Algemene Onzin Topic - Pagina 25

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 17:56

Drie maal raden wie er ruzie gaan krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 17:56

Lynx? Very Happy
Lynxfang
StarClan
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 17:57

Um, nee.
Real life meer
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:12

Ik heb zin om setjes te maken ^-^ Iemand die wil...? Ik wil altijd plaatjes zoeken! C:
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:12

jij en je AK docent?

@Nele well,ik heb er nog eentje open staan op vraag maar aan topic ^^

Edit; die van Furzekit

Laatst aangepast door Narrowpaw op di 10 maa 2015 - 18:15; in totaal 1 keer bewerkt
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:15

*kijkt naar topics* yep ben weer aardig bij gepost met Brat c; nu ben ik moe x.x
Blacksheep
Member
Bunny
50
Actief
"And after the rain, there's a rainbow, but all of the colors are black. It's not that they aren't there, it's just imagination they lack."

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksheep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:16

Rudekit schreef:
Ik heb zin om setjes te maken ^-^ Iemand die wil...? Ik wil altijd plaatjes zoeken! C:
eentje voor black? Hij is een zo goed als helemaal zwarte tortie kit c:
Brat
Member
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:18

Rudekit schreef:

voor Brat? ;D
heb zelf plaatjes c;
Sheepdog
Member
Queen Badger
62

CAT'S PROFILE
Sheepdog
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:19

Setje knutselen voor deze knappert <3 !
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:20

Ik wil posten met Fishy, maar het topic waar ik nog op zou kunnen/moeten reageren is een beetje oud (omdat ik lui ben), dus weet ik niet of ik daar op zal reageren :/

Laatst aangepast door Fisheye op di 10 maa 2015 - 18:20; in totaal 1 keer bewerkt
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:20

Narrowpaw schreef:
jij en je AK docent?

Edit; die van Furzekit

;D Wel ik had een setje gemaakt voor iemand het vraag-maar-aan topic een dagje of twee geleden maar besloot heel beleefd te wachten tot de mensen die voor waren een setje hadden voor ik het kon posten xD En komt dat toevallig uit dat die account net Furzekit is waar ik een setje heb voor gemaakt C: Nu heb ik dus snelservice voor je want had al een setje in een geknutseld haha XD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 33ffbqt

Code:
[IMG]http://i57.tinypic.com/33ffbqt.jpg[/IMG]

Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 1elx3

Code:
[img]http://i58.tinypic.com/1elx3.jpg[/img]

Hopelijk vind je het wat Cx Anders moet je het gewoon zeggen hoor, moet nog wat leren setjes maken enzo ^^
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:22

NELE. Ik had een aanvraag gedaan op het vraag-maar-aan-topic, maar als je het nu hier vraagt:
Ravenbreeze schreef:
Randje: Ja, zo een die iedereen heeft x3
Naam erop: Nee
Extra: Gelieve de vachtkleur wat minder opvallend rood te maken. Hij moet ongeveer worden als die van Foxpaw.. Oh, en de oogkleur geel maken!
Plaatjes:
klik:

C:

Laatst aangepast door Foxpaw.. op di 10 maa 2015 - 18:25; in totaal 1 keer bewerkt
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:23

Met alle plezier San! (: Zou je de plaatjes kunnen doorsturen? En ik zal zien of ik er iets moois van kan maken ^^
-
Bunny, is goed ^^ Ik ga nu opzoek naar plaatjes voor Blackkit C:
-
Edit; Lolo, ik begin er na de andere twee meteen aan C: Ik zal proberen de vacht wat lichter te maken maar bedoel je dan meer naar zanderig oranje of...? C:
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:29

wie/wat rekt hier de pagina uit?
Sheepdog
Member
Queen Badger
62

CAT'S PROFILE
Sheepdog
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:30

Nele; Kun jij misschien helpen met het setje maken voor deze knappert?
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:30

Heeft toevallig iemand de <.blockquote> code in z'n onderschrift?
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:31

Rudekit schreef:
Met alle plezier San! (: Zou je de plaatjes kunnen doorsturen? En ik zal zien of ik er iets moois van kan maken ^^
-
Bunny, is goed ^^ Ik ga nu opzoek naar plaatjes voor Blackkit C:
-
Edit; Lolo, ik begin er na de andere twee meteen aan C: Ik zal proberen de vacht wat lichter te maken maar bedoel je dan meer naar zanderig oranje of...? C:

Ik bedoel die typische vos-oogkleur ^^ Dus idd een beetje meer zanderig! Dankjewel <3

Laatst aangepast door Foxpaw.. op di 10 maa 2015 - 18:32; in totaal 1 keer bewerkt
Lynxfang
StarClan
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:31

Wel, dat was het
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat

Rudekit schreef:

Hier is ie c; http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2011/332/2/c/blue_gaze_by_neioo-d4hl3wa.jpg
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 18:34

Rudekit schreef:
Narrowpaw schreef:
jij en je AK docent?

Edit; die van Furzekit

;D Wel ik had een setje gemaakt voor iemand het vraag-maar-aan topic een dagje of twee geleden maar besloot heel beleefd te wachten tot de mensen die voor waren een setje hadden voor ik het kon posten xD En komt dat toevallig uit dat die account net Furzekit is waar ik een setje heb voor gemaakt C: Nu heb ik dus snelservice voor je want had al een setje in een geknutseld haha XD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 33ffbqt

Code:
[IMG]http://i57.tinypic.com/33ffbqt.jpg[/IMG]

Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 1elx3

Code:
[img]http://i58.tinypic.com/1elx3.jpg[/img]

Hopelijk vind je het wat Cx Anders moet je het gewoon zeggen hoor, moet nog wat leren setjes maken enzo ^^

Haha i remember hearing you saying that x'D

Maar ik vind hem super tof! past er goed bij, bedankt!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: