|
|
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:25 | |
| - Fisheye schreef:
- Hey Kiki, vanmorgen moest ik ineens denken aan dat Pokemon Nederland forum dat je een tijd geleden had gemaakt x) Jammer dat het zo snel inactief is geworden :/
Oh ja.. dat ging niet helemaal als gepland :"D |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:27 | |
| Omg gabs dat tekstje die snow nu heeft, BFMV <33 Heb den nieuw gedicht gemaakt Nu es beginnen met een nieuwe tshirt ontwerpen ;p |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:28 | |
| - Silvergale schreef:
- Omg gabs dat tekstje die snow nu heeft, BFMV <33
Heb den nieuw gedicht gemaakt Nu es beginnen met een nieuwe tshirt ontwerpen ;p BFMV? What does that mean xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:29 | |
| - Thymewillow schreef:
- Chips eten zonder handen is moeilijk xD
whut? xD - Ravenheart schreef:
- Fisheye schreef:
- Hey Kiki, vanmorgen moest ik ineens denken aan dat Pokemon Nederland forum dat je een tijd geleden had gemaakt x) Jammer dat het zo snel inactief is geworden :/
Oh ja.. dat ging niet helemaal als gepland :"D Helaas, het was best een leuk idee, vond ik :') |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:30 | |
| Gabs, bullet for my valentine ^^ daar komt die tekst toch vandaan? (Your betrayal) |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:30 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:32 | |
| - Silvergale schreef:
- Gabs, bullet for my valentine ^^ daar komt die tekst toch vandaan? (Your betrayal)
Nee, hij komt in mijn versie van Skillet, Live free or Let me Die Maar ik wil een zit pakken uit I write sins not tragedies, zit zo een leuke in die Zijn situatie wel een beetje bespreekt |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:32 | |
| - Fisheye schreef:
- Thymewillow schreef:
whut? xD
- Ravenheart schreef:
- Fisheye schreef:
Oh ja.. dat ging niet helemaal als gepland :"D Helaas, het was best een leuk idee, vond ik :') Pastel krijt geeft af, en ik ben er nog mee bezig, en ik had honger xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:34 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Glowstick schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Maaann wat een drukke week was dat xD
Moet nog een hoop doen, eerst mn kamer verder opruimen en dan eens flink proberen bij te posten, ik loop eccht dodelijk achter xD
Anyway Hello people
gabyyyyyyyyy <3 IRRROOOOO <3
IK ZWEER IK GA SHEETS BIJ JE AANVRAGEN BABY <3 oh gaaawwd x'3 there are so muchhh x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:36 | |
| - Glowstick schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Glowstick schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Maaann wat een drukke week was dat xD
Moet nog een hoop doen, eerst mn kamer verder opruimen en dan eens flink proberen bij te posten, ik loop eccht dodelijk achter xD
Anyway Hello people
gabyyyyyyyyy <3 IRRROOOOO <3
IK ZWEER IK GA SHEETS BIJ JE AANVRAGEN BABY <3 oh gaaawwd x'3 there are so muchhh x'D Ik kan ook wel even wachten xD Ik wil dr namelijk wel een aantal xD Ben bang dat je een hele waslijst van me krijgt xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:37 | |
| - Thymewillow schreef:
- Fisheye schreef:
- Thymewillow schreef:
whut? xD
- Ravenheart schreef:
- Fisheye schreef:
Oh ja.. dat ging niet helemaal als gepland :"D Helaas, het was best een leuk idee, vond ik :') Pastel krijt geeft af, en ik ben er nog mee bezig, en ik had honger xD oh, haha xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:38 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:39 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:40 | |
| Hoe erg is het dat ik de dood van deze kater al helemaal uitgepland heb, terwijl hij helemaal niet dood gaat xD |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:42 | |
| - Fisheye schreef:
- Thymewillow schreef:
- Fisheye schreef:
- Thymewillow schreef:
whut? xD
- Ravenheart schreef:
- Fisheye schreef:
Oh ja.. dat ging niet helemaal als gepland :"D Helaas, het was best een leuk idee, vond ik :') Pastel krijt geeft af, en ik ben er nog mee bezig, en ik had honger xD oh, haha xD Loll ^^ |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:42 | |
| - Fisheye schreef:
- Thymewillow schreef:
- Fisheye schreef:
- Thymewillow schreef:
whut? xD
- Ravenheart schreef:
- Fisheye schreef:
Oh ja.. dat ging niet helemaal als gepland :"D Helaas, het was best een leuk idee, vond ik :') Pastel krijt geeft af, en ik ben er nog mee bezig, en ik had honger xD oh, haha xD Loll ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:43 | |
| - Snowkiller schreef:
- Hoe erg is het dat ik de dood van deze kater al helemaal uitgepland heb, terwijl hij helemaal niet dood gaat xD
Niet echt, ik heb ook wel eens dingen uitgewerkt die ik nooit ga gebruiken/doen xD Also, this happened again: http://gyazo.com/fea2680efe41ca759eebcd0dacfc0325 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:44 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:44 | |
| Gabs, oh zo, dat verklaart want die ken ik ook cx Hh das toch niet erg? Doe ik ook wel es hoor als ik me verveel :')
Meh ikke ging tshirt ontwerpen. Ikke kwam erachter dat zwarte textielstift bijna leeg is. Ikke moet niewe textielstiften... |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 maa 2015 - 16:46 | |
| Whutt m'n IPad heeft m'n bericht twee keer verzonden ;^; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |