|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 22:55 | |
| Yeah ben weer lekker agressief dankzij dat stomme ding die ik morgen moet afwerken :c Urgh - Spoiler:
- Slenderstep schreef:
- [1] Finding emo
[0] The boy in the striped pyjamas [0] Winged and broken [0] Andere [0] Geen Is voor een thema voor een werkstuk, wil even weten wat voor naam jullie het best vinden. Mocht er interesse zijn, kan ik gerust de (ontzettend slechte) schets hier plaatsen ^^
|
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 22:56 | |
| Amg noo Sparrow what have ya done XD Now he's the only medicine cat left >:'3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 22:57 | |
| |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 22:58 | |
| |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 23:02 | |
| - Slenderstep schreef:
- Yeah ben weer lekker agressief dankzij dat stomme ding die ik morgen moet afwerken :c
Urgh
- Spoiler:
- Slenderstep schreef:
- [1] Finding emo
[0] The boy in the striped pyjamas [0] Winged and broken [0] Andere [0] Geen Is voor een thema voor een werkstuk, wil even weten wat voor naam jullie het best vinden. Mocht er interesse zijn, kan ik gerust de (ontzettend slechte) schets hier plaatsen ^^
Ben je al ver of nog niet? anders dan snap ik je agressie wel x'D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 23:04 | |
| Hmm nog even ver als vrijdag toen ik geeindigd had :') net niet halfverwege ;3
Ah well ik ben slapen. Truste guys ^^ |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 23:04 | |
| |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 23:07 | |
| Is het erg als je in het vraag-maar-aan-topic een setje maakt voor degene die laatst heeft gepost maar eigenlijk was er nog iemand voor je die nog een aanvraagje heeft open staan? (: Ik heb er namelijk een gemaakt omdat ik plots een heel idee bij het plaatje kreeg maar nu is het zeg maar oneerlijk voor die andere persoon omdat ie nog een open aanvraagje heeft ;w; @Hierboven, droom zacht! ;D |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| So, this happend x'D |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| je mag opzich zelf kiezen voor wie je het doet. maar het lijkt me wel eerlijker dat je degerne doet die eerder was ^^ |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 23:12 | |
| Hmm snap ik wel (: Misschien dat ik gewoon eens kan proberen ook eentje hiervoor te maken en als dat niet lukt, wacht ik een poosje (': |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 23:15 | |
| Wait first Sus is stung to death and a day later she is injured and left for the monkeys? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 23:26 | |
| Ik kwam erachter dat Sushi twee keer in m'n lijstje stond xD Stiekem heeft ze een tweeling >D
|
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 23:37 | |
| oooh op die manier, ik weet het, Sushi is te awesome om 1 kat te zijn xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 23:41 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 23:41 | |
| Ik ga mn lieve lappie maar eens afsluiten I'll be back on my phoneee |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 7:27 | |
| omg ik had bijna gewonnen :C |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 7:31 | |
| Goodmorning ^^! Ik ben zo blij met mijn nieuwe setje <3 , nogmaals dank Jamie! |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 7:34 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Goodmorning ^^!
Ik ben zo blij met mijn nieuwe setje <3 , nogmaals dank Jamie! Oh ;o it looks awesome juul! ;D morning everyone c; |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 maa 2015 - 7:35 | |
| Graaggedaan <3 Het was wel moeilijk want de plaatjes van jou hadden na de bewerking een super sterke kleur en die ik had gevonden was zwart wit ;^; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|