|
| Perfect is boring |+Airkit| | |
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Perfect is boring |+Airkit| wo 25 maa 2015 - 16:30 | |
| "Dat mag je echt niet zeggen! Jij kreeg mij net ook op de grond, en geloof me, ik kon er niet onderuit komen. Als ik een goede apprentice word, dan word jij samen met Dappledkit de besten." Grinnikend schudde ze haar hoofd, nee de beste zijn was niet voor haar weggelegd. "Jij en Dappled worden de beste, al twijfel ik of Dappled's loyaliteit wel bij de schaduwclan ligt." Had haar zusje het ook opgemerkt dat hun calico sib zo vaak het kamp uit sloop? En dan altijd met een of ander slap excuus kwam aanzetten. Of was zij de enige die het zo zag, misschien was ze gewoon een beetje paranoia bezig? |
| | | Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Perfect is boring |+Airkit| do 26 maa 2015 - 15:46 | |
| De poes schudde grinnikend haar kop. Airkit keek haar verbaasd aan. "Jij en Dappled worden de beste, al twijfel ik of Dappled's loyaliteit wel bij de schaduwclan ligt." Miauwde ze. Airkit trok één wenkbrauw op. Ze stootte haar zus speels aan. "Doe niet zo mal! Je bent geweldig!"Miauwde ze vrolijk, maar ze meende haar woorden. Daarna verdween de blije blik echter uit haar ogen. "Ja... Ik weet het ook niet." ze keek weg en legde haar oren wat sip in haar nek. Dappledkit betekende, samen met de rest van haar familie, de wereld voor haar. "Maar ze zal ons niet verraden, toch?"Ze keek haar zus hoopvol aan |
| | | Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Perfect is boring |+Airkit| do 26 maa 2015 - 19:55 | |
| "Ja... Ik weet het ook niet. Maar ze zal ons niet verraden, toch?" Ze zag de hoopvolle blik in de ogen van haar zus. Resoluut schudde ze met haar hoofdje, "Ons zal ze nooit verraden! Maar de clan, daar ben ik niet zeker van." Sip keek ze naar de grond, ze had er zo naar uitgekeken om samen met hun warrior te worden en alle gevaren te trotseren. Maar nu zou hun calico zusje daar misschien geen deel vanuit maken. Ze mocht haar twijfels niet laten zien, ze moest sterk zijn. Als een rots in de branding, dat had ze wel over voor haar familie. Ze vond het laf van haar zusje dat ze er zelfs maar over nadacht om de clan te verlaten, de gedachten alleen al! |
| |
| Onderwerp: Re: Perfect is boring |+Airkit| vr 27 maa 2015 - 13:40 | |
| "Ons zal ze nooit verraden! Maar de clan, daar ben ik niet zeker van." Airkit fronsde diep bij de sippe woorden van Cinderkit. Was het echt zo? De grijze tabby had wel vaak geroken dat Dappledkit wel een het kamp uitsloop, maar zij had dat ook gedaan. Dat hoefde toch niet te betekenen dat ze meteen de Shadowclan zou verlaten? Nu schudde Airkit wild haar kop. Wat dacht ze wel niet! Het was immers haar zusje, ze zou dat nooit doen! "Nee! Nee joh, ik weet zeker dat ze wel zal blijven"miauwde ze al wat vrolijker, al was duidelijk te horen dat ze er niet 100% zeker van was. "Als we apprentice worden, zullen we dan samen gaan jagen?"vroeg Airkit opgewonden, hopend het onderwerp te veranderen. |
| |
| Onderwerp: Re: Perfect is boring |+Airkit| vr 27 maa 2015 - 16:45 | |
| "Nee! Nee joh, ik weet zeker dat ze wel zal blijven" Haar tabby zusje wist het duidelijk ook niet zeker, maar de rode kattin moest sterk zijn dus toverde ze een glimlach op haar lippen. "Als we apprentice worden, zullen we dan samen gaan jagen?" Veranderde de tabby subtiel van onderwerp. "Ja! We gaan de bossen en de moerassen onveilig maken!" Grinnikte ze met een gevaarlijk grauw er achter aan. Binnenkort zou er een ceremonie komen en waren ze eindelijk, eindelijk apprentice. |
| |
| Onderwerp: Re: Perfect is boring |+Airkit| vr 27 maa 2015 - 19:09 | |
| Airkit was opgelucht toen de poes op haar verandering van onderwerp inging. "Ja! We gaan de bossen en de moerassen onveilig maken!"grinnikte haar rode zusje, met een 'gevaarlijke' grauw erachter aan. Airkit keek haar vrolijk aan. "Natuurlijk! Geen prooi of Windclanner zal veilig voor ons zijn!"miauwde ze strijdlustig erachter aan. De oorlog tussen de Windclan en Shadowclan hadden een grote haat bij haar achter gelaten. Ze had gezien hoe een warrior het kamp was ingesleept, dood. Dood door een Windclanner, nee dat beeld zou ze nooit vergeten.
-Zullen we binnekort dit topic afsluiten en dan miss een topic doen waar ze het territorium onveilig gaan maken? xD |
| |
| Onderwerp: Re: Perfect is boring |+Airkit| za 28 maa 2015 - 8:14 | |
| "Natuurlijk! Geen prooi of Windclanner zal veilig voor ons zijn!" Grinnikend stemde ze in. De lucht werd donker en de meeste kittens liep naar de nursery. Een geeuw verliet haar bekje, "Misschien is het tijd dat we gaan slapen?" Miauwde ze voorzichtig, waarschijnlijk wou haar tabby zusje nog niet gaan slapen. Maar de rode kattin was echt stik kapot.
~Zuppa, maak jij of ik? xD |
| |
| Onderwerp: Re: Perfect is boring |+Airkit| za 28 maa 2015 - 15:40 | |
| Het begon Airkit op te vallen dat veel kittens en queens zich klaar maakten voor de nacht, en toen ze naar buiten keek zag ze tot haar verrassing dat het al een stuk donkerder was buiten. Dit werd nog duidelijker toen haar zusje geeuwde. "Misschien is het tijd dat we gaan slapen?" vroeg haar zusje voorzichtig. Airkit grinnikte, zij was zelf niet zo more, maar als haar zusje wilde"Oké dan"miauwde ze ietwat teleurgesteld. Daarna nestelde ze zich ergens en wenkte haar zusje naast haar te komen liggen.
- ja doe ik ;D |
| | | | Onderwerp: Re: Perfect is boring |+Airkit| | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |