|
|
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:43 | |
| - Creamyfrost schreef:
- 1) Neutraal worden
2) even agressief blijven 3) proberen zijn imago te verbeteren +1 4) echt beter worden Begin maar met de kittens bij hem halen die geen mama meer hebben (kijkt naar kleine Innerkit) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:43 | |
| @Eef nu heb je een heel verkeerd beeld van whitelion in mijn hoofd gepland xD Hmm, dat moet best grappig zijn eigenlijk xD We shall see (a) |
|
| |
Lolobeest [A.K.A Lolita, Lolo of Loïs] 259 Actief
| |
| |
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:45 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:45 | |
| Hahaha, you're welcome Bun xD
Oh, Em, alle disney films zijn geweldig ^^ Misschien dat ik er vanavond maar weer eens een gaan kijken. ^-^ - na m'n essay dan, over 'the Dutch disease'. Die leraar houdt van controversiële shizzle - NOU, DAN KRIJGT IE EEN CONTROVERSIËLE EEF. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:46 | |
| BUN YOU BIATCH DUN IGNORE ME |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:46 | |
| @Bunny, ah, mooi. Ga zo kijken
We won't bow down for the enemy If he is stronger, we will train To become stronger than we even will be Because we are one connected by a chain
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:47 | |
| - Blackpaw schreef:
- Hahaha, you're welcome Bun xD
Oh, Em, alle disney films zijn geweldig ^^ Misschien dat ik er vanavond maar weer eens een gaan kijken. ^-^ - na m'n essay dan, over 'the Dutch disease'. Die leraar houdt van controversiële shizzle - NOU, DAN KRIJGT IE EEN CONTROVERSIËLE EEF. True That <3 En have fun daarmee xD btw, Up is ook geweldig, echt een van mijn favorieten + de enige film waarbij ik ooit gehuild heb :') |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:48 | |
| .. Ik kon het niet laten *onschuldig kuchje* xD --- WAT IS ER TESS?
Laatst aangepast door Whitelion op ma 9 maa 2015 - 20:49; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik mag tess niet negeren *angstig gezicht*) |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:50 | |
| - Whitelion schreef:
- ..
Ik kon het niet laten *onschuldig kuchje* xD --- WAT IS ER TESS? I hate you, I do hate you |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| - Sushi. schreef:
- Creamyfrost schreef:
- 1) Neutraal worden
2) even agressief blijven 3) proberen zijn imago te verbeteren +1 4) echt beter worden Begin maar met de kittens bij hem halen die geen mama meer hebben (kijkt naar kleine Innerkit) -Duwt Lizardkit erbij- |
|
| |
2533 Actief
| |
| Haha, je weet wel die uitspraak dat de eerste minuut van Up een beter liefdesverhaal is dan alle delen van Twilight bij elkaar? :')
Ik lach intussen best om mn eigen creativiteit in m'n essay. Ik hoop maar dat t hem bevalt :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:52 | |
| Vast wel, en nee die uitspraak kende ik niet! Klopt wel though, ik huil elke keer weer :') Weet je trouwens dat ze die Ellie eerst een enemy van die dude wilden maken? Zo hilarisch xD Allerlei clips waarin ze over hem heenrijdt met de grasmaaier enzo, in eeuwen niet zo gelachen, uiteindelijk was het te violent voor in de film though xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:54 | |
| Mijn vogel schreeuwt in mijn oor XD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| EEF JE AWESOMEHEID HEEFT MIJN SKYPE GECRASHT -- nou.. euhm.. dan moet 'ie zo ongeveer alle kits gaan opvoeden, want Nightbreeze, Fallentear, Angeltear, Dinfur, Mazelock en Icyrose zijn dood.. Dus dan moet 'ie Parrotshine, Chainreaction, Sorrowmask, Lockedkit, Lionkit, Energykit, Innerkit, Silverpaw, Sacredpaw, Whitekit, Lionkit, Joltkit, Chillykit, Thunderkit, Tigerkit & Lizardkit opvoeden..
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| tssss emma zomaar negeer je mij |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:55 | |
| Shewstar x Lionroar, Wolftail pas op ;p |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| - Whitelion schreef:
- ..
Ik kon het niet laten *onschuldig kuchje* xD --- WAT IS ER TESS? OEI oei oei oei this cracks me up |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|