| 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] | |
|
|
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] ma 6 apr 2015 - 18:30 | |
| - Lionkit' schreef:
- Trek me er maar af.. ik ga het niet redden door geldproblemen.
but but :c my hugbuddy :c |
|
| |
56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] ma 6 apr 2015 - 22:55 | |
| Zet mij maar op zeker -Jojo |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] di 7 apr 2015 - 21:27 | |
| Zet mij maar op zeker. Kan niet wachten om jullie folks weer eens te ontmoeten. (: |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] do 9 apr 2015 - 10:32 | |
| Ik kan ook op zeker nu~
Esmée - Dawnpaw |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] vr 10 apr 2015 - 15:06 | |
| Ik kan jammer genoeg niet mee naar de meeting. Ik heb op dit moment echt geen tijd omwille van school en eindopdrachten etc. Volgende meeting misschien wel. ;D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] vr 10 apr 2015 - 15:12 | |
| Lijsten zijn weer up to date! Check alsjeblieft even of je naam op de goede plaats staat en als je nog op misschien staat of je mee kan of niet! |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] zo 12 apr 2015 - 9:19 | |
| Haal mij er maar af. Ik vind het heel erg jammer, maar we gaan met een busje naar de bruiloft volgende week zaterdag en dat weet ik het wel weer. We zijn met een grote groep die heel laat terug gaat, dus dan redt ik het nooit zondag. Volgende keer hopelijk beter :c ... |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] do 16 apr 2015 - 0:05 | |
| Zet mij even op misschien. Ik dacht vandaag even naar de huisarts te gaan want m'n rechterlong deed funny, eindig in het ziekenhuis van ik blijk een beginnende klaplong te hebben. Vrijdag moet ik terug voor nieuwe foto's, en dan word ik behandeld. Afhankelijk van hoe erg het is, wordt het of poliklinisch gedaan (en dan kan ik er waarschijnlijk wel bij zijn) of krijg ik een kijkoperatie, en dan moet ik een paar dagen in het ziekenhuis blijven. Waz, als ik niet meer online kan komen als ik te weten krijg wat het wordt, dan stuur ik je er even een whatsappje over |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] do 16 apr 2015 - 7:49 | |
| Prima Eef, ik hou mn mobiel in de gaten. En hopen dat het een beetje snel gefixt wordt. Lijkt me nie prettig daarmee rond te lopen wetend wat er eventueel kan gebeure .
@Julia: Ik haal je van de lijst ^^ Heel jammer maar volgende keer gewoon mee gaan >:3 |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] do 16 apr 2015 - 21:09 | |
| Ik kan mee, sorry voor de redelijk late reactie. Lightleaf-Eva |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] vr 17 apr 2015 - 8:52 | |
| Ik kan helaas niet komen, ik heb teveel toetsen volgende week, dus haal mij maar van de lijst af.. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] vr 17 apr 2015 - 20:27 | |
| |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] vr 17 apr 2015 - 21:24 | |
| Helaas moet ik mezelf van de lijst halen. Ik heb een boete gekregen tijdens de een treinreis. Ik meende ingecheckt te hebben, had m'n ov voor de scanner gehouden, maar ik had haast dus keek niet goed op het schermpje, hij had de kaart dus niet gelezen en ik ben zonder het in de gaten te hebben zwart de trein in gestapt.
Mousdungzooi. |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] vr 17 apr 2015 - 21:25 | |
| Wat Nathalie, mag je dan gelijk niet meer met de trein reizen? Wat vervelend is dat zeg... Slaat echt nergens op. Kan je niet op de een of andere manier toch nog wat regelen met Arriva? |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] vr 17 apr 2015 - 21:28 | |
| - Zira schreef:
- Wat Nathalie, mag je dan gelijk niet meer met de trein reizen? Wat vervelend is dat zeg... Slaat echt nergens op. Kan je niet op de een of andere manier toch nog wat regelen met Arriva?
Nee, ik heb nu geen geld meer, zou Waz voor mij al voorschieten, maar ik moet die boete nu betalen en kan Waz dan niet goed terug betalen. Ik heb het niet zo breed. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] za 18 apr 2015 - 8:50 | |
| Nath! Als dit je eerste boete is kan je hem vaak terugvragen bij de NS! Niet dat dat voor morgen geregeld is, maar gewoon voor jouzelf zou het fijn zijn als je dat geld terug ziet Het is wel even wat administratieve rondslompt, maar het proberen waard, lijkt me |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] za 18 apr 2015 - 10:27 | |
| Nath, je kan misschien met mij meerijden. Ik stuur hier nog een pb over |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] za 18 apr 2015 - 10:28 | |
| Gooi mij maar op zeker! (= |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] za 18 apr 2015 - 10:55 | |
| Als het goed is klopt de lijst nu, gelieve allemaal nog even te checken! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] za 18 apr 2015 - 13:48 | |
| Ik ga niet mee, helaas. Ik wens jullie alvast veel plezier waar ik me geen zorgen om moet maken, aangezien jullie de meeting vast episch maken en verwacht veel leuke foto's! ;D
Chi - Littlestream |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] | |
| |
|
| |
|