|
|
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 19:52 | |
| - Tallshadow schreef:
- Mensen, das niet episch nee… Doet me denken aan het vijf in vier jaren plan wat Stalin had, al zal ik je leraar niet vergelijken met Stalin (A) Hoe staat het met de opdrachten?
We hebben deze opdracht vandaag pas gekregen. Was echt zo van; "Ja, deze reportage moet voor vrijdag af" en de hele klas meteen; "uhm .. nee, we hebben nog 3 andere lessen, die huiswerk geven en al veel te weinig vrije tijd. We maken het wel voor maandag" en uiteindelijk gaf 'ie toe xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 19:54 | |
| - Honeypaw. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Mensen, das niet episch nee… Doet me denken aan het vijf in vier jaren plan wat Stalin had, al zal ik je leraar niet vergelijken met Stalin (A) Hoe staat het met de opdrachten?
We hebben deze opdracht vandaag pas gekregen. Was echt zo van; "Ja, deze reportage moet voor vrijdag af" en de hele klas meteen; "uhm .. nee, we hebben nog 3 andere lessen, die huiswerk geven en al veel te weinig vrije tijd. We maken het wel voor maandag"
en uiteindelijk gaf 'ie toe xD Haha xD Classroom powersss! Nicely done, gaat wel goedkomen dan toch? James, in case you read this, ik wacht nog even met reageren tot Ace in enige problemen zit xD Ik wil niet iedereen helemaal gestoord maken van Tall door elk mogelijk topic binnen te vallen (A) |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 19:55 | |
| Hehe, dan zal ik zo ver met Shrew gaan dat tall net niet binnen hoeft te vallen 8) |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 19:56 | |
| Als Shrewie een leven verliest, maakt ze dan een topic in Starclan of hoe gaat dat? :3 |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 19:56 | |
| Eerst huiswerk af, dan posten ;-; |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 19:57 | |
| - Zira schreef:
- Als Shrewie een leven verliest, maakt ze dan een topic in Starclan of hoe gaat dat? :3
Hoeft niet altijd een topic in starclan, maar ach als iemand is van 'omgahd, ik heb dé kat voor dat leven verliezen' dan wil ik nog wel eens de moeite nemen :') |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 19:58 | |
| - Shrewstar schreef:
- Zira schreef:
- Als Shrewie een leven verliest, maakt ze dan een topic in Starclan of hoe gaat dat? :3
Hoeft niet altijd een topic in starclan, maar ach als iemand is van 'omgahd, ik heb dé kat voor dat leven verliezen' dan wil ik nog wel eens de moeite nemen :') Snowy snowy snowy snowy snowyowl als je dat doet is mijn leven compleet xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 19:58 | |
| - Shrewstar schreef:
- Zira schreef:
Hoeft niet altijd een topic in starclan, maar ach als iemand is van 'omgahd, ik heb dé kat voor dat leven verliezen' dan wil ik nog wel eens de moeite nemen :') Ppssst nichtje disturbingvoice |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 19:59 | |
| Dan valt 'ie alsnog binnen Soof >:3 Letterlijk xD Een leven verliezen :'( Altijd zo saad, dit zou haar vijfde dan zijn toch? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:00 | |
| Emma we need topic sin tall |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:01 | |
| @Loïs Oeh interesting 8)
@Mim Die kan altijd nog ^^ Snowy is ~net gebeurd ;D |
|
| |
Lolobeest [A.K.A Lolita, Lolo of Loïs] 259 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:02 | |
| - Shrewstar schreef:
- @Loïs
Oeh interesting 8)
@Mim Die kan altijd nog ^^ Snowy is ~net gebeurd ;D Ikr, hahahaha. Dan gaat ze je judgen, of kan dat niet als Starclankat? Ben je dan altijd peaceful |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:02 | |
| Maak maar aan Mims ;')
Sooooof, answer meeee D: Is dit 'r vijfde? Tall has to know that kind of stuff, he's a caring son 'kay? :'3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:03 | |
| @Loïs Meestal wel ja xD
@Emz Vierde die ze verliest? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:04 | |
| - Shrewstar schreef:
- @Loïs
Meestal wel ja xD
@Emz Vierde die ze verliest? Oh, dan doen we het anders. Dan maak ik haar verdrietig en dan gaat ze zeggen "ik had zo graag ooit kittens gewild" of zoiets en dan voelt Shrew zich voor altijd schuldig of niet |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:05 | |
| Lynxfang is boos. good work Butter.
Wel, topic aanmaken. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:07 | |
| Soof, Emma, be sweet for Acey. Hij is zielig D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:07 | |
| @Aimée: jij hebt het goed geraden, Panther is aan het slijmen x'D
@Jamie: Shrew is gewoon een oude taart <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:08 | |
| Happy me <3 Ik helemaal dramatisch NO SHREW STAY ALIVE! But she will <3
Ace is niet zielig, Ace is fluff |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 20:10 | |
| Ace is niet zielig want Fawn is lief voor hem D': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|