|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 8:16 | |
| Gooooeiemorgen meiden ^-^ Vandaag wordt een leuke dag |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 8:16 | |
| hhmm ik moet echt meer met Hidden gaan posten :/ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 8:18 | |
| @Gabs: Is het nog leuk daar? @Eef: Wat ga je doen vandaag? |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 8:19 | |
| Vandaag naar Delft met school, lekker kijken waar Willem van Oranje is vermoord. Zin in de busreis maar niet in het gedoe zelf x3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 8:21 | |
| Ik ga zo van 10 tot 12 werken (niet per se leuk, maar wel lekker geld verdienen ^^), dan lunchen met een vriendin, dan m'n essay opsturen waardoor officieel m'n vakantie begint, dan terug naar m'n ouders en vanavond ga ik uit eten met twee vriendinnen ^^ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 8:31 | |
| |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 8:32 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 8:33 | |
| @Eef: Dat klinkt inderdaad heel erg leuk, heel veel plezier :3 ! @Marieke & Lolo: Goedemorgen :3 |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 8:48 | |
| Uurgh, ik wil geen GP-jury --' |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 8:57 | |
| Ik heb zin in de EFF, maar ik weet nog niet eens op welke dag ik ga en we (mijn moeder en ik) zijn nog niet echt begonnen aan mijn cosplay :/ |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 9:56 | |
| The wolf and sheep The sheep was always afraid The wolf was called a creep But they played With me and my mind There is always one in my shade While I be the other kind
Iemand die de boodschap snapt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 10:21 | |
| @@&%(%$&%)#%&*...... go...do.mm... daar gaat ons bestand weer. Echt als dit zo blijft... Zou kunnen wij toch niet werken.... |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 10:24 | |
| Pffft. Ik kan niet meer. :"D Iedereen heeft hoge verwachtingen van me waar ik zo moeilijk aan kan voldoen. |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 10:25 | |
| Ik erger me echt aan m'n leerkracht. Uuurgh... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 10:25 | |
| Welke verwachtingen Kiek? |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 10:34 | |
| Ik moet allemaal designs maken die high-quality moeten zijn en mn leraar verwacht veel van me. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 10:38 | |
| Meer dan je best kun je niet doen en als het je dwarszit dan gewoon met je leerkracht gaan praten Kiki als dat kan... |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 10:41 | |
| .... ik ga eerst wel is kijken wat ik er uit kan drukken aan ontwerp :"D En er is wel iets positief vandaag! Ik ga de cavia ophalen die op m'n vriend lijkt. Samen met eentje met boze wenkbrauwen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 10:42 | |
| Hahahahaha Kiek, vergelijk je jou vriend nou met een cavia =P ? Wel super leuk! |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 maa 2015 - 10:43 | |
| Kijk dat kuifje hijs zo leuk!! c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |