| 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] | |
|
|
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] di 17 maa 2015 - 23:08 | |
| Zet mij maar op misschien. Ik kan sowieso komen als ik al dan niet thuis ben (kortom, er is vanaf 18 april weer uitwisseling ih buitenland waar ik mss kans op maak) Wss kom ik met het openbaar vervoer tenzij m'n pa zn gezin ook meekomt ^^ |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] wo 18 maa 2015 - 12:37 | |
| Nou, zet mij maar op zeker, nu Laura me kan komen halen, geld zal dan geen probleem zijn denk ik c: Aimee, wat maakt dat nou uit c: iedereen is anders, en je kan er niets aan doen, dus je bent erg welkom! ^-^ |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] wo 18 maa 2015 - 15:15 | |
| |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] wo 18 maa 2015 - 15:36 | |
| Zet mij maar op misschien. Het hangt bij mij echt af van die week zelf. Yanthe/ Hazelpaw, |
|
| |
Blije prei 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] wo 18 maa 2015 - 17:45 | |
| Ik kan hoogstwaarschijnlijk mee~! Juul - Fawnpaw |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] zo 22 maa 2015 - 13:53 | |
| |
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] zo 22 maa 2015 - 21:11 | |
| Zet mij op zeker hihi~ <3 Ik denk dat jullie me wel kunnen vangen als ik instort? :3 |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] zo 22 maa 2015 - 21:13 | |
| @Faye, mijn armen zijn al gespreid xD
Maarre, woont er iemand in de buurt van Utrecht? |
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] zo 22 maa 2015 - 21:16 | |
| - Walnutpaw schreef:
- @Faye, mijn armen zijn al gespreid xD
Maarre, woont er iemand in de buurt van Utrecht? ik woon in maarssen! : D |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] zo 22 maa 2015 - 21:28 | |
| - Walnutpaw schreef:
Maarre, woont er iemand in de buurt van Utrecht? Ik woon in de stad Utrcht ja, maar ik weet nog nii zeker of ik kan. c; |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] ma 23 maa 2015 - 8:25 | |
| Zet mij toch maar op misschien. Door de bruiloft de dag er voor(waar ik daggast ben) weet ik niet meer zeker of ik de volgende dag fit genoeg ben om 2 uur in de auto naar het Safaripark te rijden... Ik hoop van wel, maar ik ga er toch nog even over nadenken. |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] ma 23 maa 2015 - 16:51 | |
| @Walnutpaw, ik woon in Utrecht en ik ga mee en jij bent Luca :3 |
|
| |
Eager to be held,
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] ma 23 maa 2015 - 18:22 | |
| - Whirlpaw schreef:
- Walnutpaw schreef:
Maarre, woont er iemand in de buurt van Utrecht? ik woon in maarssen! : D Ik woon in Zuilen ^^ |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] ma 23 maa 2015 - 21:24 | |
| - Yinyang schreef:
- Whirlpaw schreef:
- Walnutpaw schreef:
Maarre, woont er iemand in de buurt van Utrecht? ik woon in maarssen! : D Ik woon in Zuilen ^^ omg er wonen gewoon awesome mensen in utrecht oAo maakt me blij cx |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] wo 25 maa 2015 - 20:38 | |
| Voor de ladies hierboven: ik woon in Utrecht (of Leiden, hangt er vanaf). Als jullie willen, kunnen er 3 mensen met mij mee reizen, want dan krijg je 40% korting omdat ik een studentenOV heb Dus we kunnen op t station meeten als jullie willen. |
|
| |
Eager to be held,
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] do 26 maa 2015 - 20:49 | |
| - Blackpaw schreef:
- Voor de ladies hierboven: ik woon in Utrecht (of Leiden, hangt er vanaf). Als jullie willen, kunnen er 3 mensen met mij mee reizen, want dan krijg je 40% korting omdat ik een studentenOV heb Dus we kunnen op t station meeten als jullie willen.
Oeh, dat zou fijn zijn Ik stuur je wel even een bericht^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] do 26 maa 2015 - 20:54 | |
| Ik ga met de auto cx Mijn moeder en broertje gaan mee, maar die gaan los rondlopen in het park zonder mij (want ik blijf bij jullie muhahahah). Stel nou dat ik jullie heel erg stom vind, dan kan ik altijd lekker van jullie weglopen nenenenene xD Ik kan geen mensen meenemen denk ik, sawrry :c |
|
| |
56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] vr 27 maa 2015 - 17:57 | |
| Ik ga misschien mee Jojo // Scarpaw (Sprucepaw?) |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] za 28 maa 2015 - 13:18 | |
| Ik mag mee <'3 Zet me maar op zeker ^^ Bunny (Sarah) - Whitelion Voor de Belgjes; M'n moeder heeft gezegd dat er iemand kan meerijden, indien het makkelijker is naar Brussel te gaan (met bv de trein ofzo) vanuit het westen van België c: Pm me als het interessant kan zijn voor jou x3
ps; ik word liever aangesproken met Bunny c; |
|
| |
Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] za 28 maa 2015 - 13:18 | |
| Zet mij maar op zeker Tess - Loci |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 19/04/15 [Afgelopen] | |
| |
|
| |
|