We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 18:22
Lion King is awesome <3
Citaat :
"Ik heb nagedacht. Zei ze met een harde stem. Zelf weet ik niet of julle het doorhebben maar Riverclan staat nu als zwakste clan afgebeeld zelfs al heeft Windclan net een gevecht verloren wij zien er nog altijd zwakker uit!
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 18:24
Tallshadow schreef:
Lion King is awesome <3
Citaat :
"Ik heb nagedacht. Zei ze met een harde stem. Zelf weet ik niet of julle het doorhebben maar Riverclan staat nu als zwakste clan afgebeeld zelfs al heeft Windclan net een gevecht verloren wij zien er nog altijd zwakker uit!
NOH I EDITED MEANIE RELOAD
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 18:28
Butterbell schreef:
Tallshadow schreef:
Lion King is awesome <3
Citaat :
I know you did, maar je kan lastige de reactie post editen *score!*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 18:31
Tallshadow schreef:
Butterbell schreef:
Tallshadow schreef:
Lion King is awesome <3
Citaat :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 18:40
Narrowpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Butterbell schreef:
Tallshadow schreef:
Lion King is awesome <3
Citaat :
Jaja,dat moet ik geloven
WAHAHAHA XD IK HAAT JE ZO VEEL EMMA
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 18:47
Ervoor op laten draaien is het toch? *confused* Anyhoo, Lion back in action is mooi om te zien <'3 Nu kan 'ie terror claws joinen om Whitelion omver te werpen xD
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 18:48
Emma: HAHAH nee zo'n brute moordenaar is hij ook weer niet :p Hij gaan gewoon in de bosjes zitten wachten tot Whitelion op de outlook rock staat en dan pleurt hij hem onverwachts er vanaf
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 18:49
gvd >< dacht dat ik ne mn kat pijnlijk geluid hoorde maken (meneer heeft blaasgruis en krijgt speciaal dieet) terwijl die aan t plassen/poepen was maar in zn kattenbak die ik rond 3 uur heb schoongemaakt zit zowel een goede plas als poep
k zit hier weer te zenuwen meh
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"