| Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit | |
|
Lois II 39 Afwezig
| |
| Onderwerp: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit za 14 maa 2015 - 17:56 | |
| Hallo, fijn dat je dit leest. :3 We hebben hier al zo'n drie topics geplaatst, maar Hidekit en Sedgekit hebben nog steeds geen ouders. Wel hebben al meerdere gebruikers zich aangemeld, maar zijn nooit meer online gekomen. Dit vinden wij heel jammer. Dit zijn onze eerste accounts, dus hebben we hier weinig te doen nu we nog steeds geen WindClanouders hebben en we graag willen beginnen. We zoeken dus een moeder en eventueel een vader in de WindClan, het liefst katten die op ze lijken. Ook zouden we het heel fijn vinden als je online blijft, want wij vinden het heel vervelend om weer opnieuw ouders te zoeken. Als er nog een broertje of zusje bij wilt komen, moet ik dat eerst met Hidekit overleggen, want hij is Sedgekit's broertje. Hieronder staat wat informatie over Hidekit en Sedgekit. Naam: Hidekit (Hidepaw, Hidecloud) Geslacht: kater Vachtkleur: rood met een cypers patroon met een wit randje om zijn ogen en wittige wangen Vachtlengte: middenlang, soms pluizig Oogkleur: bruingroen Bouw: slank en lenig Karakter: stil, teruggetrokken, verstopt zich vaak bij zijn ouders Meer informatie: karaktertopicNaam: Sedgekit (Sedgepaw, Sedgebreeze) Geslacht: vrouwtjeskat Vachtkleur: lichtbruin gestreept met witte poten Vachtlengte: middenlang Oogkleur: lichtgroen Bouw: slank en lenig Karakter: lief, medelevend, vertrouwend, soms verlegen Meer informatie: karaktertopicAls je een ouder wilt worden van deze twee WindClankittens, kopieer je dit schemaatje en vul je het in je reactie in: - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Vachtkleur:[/b] [b]Vachtlengte:[/b] [b]Oogkleur:[/b] [b]Bouw:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Ik beloof voorlopig actief te blijven:[/b] [b]Extra opmerking (niet verplicht):[/b] We hopen hiermee eindelijk WindClanouders te kunnen vinden en te beginnen met onze eerste echte topic! |
|
| |
Tess 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit za 14 maa 2015 - 18:15 | |
| Naam: Blueleaf Geslacht: Poes Vachtkleur: Lichtbruin met zwarte strepen. Ze heeft witte vlekken op haar buik, poten en kin. Vachtlengte: middenlang, ze heeft een dikke vacht. Oogkleur: Lichtgroen Bouw: slank, lenig en gespierd Karakter: vriendelijk, doet alles voor haar vrienden/familie, nogal verlegen, praat niet graag met vreemden. Ik beloof voorlopig actief te blijven: Ik heb lang niets met Blueleaf gedaan en zou haar graag terug actief krijgen en dit zou ik een leuke reden vinden om actief te zijn. Extra opmerking (niet verplicht): Als je nog meer wilt weten moet je het maar vragen.
Laatst aangepast door Blueleaf op di 7 apr 2015 - 16:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit ma 16 maa 2015 - 17:27 | |
| Bedankt voor de aanmelding! Ik zou het er even met Sedge over hebben! |
|
| |
Tess 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit ma 30 maa 2015 - 18:54 | |
| Ik zou graag willen weten of jullie al iets beslist hebben of dat jullie nog op andere aanmeldingen wachten. |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit ma 30 maa 2015 - 19:12 | |
| Volgens mij is Sedgekit nog niet online geweest, maar ik denk dat er geen andere aanmeldingen meer komen, ik probeer haar nog een keer te bereiken maar voor mij part mag je gewoon de moeder zijn! |
|
| |
Tess 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit ma 30 maa 2015 - 19:17 | |
| Okay Ik zal nog wel wachten tot Sedgekit reageert en als ze het goed vind kunnen we dan een topic doen. En anders doen we dan een topic met alleen Hidekit. |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit ma 30 maa 2015 - 19:28 | |
| Anders doen we al vast een topic met Hide en Blue dan kan Sedge later binnenvallen? |
|
| |
Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit ma 30 maa 2015 - 19:42 | |
| Okay Wil jij maken of moet ik het maken? |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit di 31 maa 2015 - 19:31 | |
| |
|
| |
Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit di 31 maa 2015 - 19:58 | |
| Okay, Moet ik dan beginnen met de geboorte of een paar dagen later? |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit di 31 maa 2015 - 20:04 | |
| |
|
| |
Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit di 31 maa 2015 - 20:20 | |
| |
|
| |
Tess 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit vr 3 apr 2015 - 14:50 | |
| Ik heb het nestje aangemeld. En het topic ga ik zo snel mogelijk maken. ik had examens dus ik had het nog niet kunnen maken. |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit vr 3 apr 2015 - 15:25 | |
| |
|
| |
Tess 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit do 9 apr 2015 - 18:42 | |
| Gaan jullie nog een vader zoeken. Of is deze gestorven/weg/...
En maakt het uit wie van de twee het eerst geboren wordt?
|
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit zo 3 mei 2015 - 20:42 | |
| Hidekit zou als tweede geboren worden, en sorry voor late reactie, had een poos weinig internet! |
|
| |
Tess 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit ma 4 mei 2015 - 18:53 | |
| |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit ma 4 mei 2015 - 18:57 | |
| Waarschijnlijk gaat Sedge stoppen maar ik blijf wel gewoon actief! Vader is gewoon onbekend ^^ |
|
| |
Tess 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit ma 4 mei 2015 - 18:59 | |
| Als Sedge stopt is ze dan nog steeds Blueleafs kitten of is alleen Hidekit dan haar kitten? |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit ma 4 mei 2015 - 19:04 | |
| Ik denk gewoon nog steeds Blueleafs kitten... Ik kreeg het ook pas vandaag te horen.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht > WindClan parents for Hidekit & Sedgekit | |
| |
|
| |
|