Algemene Onzin Topic - Pagina 14

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:43

Creamyfrost schreef:
1) Neutraal worden
2) even agressief blijven
3) proberen zijn imago te verbeteren +1
4) echt beter worden

Begin maar met de kittens bij hem halen die geen mama meer hebben (kijkt naar kleine Innerkit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:43

Blackpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Thanx Eef xD

Haha Daan, ik denk dat ze heel wat vrolijker zou doen als je ook vrolijk met 'r deed Razz Maar indd, vrienden worden met Black is leuk & not hard >3

Black is niet de lastigste nee xD

Alleen wel jammer trouwens, Em, dat je volgende streven nu de 100.000 is ofzo, ennnnn dat zie ik niet snel gebeuren xD

@Bun: ik denk dat het heel grappig wordt als je hem op een hele awkward manier lief laat doen, maar waar hij dan heel slecht in is en echt gigantisch in faalt. Je weet wel, belle en t beest? Stel je het beest voor dat lacht; zoiets stel ik me voor als White aardig gaat proberen te doen :')

Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2e2p3l2

Die film is genius <3 En mijn volgende streven is 25000, het zilveren huwelijk 8)
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion

@Eef
nu heb je een heel verkeerd beeld van whitelion in mijn hoofd gepland xD
Hmm, dat moet best grappig zijn eigenlijk xD We shall see (a)
Ravenbreeze
StarClan
Lolobeest [A.K.A Lolita, Lolo of Loïs]
259
Actief

CAT'S PROFILE
Ravenbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:44

Blackpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Thanx Eef xD

Haha Daan, ik denk dat ze heel wat vrolijker zou doen als je ook vrolijk met 'r deed Razz Maar indd, vrienden worden met Black is leuk & not hard >3

Black is niet de lastigste nee xD

Alleen wel jammer trouwens, Em, dat je volgende streven nu de 100.000 is ofzo, ennnnn dat zie ik niet snel gebeuren xD

@Bun: ik denk dat het heel grappig wordt als je hem op een hele awkward manier lief laat doen, maar waar hij dan heel slecht in is en echt gigantisch in faalt. Je weet wel, belle en t beest? Stel je het beest voor dat lacht; zoiets stel ik me voor als White aardig gaat proberen te doen :')

Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2e2p3l2

Iedere gurl valt dan echt op Whitelion hoor, misschien Raven zelfs zo hot
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:45

Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:45

Hahaha, you're welcome Bun xD

Oh, Em, alle disney films zijn geweldig ^^ Misschien dat ik er vanavond maar weer eens een gaan kijken. ^-^
- na m'n essay dan, over 'the Dutch disease'. Die leraar houdt van controversiële shizzle - NOU, DAN KRIJGT IE EEN CONTROVERSIËLE EEF.
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:46

BUN YOU BIATCH DUN IGNORE ME
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:46

@Bunny, ah, mooi. Ga zo kijken

We won't bow down for the enemy
If he is stronger, we will train
To become stronger than we even will be
Because we are one connected by a chain
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:47

Blackpaw schreef:
Hahaha, you're welcome Bun xD

Oh, Em, alle disney films zijn geweldig ^^ Misschien dat ik er vanavond maar weer eens een gaan kijken. ^-^
- na m'n essay dan, over 'the Dutch disease'. Die leraar houdt van controversiële shizzle - NOU, DAN KRIJGT IE EEN CONTROVERSIËLE EEF.

True That <3 En have fun daarmee xD
btw, Up is ook geweldig, echt een van mijn favorieten + de enige film waarbij ik ooit gehuild heb :')
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:48

..
Ik kon het niet laten *onschuldig kuchje* xD
---
WAT IS ER TESS?

Laatst aangepast door Whitelion op ma 9 maa 2015 - 20:49; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik mag tess niet negeren *angstig gezicht*)
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:50

Whitelion schreef:
..
---
WAT IS ER TESS?
I hate you, I do hate you
Silvercloud
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:50

Sushi. schreef:
Creamyfrost schreef:
1) Neutraal worden
2) even agressief blijven
3) proberen zijn imago te verbeteren +1
4) echt beter worden

Begin maar met de kittens bij hem halen die geen mama meer hebben (kijkt naar kleine Innerkit)

-Duwt Lizardkit erbij-
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw

Haha, je weet wel die uitspraak dat de eerste minuut van Up een beter liefdesverhaal is dan alle delen van Twilight bij elkaar? :')

Ik lach intussen best om mn eigen creativiteit in m'n essay. Ik hoop maar dat t hem bevalt :')
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:52

Vast wel, en nee die uitspraak kende ik niet! Klopt wel though, ik huil elke keer weer :') Weet je trouwens dat ze die Ellie eerst een enemy van die dude wilden maken? Zo hilarisch xD Allerlei clips waarin ze over hem heenrijdt met de grasmaaier enzo, in eeuwen niet zo gelachen, uiteindelijk was het te violent voor in de film though xD
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:54

Mijn vogel schreeuwt in mijn oor XD
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:54

EEF JE AWESOMEHEID HEEFT MIJN SKYPE GECRASHT
--
nou.. euhm.. dan moet 'ie zo ongeveer alle kits gaan opvoeden, want Nightbreeze, Fallentear, Angeltear, Dinfur, Mazelock en Icyrose zijn dood.. Dus dan moet 'ie Parrotshine, Chainreaction, Sorrowmask, Lockedkit, Lionkit, Energykit, Innerkit, Silverpaw, Sacredpaw, Whitekit, Lionkit, Joltkit, Chillykit, Thunderkit, Tigerkit & Lizardkit opvoeden..

Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar

tssss emma zomaar negeer je mij
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:55

Shewstar x Lionroar, Wolftail pas op ;p
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:55

Whitelion schreef:
..
---
WAT IS ER TESS?

OEI oei oei oei this cracks me up
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep

VEEL SUCCES BUN x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: