoelen." Snauwde ze licht geïrriteerd als ze eraan dacht. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) ma 13 apr 2015 - 21:15 | |
| Hij lachte hard om haar gesnauwde woorden. Het was duidelijk dat ze het niet zo had op het rogue leven. "Heb je het niet zo op rogue's, hmm?" vroeg hij haar met een opgetrokken wenkbrauw. " Het hoeft niet zo slecht te zijn, al moet ik zeggen dat het wel behoorlijk saai moet zijn." Hij grinnikte kort. Het was altijd wel leuk om mot te zoeken met katten of mensen, als rogue ging dat wat lastiger. Pas nu vielen de 3 tanden die om haar nek hingen op, hij zuchttte. "Wat is dat toch met Bloodclan en tanden? Ik kwam laatst ook een poes tegen, Zira genaamd, en die was walgelijk trots op de hare."
Ipad postje, sawry :c |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) wo 15 apr 2015 - 17:47 | |
| "Begrijp me niet verkeerd, sommige rogues zijn wel aardig. Maar de eigendunk vervelende rogues, ech." Sprak ze en rolde kort met haar ogen. Ze grinnikte over zijn woorden. Maar daarna viel ze stil. "Uch, Zira." Zei ze kort. "Hondentanden, nieuw systeem. Het zal wel." Ze glimlachte, ookal vond ze het niet zo boeiend.
Same here uwu |
|
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) zo 19 apr 2015 - 17:17 | |
| "Uch, Zira."miauwde de poes kort. Oh fijn, Raza kende haar. Jinx hoopte dat ook zij het niet zo op haar had, en dat bleek wel uit de woorden van de poes. De zwarte kater was Zira een keer tegen gekomen en had natuurlijk meteen ruzie gezocht. Dat was gewoon zijn ding, hij haatte de poes dan ook niet, maar irriteerde zich lichtelijk aan de tabby. Typisch Jinx "Hondentanden, nieuw systeem. Het zal wel." Jinx grijnsde. "Zijn er meer van dat soort 'systemen' in de Bloodclan?"Vroeg hij met zijn wenkbrauwen lichtelijk opgetrokken |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) zo 26 apr 2015 - 21:04 | |
| Ze trok haar wenkbrauwen verbaasd op. "En waarom wil jij dat weten?" Grinnikte ze. Ze duwde haar neusje voor de zoveelste keer in zijn vacht, het was zo zacht en zo warm. "Nieuwsgierige Rogue-pet?" Plaagde ze vervolgens. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) do 30 apr 2015 - 22:06 | |
| "En waarom wil jij dat weten?" De poes duwde haar neus opnieuw in zijn vacht en Jinx snoof haar geur stilletjes op. Hij genoot van haar aanwezigheid, ze was een goed gezelschap. Echter kon hij niet anders dan zich afvragen of ze zich zo tegenover alle kater gedroeg. Of poezen, wist hij veel. "Nieuwsgierige Rogue-pet?"Hij lacthe. "Rogue-pet, dat is een goede. Die ga ik onthouden."grinnikte hij waarna hij zijn schouders ophaalde. "Ach, tot nu toe klinkt het wel gezellig bij de Bloodclan" Hij keek haar aan.
laaaaaat sorry |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) vr 1 mei 2015 - 23:49 | |
| Ze grinnikte. "Dat is het ook. Kom jij ook niet de boel verzieken?" Ze trok haar wenkbrauwen op, het zou nog best kunnen dat deze kater toegelaten zou worden bij de Bloodclan. "Of zou je uhm ja soort eigenaar dat niet goed vinden?" Vroeg ze nieuwsgierig. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) wo 6 mei 2015 - 22:08 | |
| "Dat is het ook. Kom jij ook niet de boel verzieken?"De poes trok haar wenkbrauwen op. Jinx twijfelde even. Ergens klonk de Bloodclan wel zeer aantrekkelijk, maar hij wist niet of het moorden echt iets voor hem was. "Of zou je uhm ja soort eigenaar dat niet goed vinden?"hij lachte en schudde zijn kop. "Oh, die heeft daar niet veel over te zeggen."Nee, hij gaf veel om zijn eigenaar, maar zou hem niet laten vertellen wat te doen. Immers was hij geen hond, hij keek haar aan. "En dat is waar de hele Bloodclan om draait, niet?" |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) do 7 mei 2015 - 21:06 | |
| Ze glimlachte om wat hij deed, ze leek net een verliefd tienermeisje. Al was ze niet verliefd, ze vond hem gewoon aantrekkelijk. "Juist. Niemand vertelt ons wat we doen." Haar glimlach ging over in een sluw gezicht, ze vond het altijd leuk om over de Elite te praten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Midnight City(Raza) | |
| |
|
| |
|